Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Puhelin vaihtui uuteen. Kiitos sällille että auttoi tietojen siirrossa. Muuten ihan hirveetä hommaa kun tarvii joka sovellukseen vaihtaa salasanat kun ei niitä muista…

5 tykkäystä

Tänään jäljellä nolla (0). :grin:

35 tykkäystä

Vielä ehdit hajota, kun et oo astellut kassun porteista vikaa kertaa ulos! :innocent:

1 tykkäys

Kuuma päivä edessä, muista hoitaa nesteytys hyvin kun etsit paikkaasi täällä siviilissä😜

5 tykkäystä

Ja armeija voi tulla vielä välillä uniin parin kymmenen vuoden päästäkin. Mutta sellaisesta unesta on aina mukava herätä ja todeta, että oikeasti ohi on. :slight_smile:

2 tykkäystä

Tää video: :heart_eyes:

Kyllä se pistää hyvälle tuulelle, kun talvella vahvasti arjessa mukana olleet masennus ja mielenterveysongelmat alkavat olla taakse jäänyttä elämää. Nautitaan nyt kesästä kavereiden ja perheen kanssa🙂

56 tykkäystä

Heh, tätä ei varmaan moni palstalaisista hiffaa :grin:

6 tykkäystä

Erilainen Juhannus tulossa jokuseen vuoteen. Pistää hyvälle mielelle kaiken hässäkän ja vammojen ylitse.

9 tykkäystä

Eilen laitoin tuonne Jussilivepalstalle kuinka muutamalla ipalaisella meni kuppi nurin tai syvälle tunteisiin, kun laitoin faceen heidän hienoon tulokseen maininnan tarramyynnistään. Tämä jatkunut tänäänkin. Sarkastinen huumori ei oikein pure naapureille.

Yks otti hampaisiin mun bändinikin, mutta tais vetää sen kommentin pois.

Mukavaa juhannusta tähänkin säikeeseen.

14 tykkäystä

Mitenkähän olisivat suhtautuneet jos olisit sanonut tuloksen romahtaneen 1,2 miljoonaa euroa, puoleen edellisvuodesta🤔

1 tykkäys

En tohtinut sohia enemmin.

Orava on tehnyt pesän mökin katon suojaan ja kulkee sinne ne kulkevat pitkin terassin kaidetta ja tolppaa pitkin.
Kun istuin saunan jälkeen virvoketta nauttien niin siitä se edestäni kulki ja etäisyyttä oli alle metrin verran. Hyppi pihan poikki läheiseen pihlajaan ja näytti siitä jotain välipalaa napostelevan. 3 poikasta sieltä katon rajasta on kerralla kurkkinut.

8 tykkäystä

Poikasia on kyä ollut tänä vuonna liikenteessä todella paljon. Miltein jokainen työpäivä saa jarrutella, kun pikkuiset painelevat tien ylitse.

Ruoveden maakunnissa on näkynyt myös muutama kettu, pöllövauva kannon nokassa sekä kurkia.

6 tykkäystä

Itse olen varsin hyvällä mielellä, kun tämä juhannus menee oman perheen kesken, 4v tyttö ja 6v poika tulivat juhahannukseksi mulle. Edellisen puhelimen akku alkoi vetelemään viimesiään (Oneplus nord ce) niin kävin hakemassa uuden tilalle, Xiaomi Redmi Note 11S 5G ja ihan on pätevän oloinen peli kunhan tutustuu kaikkiin ominaisuuksiin ensin, mainittakoon vielä että yllätyin kun alle 200€ luurista löytyy tuo makro kamera ominaisuus. Niin ja koiralle virittelin tuohon kämpän pihaan tuollaisen juoksuvaijerin, kovin tuntuu koirakin olevan onnellinen :grin:

13 tykkäystä

Olin takapihalla vahtimassa nurmikon kasvamista kun alkoi kuulua erikoista rapinaa.
Oravahan se tuli katsomaan mitä mulla oli siinä meneillään.
Meillä ei löytynyt yhteistä kieltä ja otus jatkoi matkaa naapurin takapihalle.
Hetken päästä kuului taas jotain kolinaa ja orava pyörii takapihan terassilla.

Ketjun otsikkoon viitaten, olin kovasti tyytyväinen itseeni että olin tökännyt takaoven kiinni.
Jos orava olisi ängennyt sisälle niin olisi siitä jonkinlainen jumppa tullut haeskella sitä pihalle. :laughing: :laughing:

9 tykkäystä

Hyvä ruoka, parempi mieli.

Paistelin äsken kuhafileen alle ja ahvenfileen kaveriksi. Kylkeen siikliä ja kevätsipulia lähitilalta, luomutomaatit toiselta. Kalat jigailin eilen illalla järvestä. Kyllä maistui.

19 tykkäystä

No nyt jysähti kunnon settiä.

1 tykkäys

Koirat. Tänä kesänä on duunin puolesta kohdannut muutaman karvaisen ystävämme, mutta tänään oli oikein erityisen mielenkiintoinen kohtaaminen!

Ajoin asiakkaan pihaan toimittamaan paria pakettia ja näin miten jäätävän kokoinen saksanpaimenkoira kipitti autoani kohti haukkuen ja muristen. Mietin pari sekuntia uskallanko nousta autosta, mutta ajattelin, että on sitä ennenkin tultu koirien kanssa toimeen.

Seisoin paikallani ja annoin kaverin nuuskia, että mikäs jätkä tää oikein on ja lopulta sitten annoin pikku rapsut ja kehut. Doggo lähti seuraamaan mua, kun menin ovelle koputtelemaan. Kukaan ei avannut, joten menin vielä sivuovellekin koputtamaan.

Taaskaan ei kukaan tullut avaamaan ja yhtäkkiä sakemanni alkoi haukkumaan selkäni takana kohti navettarakennusta. Aloin pohtimaan näkikö jonkun rusakon vai koettaako kutsua isäntää paikalle. Isäntähän sieltä pian tulla tepsutteli. Fiksu koira!

Annoin paketit, istuuduin autoon ja huomasin miten pieni suomenajokoira juoksi autoa kohti räksyttäen. :joy: Olin kuullut pikkuisen räksytystä aikaisemmin, mutta vasta nyt hää uskalsi tulla kohti. Urhee sankarikoira ajoi ilkeän miehen pois ja pelasti isäntänsä! :heart_eyes:

28 tykkäystä

Tapparalaiset saa aina hyvälle tuulelle. Muutama poikkeus tietty vahvistaa säännön, mutta näin se pääasiassa menee.

6 tykkäystä