Frouva laitto taas parasta pöytään.
Viime tiistaina alkoi hammasta kolottaan ja viikonloppuna kipu tuntui enää syödessä. Kävin tänään sit näyttämässä suutani hammaslääkärille ja tuomio oli, että oon narskutellu öisin hampaitani stressin takia, koska reikiä oli pyöreät nolla! ![]()
19-20 talvena oli melkoinen paikkausmaratooni ja sen jälkeen oon alkanut pitään hampaista paljon parempaa huolta kuin ennen. Reikien löytyminen olisi ollut melkoinen motinsyöjä.
![]()
Kyllä muakin stressaa kun ei oo ollu Tapparan pelejä!
Eiköhän siis siitä huomenna helpota😋
Eli huominen peli saa jo hymyä huulille😁
Kyllä, ja kun peli alkaa vasta 20:45, niin harrastuksilta ehdin telkun ääreen.
Vieläkin naurattaa tämä Gettomasan haastattelu, vaikka en kaverista juuri mitään tiennyt ennen tätä.
Käy teettään purentakisko niin säilyy hampaat hyvinä ja loppuu narskuttelu. Ite sain tuon hoidettua kunnallisen kautta parilla sadalla, yksiyisellä menee tuplat.
Hampaiden uudelleen kruunuttaminen maksaa kuulemma muutaman tonnin jos ne narskuttaa sileäksi… ![]()
Mulle painettiin paikkausmaratoonin aikana yks uus kruunu ja se oli ainakin sopuhintanen. ![]()
Toki 1 on huomattavasti vähemmän kuin 32. xD
Tosta purentakiskosta on muutakin hyötyä, et heräile öisin hampaiden narskutteluun ja erinäiset niskakivut ja päänsäryt hellittää kun et pure öisin leukoja jumiin.
Jeff Bezoz antaa jotta Dolly Parton jakaa.
Miljardööri Jeff Bezos teki erittäin anteliaan lahjoituksen kantrilaulajalle.
Artikkeli HS sivuilta.
Torstaina pääsee pitkästä aikaa näkeen tuttuja Areenalla.
Ihan liian pitkä tauko ollut.
Coxa saa hyvälle tuulelle. Tai oikeammin Coxa saa ihan saatanan hyvälle tuulelle.
On tässä päivässä kahden tunnin aukko. En tiedä siitä mistään mitään. Väittävät vaihtaneensa mulle siinä välissä lonkkanivelen.
Tästä kait sitten turhat pelot voittaneena, fyssaria ja omatoimista duunia jokunen kuukausi.Takaisin elämään kiinni. Ilman saatanallisia kipuja ja kärsimystä. Liikuntakyky käytännössä nollasta takaisin työstäen.
Jahka päästävät huomenna kotiin.
![]()
Elon Muskin Twitterin tuhoaminen sujuu mallikkaasti. Joltain pihalle potkitulta tosin ei saatu tunnuksia ajoissa kiinni. ![]()
“Sinulle tarjotaan opiskelupaikkaa” sai varsin hyvälle tuulelle muutenkin hyvän perjantaiaamun jatkeeksi.
Huomenna olis aamulla lähtö kurikkaan syntymäpäiville avovaimon kanssa! Huone varattu hotelli kurikasta ja ensimmäinen yhteinen vapaapäivä/yö sitten tyttären syntymän 1,5v jälkeen🥳 saa nähdä korjaako väsy miehen kesken illan vai tuleeko taktinen keskeytys että pääsee aamulla hotellin aamiaiselle🙂
Muista panostaa ja ladata kovat toiveet ja odotukset reissuun. Puhu avoimesti siitä, mitä kaikkea mahtavaa tulette tekemään ja kokemaan. ![]()
Kuumetta, yskää ja päänsärkyä kolmatta päivää.
Väsyttää sen verran että eilen ei peliä tullut seurattua tarkasti ja illan snooker ottelukin jäi kesken.
Koronatesti näytti kuitenkin negatiivista ja toi positiivisen tunteen tähän päivään.
Jäsen @Varilasit käy Mestaruussauna 2022- ketjua läpi ja tykkäilee viesteistä.
Mukava mennä käymään Kööpenhaminassa jouluostoksilla ![]()
Tää ei oikeestaan saa hyvälle tuulelle, mutta naurattaa. Meillä on tänään firmalla pikkujoulut.
Ohjelma: Sauna, levymusiikkia ( Huom oma kommentti: ja varmaan myöhemmin tappelua)
Menu: Omat jouluruoat ja juomat.
Onko muilla ollut vastaavanlaisia nyyttäreitä. Mulla ollut viimeiks vuonna 1975 seurakunnan joulujuhlassa. Työelämässä aina työnantaja tarjonnut.
EDIT; en osallistu.