Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

@Maikkeli sai vedet silmiin liputetulla viestillään poimintoja päivän uutisvirrasta -ketjussa.
:joy::ok_hand:

4 tykkäystä

Kohta alkaa Huuhkajien peli suurta ja mahtavaa Turkkia vastaan! Kokista ja sipsejä on.

1 tykkäys

Onko niitä kuuluisa poppareita lottomiehellä?

1 tykkäys

Ei ole mutta söin päivällä kebabia.

Ei pääse kaivot kuivumaan kun satelee vettä. :umbrella:

4 tykkäystä

Huomenna lomalle. Ei tosin osaa vielä kunnolla riemuita, kun vasta päässyt työrytmiin edellisen loman jäljiltä. Mallorcalle kaverin viiskymppisille käy matka. Onko kukaan käynyt Mallorcalla? itse oon aina pyrkinyt välttämään näitä turistisimpia paikkoja.

3 tykkäystä

Se, että pääsi katsomaan omaa kummityttöä tänne Kuopioon. 2v ja kunnon tohina päällä, kuten pitää :smile: Tuo mukavasti virtaa ja iloa tähän lokakuun harmauteen :slight_smile:

11 tykkäystä

Ei pääse varusmiehet kuivumaan, kun satelee vettä. :umbrella:

10 tykkäystä

Hupsheijaa…Langattoman kotiverkon nopeus tuplaantui hinnan pysyessä samana.
Telia sai lähetettyä uuden reitittimen heti kolmannella yrityksellä.:slight_smile:

1 tykkäys

Kuiva, sarkastinen huumori. Satoi tai paistoi. :clap:

1 tykkäys

Ja näin.

14 tykkäystä

Voisit käydä useammin jos sillä on tuollainen vaikutus Tapparan pelaamiseen.

2 tykkäystä

Olen ollut tämän päivän paskataudissa ja harkitsin että jätän pelin väliin, koska paskahalvauksen riski oli erittäin suuri. Hallille tuli kumminkin lähdettyä ja onneksi tappara löi kauden parhaan pelinsä perjantai 13. päivälle joten minä pääsin puhtain kalsarein kotiin. Mukavaa viikonloppua kaikille :tappara:

4 tykkäystä

Tästä samasta taidettiin puhua viime keväänä. Olikohan mun pudotuspelien saldo 6-1. Finaaliavaus toi pienen tahran.

Ehkä sitä pitää ruveta useammin käymään ihan vain yksinäni.

2 tykkäystä

Suosittelen kausikortin hankintaa…ja loppu on historiaa.:grin:

Siihen ei riitä aika. Pyritään painottamaan ympäri kautta ja tahtia kevättä kohti kiihdyttäen.

2 tykkäystä

Se että Kärppäfanien kanssa pystyy oikeesti keskusteleen jääkiekosta asiallisesti ilman että alkaa vituttaan tai ärsyttään :smiley:

10 tykkäystä

Upouusi Soundbar asennettu television alapuolelle. Onnistuin alle tunnissa kytkeä toimimaan niin, että synkkailee television, puhelimien ja tablettien kanssa.

Olen ylpeä itsestäni, en tarvinnut Fujitsun apua. Olen siis kehittynyt.

9 tykkäystä

Jalkapallokauden päätössaunailta. Viinaa ja olutta varattu vähintäänkin riittävästi. Makkarat syödään jos muistetaan. Kelikin vaikuttaa hyvältä höntsyille ennen saunaa. Illalla Popeda soimaan.

1 tykkäys

Ilvekset ahdistettuna…

15 tykkäystä