Kyä mä sen ymmärsin mutta tiedustelin että tuletko työn puolesta vai ihan muuten vaan. ![]()
Työn puolesta ja perinteinen 20 asiakasta mukaan. Omat reissut sitten aikanaan…
Mulla on tällä hetkellä 74 lukematonta viestiä peliesityksissä.
Pitäisikö laittaa saappaat jalkaan ja lähteä runnomaan suon läpi? Vai ehkä ottaa kuitenkin vähän pidempi matka ja kiertää tuo suo?
Oi oi oi Suomi tasottaa ja vielä rookie maalintekijänä ![]()
Ja tämä saa hyvälle tuulelle
Edit. tasan päättyy
Hyvälle tuulelle saa myös se, että “suomi potku pallo parkeloona on hyvä” -ihmiset ympäri sosiaalisen median on ehkä tänään hiljaa.
Tuli sattumalta vastaan palstan tunnelmaan niin täydellisesti sopiva Tommy Tabermannin runo, että alkoi ihan hymyilyttää.
Jotka tulevat suorinta tietä,
saapuvat tyhjin taskuin.
Jotka ovat kolunneet kaikki polut,
tulevat säihkyvin silmin,
polvet ruvella,
outoja hedelmiä hauraassa säkissään.
Niin se ystäväni on, niin se on,
että eksymättä et löydä perille.
Hakametsään ilmeisesti tulossa hyvin väkeä tänään. Hyvä. Liput tosin edullisia, mutta hyvä silti.
Treppuveden ruska on kaunis kun tässä läpitte ajelen ![]()
Vai että oikein Treppuveden
Mitä nyt keittiön ikkunasta ulos katson niin kovin kummoista ruskaa en näe, saattaa tosin johtua siitä että suurin osa puista on mäntyjä…
Mutta hyvä että joku saa nauttia ruskan kauneudesta!
Kyllä sääkin saat sitten valtion puolesta
Aamuja.
Olen jo saanutkin!
TJ68
Tarttui hallin shopista Lassilan paita matkaan.![]()
Katselin pelin isän telkkarista ja aloin pelin päätyttyä etsimään Viasatin urheilukanavia. Huomasin listassa Disney Channelin, jota tuli pikkusena tuijotettua urakalla.
Ajattelin huvikseni testata että näkyisikö tuo edelleen. No kyähän se näkyy mutta mitä mä näinkään! Kanavalla pyörii lapsuuteni ehdoton suosikkileffa, nimittäin Prinsessa Ruusunen! Pakkohan tätä on hetki fiilistellä. ![]()
Vaikka peli oli vaikeaa, niin minulle tuli ainakin hyvä mieli, kun näki kuinka aidosti iloisia ja onnellisia kentällä olleet pelaajat oli Jugin maalin jälkeen! ![]()
Olipa hyvät löylyt. Tuli kesällä rempattua sauna sellaiseksi, että siellä viihtyy.
Se että sulkee Tappara.co. Valitettavasti.
Kahteen kierrokseen ei yhtään päähän kohdistunutta taklausta. Tilanne normalisoitunut, pelaajat oppineet ja valmentajat opastaneet.
Toi meidän uusi doginpentu, mikä kuorsaa tossa vieressä.
Se saa hyvälle tuulelle kun näkee kuinka vilpittömän onnelisena toi 1,5v poika jammailee kuunnellessaan musiikkia. ![]()
Sateisena maanantaina sai hyvälle tuulelle, kun 14v4kk vanha labbispoikamme oli leikkisä ja erittäin reipas aamulenkillä. ![]()
@Maikkeli sai vedet silmiin liputetulla viestillään poimintoja päivän uutisvirrasta -ketjussa.
![]()
![]()
Kohta alkaa Huuhkajien peli suurta ja mahtavaa Turkkia vastaan! Kokista ja sipsejä on.