Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Bongasin tän seudun tavaroiden poisheittoryhmästä JVC:n viritinvahvistimen ja Sonyn CD-soittimen + jonkunmerkkisen kajarit. Laatukamaa ilmaiseksi. Noist olis saanut rahaa jos olis myynyt.

3 tykkäystä

Se on kuulkaas sillä tavalla, että melkein 15 vuoden unelma toteutuu noin 98 % varmuudella kuukauden sisään! Enää hieman muodollisuuksia sekä niiden jälkeen parin päivän rypistys ja homma on maalissa.

Suomeksi sanottuna meikä muuttaa pian Tampereelle! :heart_eyes: :fire: Ellei siis jotain täysin odottamattomia vastoinkäymisiä tapahdu. :sweat_smile:

60 tykkäystä

Tuparit :bangbang::bangbang:

6 tykkäystä

Vai kutsunko sua ollenkaan, nii voin jatkaa huutelua, että tiän missä asut mut sä et tiä missä mä asun. :smirk:

7 tykkäystä

Mä voin kertoo jos täällä aletaan uhkailee :shushing_face::rofl:

7 tykkäystä

”Jaha. Panokset kovenee. Se on tuhannen viissataa tai vedän itteni tässä pihalla alasti. Jos ette satu tietään, niin mä oon täällä vaatteitten alla jos valmiiks alasti. Soon huanoo mainosta taloyhtiölle semmonen…”

9 tykkäystä

Näitähän rupeaa kohta olemaan joka ovella.

7 tykkäystä

Tapparalaiset ja tämä forum saa hyvälle tuulelle aina vaan. Välillä olemme eri mieltä, ja mielipiteet hyväksytään eripuraisuudesta huolimatta. Hienoa on olla tapparalainen! :sunglasses:

12 tykkäystä

Kiitos kuuluu myös kouluttavalle taholle @ylläpitäjät :grinning:

5 tykkäystä

Aivan oikein! Hyvin toimii kaikin puolin.

1 tykkäys

Oikein on hyvä valinta. Ja sitten siihen yhteisön tapaamíseen mukaan, eikös joo?

2 tykkäystä

Jaa mihin tapaamiseen? :joy:

1 tykkäys

Mistä laitoin äänestyksenkin… :joy:

2 tykkäystä
2 tykkäystä

Oksaalihappoa oli aivan liian vähän. Muistin väärin. Painepesuri kenkkuili. Mutta taistelin venhon vesirajan ja pohjan puhtaiksi. “Ennen ja jälkeen” -kuvat saa hyvälle tuulelle.
Huomenna vähän vahailua ja paatin roiskaisu vesille. Julistan kesän alkaneeksi.

2 tykkäystä

Lähes tyyni ilta, tultiin veneellä rouvan ja koiran kanssa Kirkkonummen edustalla olevaan saaren yöksi. Teltta messissä, kohta sauna tulille, ja mikä parasta - olemme saaren ainoat yöpyjät

19 tykkäystä

En tiedä onko se väärin, mutta toisten paha mieli sai hyvälle tuulelle. Kauppareissuilla tuli radiosta Kansan Radio.

Yksi herra vuodatti, että Natoon liittyminen on Suomen pahin koskaan tekemä virhe. Ei kuitenkaan viitannut ulkopolitiikkaan, puolustusbudjettiin tai kalustohankintoihin. Mutta kun täällä pidetään nyt sotaharjoituksia niin ulkomaiset osallistujat pitää syöttää ja majoittaa. Ja Naton herroja matkustaa meille. Majoitetaan kalliisiin hotelleihin, syötetään, juotetaan, ja oikein ryypätäänkin.

Vanhempi rouva taas oli pahoittanut mielensä, kun YLEn kanavilla ei koko keväänä ole kuulunut Suvivirttä. Soitetaan vaan kaiken maailman Käärijäisiä.

18 tykkäystä

Järvivesien lämpiäminen saa kyllä hyvälle tuulelle. Itse ei kyllä oikein kunnolla uitua vielä tarkene, mutta lapset kyllä nauttii.

4 tykkäystä

Siä isä vähän tylyttää poikaansa! :joy: :joy:

https://twitter.com/TampereenPoika/status/1667670857538256904?t=EG-jyiIsySJH1h4ll1NoOQ&s=19

1 tykkäys

Kyllä urheileminen, tässä tapauksessa fudiksen pelaaminen saa aina vaan yhtä hyvälle ellei jopa joka kerralla aina vain paremmalle tuulelle. Varsinkin kun ulkona on näin komeat kelit. Asiaan kuuluvia osumia otetaan toisinaan mutta pelihommista saatua fiilistä ei kyllä voita juuri mikään (pl. tappiot, sitä tunnetta kyllä vihaa aina yhtä paljon, aivan sama onko kyseessä reenit vai matsi).

3 tykkäystä