Kyllä tämän viikon sää on saanut hyvälle tuulelle.
Ei tarvi palella ja sisälläkään ei ole vielä liian kuuma.
Vielä ei ole syntyvä lapsi ilmoitellut tulostaan. Mutta käytiin tänään ostamassa puolison kanssa uusi Jenkkisänky, parisen tuntia Saksa - Suomi pelin alkuun ja ihan kohtuullinen keli aloittaa viikon kesäloma. Hyvällä mielellä ollaan. Jos sitä yhden kylmän olusen ottaisi sen kunniaksi
Missä lime?
Toivottavasti ei tuolla purkissa🤣
En kehdannut ostaa limeä yhtä olutta varten
Tänään vietettiin juniorin valmistujaisia Turun Brinkkalan talossa (siäl mist joulurauha julistetta). Kova rypistys etenkin frouvalta kun valmisti kaiken syötävän. Ja muutenkin kova roudata kaikki kotoa sinne toiseen kerrokseen.
Juhlat eivät ilmeisesti menneet päin prinkkalaa?
Juu ei mennyt. Kaikki meni loistavasti.
Nyt on pakko osallistua tähän sanailuun. Näin nimittäin Kangasalan Lidlissä joku aika sitten pienikokoisen tutunnäköisen naisen. Hetki meni ennen kuin muistui mieleen kuka oli kyseessä. Anna-Liisa Prinkkala, moninkertainen voimanoston maailmanmestari 80-90 -luvuilta sarjassa alle 44 kg. Asuu ymmärtääkseni Pälkäneellä.
Heitin Kaapo Kakon ja Mikko Rantasen hotellille. Se sai hyvälle tuulelle
Meneillään oleva piknik Koskipuistossa, parhaassa seurassa minulle, illan peliä odotellessa.
Meikästä tuli yo-tulosten myötä virallisesti ylioppilas
Onnea ja tervetuloa joukkoon!
Edit. Onnea myös @Masto 'lle ja muille valmistuneille!
Hieno juttu, onnittelut! Tästä on sitten hyvä jatkaa eteenpäin kohti uusia haasteita.
Unkarin voiton todistaminen Nokia Areenassa. Liput 7,5€ ja vaikka yleisöä oli ilmoituksen mukaan vain reilut 3000, oli tunnelma mahtava. Pelikin oli ihan viihdyttävä, vaikkei kovin hyvätasoinen.
Mentiin itsekin Unkarin fanikatsomon lähelle kannustamaan ja saatiin muutamat läpytkin.
Menkää ihmeessä katsomaan ainakin Unkarin pelejä! Tappara-faneja tuli kyllä muutamia bongattuakin.
Pirusti onnea teikäläiselle, sama homma täällä ja sekös pistää hymyilyttämään.
Sama juttu täällä. Olin henkisesti asennoitunut siihen, että syksyllä mennään vielä uusimaan, mutta oli iloinen yllätys, kun oma nimi löytyikin lehdestä.
Oi aikoja, itse sain lukea lehdestä nimeni vuonna -85, kauan on aikaa siis. Rima väpäjää vieläkin että pääsin läpi… Tosin noina aikoina urheilu oli pääosissa ja nimi mainittiin lehdissä useastikin. Onnea uusille ylioppilaille.
Samoin kävi minulle. Ja syksystä -85 alkaen olen ollut täällä Jyväskylässä. Ylioppilaslakkini on muuten uudenveroisessa kunnossa. Sitä on tullut käytettyä hyvin vähän vappuisin. Osaksi tämä johtuu siitä, etten halua sillä koreilla, mutta myös siitä, että tuli ostettua vähän liian pieni lakki. Ottakaa uudet ylioppilaat väljä koko, kun ostatte sen valkolakkinne.
Niin ja onnea ylioppilaille ja kaikille muillekin valmistuneille/valmistuville!
Itse oon pitänyt lakkia vain lakkiaspäivänä. Vuosi oli 1989.