Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

@Donizimo johan sitä ehti hetken odottaakin :stuck_out_tongue:

7 tykkäystä

Pääsetkin suoraan paskamyrskyn keskelle…:laughing:

Mähän viihdyn siellä. Feels like home man. :smiley:

5 tykkäystä

Mitäpä tähän lisäämään.

1 tykkäys

Tämä kolmikko sai tänään nauramaan:

Kiitos :smiley:

6 tykkäystä

Minun täytyy sanoa, että tämä on hieno foorumi ja täällä on mukavia ihmisiä - ainakin juttujen perusteella. Eli tämä palsta saa ainakin minut hyvälle tuulelle.

19 tykkäystä

Hullut Päivät kuvasto. Mä oon niin iloinen,et mä halkeen.

1 tykkäys

Huomenna rento päivä tiedossa. Hieman alkoholia ja Tappara-Jukurit peliä hallissa. Tässä tipatonta ollutkin jo taas riittävän kauan.

3 tykkäystä

Sama täällä. Huomenna mökillä mamman kaa kahden, kukaan ei häiritte…suppilovahveroiden perkausta.

2 tykkäystä

En ole lukenut yhtään peliin liittyvää ketjua pelin aikana enkä pelin jälkeen. Taidan pidättäytyä taas tänään turhan jaarittelijana, vaikka osa sitä pahana asiana pitääkin.
Harmi homma niille ketä ei mun lätinät kiinnosta.

  • Tauti helpottanut ja olin eilen ja tänään jo töissäkin :pill:
  • Viikonloppu :raised_hands:
  • Huomenna pääsee paikan päälle taas halliin :hockey:
  • Yöllä saa rauhassa kattella Panthersien kauden ekaa peliä :heart_eyes_cat::hockey:
  • Nuorimpien koirien rokotukset taas kunnossa 3 vuodeksi eteenpäin :dog::dog:
  • Kun lukee otteluseurantaa vasta jälkikäteen ei ärsytä läheskään niin paljoa :upside_down:
13 tykkäystä

Ja kun ei seuraa pelejä ollenkaa. On elämä helpompaa kun menee vaikka haravoimaan ulos :smiley:

Anna palaa vaan. Se kummasti piristää foorumin tunnelmaa tälläisina hetkinä.

Ollaan kahden :smiley:

Itse asiassa en ole vielä päättänyt jaksanko valvoa

1 tykkäys

Sepä se. Mielellään jauhaisi kaikkea kevyttä tällä hetkellä, mutta lopputulos siitä on se, että tietty siipi pahoittaa taas mielensä.

Hyvälle mielelle sai, että tämä viesti on lähetetty paskalla Samsungin laitteella.

1 tykkäys

28.10 pääsen hallille, kun Pelicans saapuu Meidän Kotiin! Tuolloin näkisin livenä ensimmäistä kertaa erään lahtelaisen tuttavani! :smile: Saisin tarjota hänelle lupaamani lihiksen ja jos kaikki menee hyvin niin 9.12 on hänen vuoronsa tarjota mulle lupailemansa lahtelainen lihamuki. :smirk:

Tuolloin olisi myös E-kausi lusittu ja maanantaisi alkaisi J-kausi! :muscle:

1 tykkäys

Minä menen paikan päälle ensimmäistä kertaa perjantaina 13.päivä. Siinä on käänteen tekevä hetki käsillä. Paha on paikalla epäonnen hetkellä.

3 tykkäystä

Suomi sinnittelee Kroatiaa vastaan 0-0:ssa ainakin vielä (55min) :slightly_smiling_face:

1 tykkäys

Ei sitten kauaa mennyt… :dark_sunglasses:

Saa nähdä saako paha palkkansa.