Itse tykkään myös kun aurinko on tullut esiin, mutta mulle sillä on sellainen varjopuoli, että pitää muistaa kantaa aurinkolaseja mukana kun silmät ei tahdo kestää tuota kirkkautta ilman, että tulee migreeni.
Sanojen käyttö saa hyvälle tuulelle!
Ajeltiin Raumalle tsekkaa kirppiksii. Löyty Cissen Teendreams LP ja Ganesin kokoelma-cd Scandic years ja frouva jotai Arabian purkei. Mukava päivä.
Kohta alkava Jukka Puotilan juhlashow 20v. Ai ettien että. On kyllä omasta mielestäni yksi Suomen parhaista komedian tekijöistä.
Joskus aikaisemminkin nähnyt Jukan shown, mutta se muuttuu ajan myötä joten vitsit eivät kierrä samaa kehää.
IS:n SM-liigatuomiossa ei sanaakaan Tapparasta. No Konstaa kehuttiin vähän.
Kaks vuotta sitten vein kamuni hänen ekaan Tappara-peliin. Sen seurauksena tännekin kommentoin, että onnistuin saamaan hänet Tappara Fan Clubiin ja olin siitä hyvin iloinen. Tänään sitten hän päätti ostaa itselleen paidan ja mää sain päättää nuneron. Feels good.
Hyvää ystävänpäivää!
Parasta parhautta torstaihin! Sanoinko jo että parasta!!
Jokisen Ollin pitää nyt olla hereillä.
Tapparaa koskevien uutisointien perusteella kevät on täällä! Se, jos mikä on ihanaa!
Esimies ei soittanut tänään kertaakaan.
Tämä palsta ja sen käyttäjät. Espoossa vähän vesiputki poksastanut ja @SammyO laittaa minulle viestiä, että täällä juomavesi keitettävä. Tässä vauva-arjessa ei kuitenkaan ehdi kaikkia uutisia seuraamaan! Kiitos!
Ps. Näköjään palstasynttärit, 7v. Kivaa sekin.
Tää viikko onkin melkoista kiakkoa.
- Tänään Turun Kupittalle katsomaan Turun värikkäintä lätkää (TuTo-K-Espoo).
- Lauantaina sitten laitetaan Typhooni ankean mustavalkeasta Sinivalko-oranssiks.
- Ja pari peliä sit soffatuolilta.
Eilinen. Kummipojalleni järkkäämät yllätykset pelissä.
Tänään. Hain vanhalta (eläköityneeltä) asiakkaaltani kohtuu hienon mökin avaimet ja sunnuntaina kohti Lapin rinteitä.
Tulevaisuus. Sää ennusteet näyttää nannaa ensi viikolle.
Vahva suositus. Huollata sukset, kun viikko edessä. Huoltamattomiin suksiin verrattuna on kuin laskisi uusilla.
Kiitos vinkistä. Hoidettu.
Aurinko paistanut koko päivän, piristää mieltä kummasti. Lisäksi käytin osan työpaikalta saaduista smartumin rahoista kuntosalin vuoden jäsenyyteen, viimeksi olen aktiivisesti treenannut yli 10v sitten. Vaikka olen kerennytkin käydä treenailemassa vasta muutaman kerran muistui taas mieleen, että ai hitto miten mukavaa puuhaa tuo olikaan
Olipas mukava keli käydä vähän lenkkeilemässä. Siinä samalla kuuntelin musiikkia fiilistelin tulevia Liigan playoffseja ja tulin siihen lopputulokseen, että on meillä vaan hyvä mahdollisuus siihen kirkkaimpaan tänäkin vuonna💪
Tulipa myytyä vanha bassovahvarikombo pois ja samalla rahalla sain hankittua kunnon bassokaapin. Jäi tossa aikanaan yks vahvistin käsiin, niin nyt loppuiäks housunpuntit keikoilla tuulemaan.
Onneks kohta alkaa tosipelit. Jos sitten kaikilla olisi energiaa keskittyä vain niihin ja Tapparan kannattamiseen, eikä siihen, mitä missäkin päässä hallia huudetaan ja kuka matkii ketä.
XXL sai eilen hyvälle tuulelle. Lietsun liikkeestä löysin sopivat Mizunon juoksukengät. Tarjouksessa 90 €
Kassalla ilmeni, että eivät olleetkaan tarjouksessa, vaan väärä laputus hyllyssä.
“Nää maksaa oikeasti 162 € mutta tänään nää maksaa sulle yhdeksänkymppiä”.