Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Ai että! Kyllähän se vetää naaman hymylle kun pääsee tänään täällä Mikkelissä katsomaan Tapparan peliä! Ollu tämä päivä isolla merkillä kalenterissa heti siitä asti kun kesällä otteluohjelma julkaistiin. Ja vielä näin pelipäivän kukkuraksi itellä sattui vanha kunnon PPP eli: Perjantai, Palkkapäivä ja Poikamiäs!:ok_hand::blue_heart::orange_heart:

18 tykkäystä

Tänään olen hyvällä tuulella, koska (tärkein syy ensimmäisenä):

• Tappara pelaa. Melkein viikon pelitauko. Ja tämäkin viikon paras hetki.
  • Viikonlopun totaalisen lepäämisen edestä on poistettu jokainen este: oppilaiden syyslukukauden arvioinnit tehty. Ensi viikon opetus on suunniteltu. Kaikki rästihommat on hoidettu pois, jotta ensi viikon perjantaina voi aloittaa kahden viikon ansaitun joululoman.
  • Viikon päästä pääsee Pirkanmaalle rentoutumaan ja viettämään joulua.

Kyllä kannatti vähän hengästyä ja puuskuttaa tuossa viime kuun lopussa, jotta joulukuussa olisi kivempaa.

5 tykkäystä

Mulla vetää naaman hymylle tuo sinun positiivinen asenne. Kruununa on tuo poikamiäs termin oikea ”umlautti”. :+1:

2 tykkäystä

Kiva että sain kannatusta työsuojeluvaaleissa läntisellä alueella ( Etelä-Pohjanmaa, Satakunta ja Pirkanmaa). Pääsin alueemme työsuojeluvaaleissa toiseksi varavaltuutetuksi; vain siihen tosin hainkin. Tiesin että turpaan tulee, jos haen varsinaiseksi työsuojeluvaltuutetuksi tai 1.varavaltuutetuksi.

Tiukille toki meni, mutta kuitenkin. :blush:

5 tykkäystä

Tyttöystäväni on erittäin pitkään harrastanut tanssia. Nyt tämän reilu puolen vuoden aikana kun olen hänen kanssa seurustellut niin hän on paljon hypettänyt miten hänellä on joulukuussa tanssiesitys.

Menin nyt sitten ostamaan lipun ja katsomaan n tunnin shown hänen vuoksi. Olin vähän epäileväinen kun ikinä en ole tanssishowssa ollut.

Ei se mikään Masterpiece ollut mutta ihan hyvin viihdyin, mutta se mikä sai hyvälle tuulelle oli vilpitön iloni tyttöystävääni kohtaan. Hänestä näki miten tärkeää hänelle oli, että olin siellä ja olin äärimmäisen ylpeä miten hyvin hän esiintyi. Hän on upea. Hän oli erittäin näyttävä ja upea näky ja kehuni ja silmin nähtävä ylpeyteni ja iloni saivat hänet paremmalle tuulelle, mikä sai minut paremmalle tuulelle. Jne. Sanoin kuvailemattoman ylpeä ja iloinen hänen puolestaan.

Tuli hyvä mieli.

32 tykkäystä

Voin näin kaikenlaista kokeneena sanoa, että olet oikeilla jäljillä. Parisuhteessa ei tärkeintä ole se, tykkääkö itse aina jostain vai ei. Jos jokin asia on kumppanillesi tärkeä, elä siitä ja ota siitä kiinni. Saat sen ihan varmasti takaisin.

Viikonloppuna olimme vaimon kanssa joulukonsertissa. Hiukan sellaista kokeilevampaa musisointia osittain. Meidän edessämme oli pariskunta, jossa esiintyvä artisti oli naisen ystävä js tämä nainen oli ihan fiiliksissä ystävänsä esiintymisestä. Mies sen sijaan tuijotti eteensä vihaisen ja kyllästyneen näköisenä koko ajan ja mielenosoituksellisesti haukotteli ja selaili kännykää esityksen ajan.

Konsertin päätyttyä nainen meni onnittelemaan ja halaamaan ystäväänsä ja ukko jäi istumaan myrtsinä penkkiin. Ei jäänyt epäselväksi mitä mies oli mieltä paikalle tulemisesta. Uskon, että jos mies olisi ollut mukana edes hiukan kiinnostuneempana, se olisi ollut tärkeää rouvalleen ja tämä olisi sitä arvostanut.

Välillä sitä tulee mentyä mukaan sellaisiin juttuihin, mikä ei itselle välttämättä ole niin kova juttu. Mutta osallistumalla osoitat, että välität ja että toinen on sinulle tärkeä.

15 tykkäystä

Mä oon ollut mm. Tampereen Flamencoviikolla ja Jazz Happeningissä ja leffassa katsomassa Pikku naisia.

4 tykkäystä

Katsomassa useita tyttärensä tanssiesityksiä. Svenska Teaternissa katsomassa Luolamiehen ruotsiksi. Tomas ledin-leffassa (Tapparan pelin aikaan) ja montaa muuta juttua. Toisaalta ei hänkään pahastu roudatessani paikkoihin, mitkä eivät ole hänen skeneään.

4 tykkäystä
14 tykkäystä

Mun tappara tossut varattu🥰

8 tykkäystä

Balilla selkänsä murtanut sälli pääsi kotiin toisen suomalaisen avulla ja vakuutusyhtiökin on vissiin tehnyt osansa, joten joukkorahoituksella kerätyt paluurahat on menossa hyväntekeväisyyteen.

Hatun nosto tuolle toiselle tyypille, joka meni sairaalaan tapaamaan tätä loukkaantunutta ja saattoi lennolla tämän kotiin.

2 tykkäystä

edit heti alkuun: en tiedä miksi tuo vastasi @bastardo sinun viestiin. Ihan omaa viestiä yritin kirjoittaa. En jaksa poistaa tätä viestiäni kun mielestäni hyvän viestin kirjoitin. Sori :sweat_smile:

Tämä nyt ei liity sen suuremmin minun elämän isoihin tapahtumiin, kuten muut viestini tässä ketjussa, mutta saman niminen instagram tilini sai tänään 700 seuraajaa täyteen.

Tuli hyvä mieli.

Ja palaan tähän sen verran, että kun kotio päästiin niin antoi sitte sylitanssin minulle siellä. Jokainen kuvitelkoon, miten paljon nuori mies siitä nauttii.

4 tykkäystä

Pääsin takaisin omieni joukkoon pitkän bannin jälkeen. On ollut somepuolella yksinäistä. Nyt helpottaa!

21 tykkäystä

Eksyin jotenkin profiiliisi tässä joku päivä, ja huomasin, että olit bänneillä. Kiva, että olet palannut. Pitäkäämme me turkulaiset Tapparan lippua ylhäällä myös Suomen oikeasaa pääkaupungissa!

1 tykkäys

Häh, eiks nämä ole kaikki ihan kovaa kamaa? (Flamencosta ei itsellä kokemusta.)

Kyllä, itse ainakin tunnustan ja näytä oikeaa väriä kaupungilla liikkuessani!!

2 tykkäystä

Se hetki, kun pelattiin lähes kolme tuntia “leikkimielisesti” seurapeliä, kieroiltiin enemmän tai vähemmän kanssapelaajia vastaan - ilta loppui ajassa 59.59 huutokarjuntaani, ja viereuskaverilta pääsi sponttaani voi ■■■■■ 0,5 sekuntia ennen tätä…

Suku on pahin!

12 tykkäystä

Olen siipiaddikti, jos rahasta ei olisi kiinni, voisin syödä joka päivä. Kookoo pelissä päätettiin kaverin kanssa että jumalauta, joululomalla käydään sitten vetämässä Aleksanterinkadulla siippareilla molemmat 30 siipeä per naama.

No tänään oli se päivä. Olin ihan intoa täynnä, että vihdoin mennään ja syödään niitä helvetin hyviä siipiä. Viikon olin odottanut ja ravintolassa käynnistä usea kuukausi. Kaverilla tuli kuitenkin mutkia matkaan ja ei sitten päässyt tulemaan. Ja yksinhän en mene. Perkele. Olin jo maani myymässä. Kunnes. Rakas tyttöystäväni joka on koko viikon (oikeastaan koko puolen vuoden suhteemme) ajan kuunnellut tätä siipihypetystäni, koki niin suurta sääliä minua kohtaan ja lupautui nyt tulemaan minun kanssani sitten syömään siipiä.

No käytiin nyt syömässä ja ai elämä oli kyllä ihana kokemus. Niin pitkään odottanut että siipien ääreen pääsee, sitten se viedään pois mutta pelastava enkeli lupautuu tulemaan seuraksi. Oli ihanaa.

6 tykkäystä

Siivethän on sellaista vähän sotkevaa treffiruokaa, en ehkä ensitreffeillä menisi. :smiley:

1 tykkäys

Ensitreffit on vietetty jo 3-4 kuukautta sitten. Ja tosiaan alunperin tarkoitus oli mennä kaverin kanssa, mutta kun se peruuntui niin tyttöystävälle tuli paha mieli siitä niin hän nyt halusi tulla minun kanssa.

2 tykkäystä