Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

On siinä ilvekset kuitenkin saaneet ainakin yhden häkin.

21 tykkäystä

Tänään pääsee katsomaan E1 A-tason pelin RuoSkA Oranssit vs Tappara Pyörteet. Näyttämönä toimii kotikyläni huikea monitoimiareena, joka kantaa nimeä PHPOY Areena!

Katsojaennätyssä tuossa kuuluisassa hornankattilassa on 358, kun RuoSkA kohtasi Kemin Lämärit 23.3.2013. Kaukalon koko on 57x28, joten tilaa on vähän.

Go :tappara:!

6 tykkäystä

Minun eka muisto Lämäreistä on 100 vuotta sitten E-junnuajalta. Kohtasimme Lämärit turnauksessa Rovaniemellä ja se oli urani eka nollaplei. Voitmme 19-0, ei ihan tasaista ollut se vääntö :smiley: Vieläki on hyvä mieli siitä spektaakkelista.

7 tykkäystä

Messi oli maalissa ja laittoi kuusi maalia. :slight_smile:

1 tykkäys

Heitit nollapelin lisäksi vielä hattutempunkin? :wink:

1 tykkäys

Ei ollu Kohossa silloin curvea

1 tykkäys

Ei tainnut tuohon aikaan olla edes kentällä… :joy:

1 tykkäys

AURINKO! :+1:
On tuo kaunis elementti.

3 tykkäystä

Aivan, ja varsinkin nyt, kun ei paljon ole näkynyt. Mielikin on heti pirteämpi.

3 tykkäystä

Tappara voitti 10-2! Selatessa Instagramiani (@treppu_)* niin kävi ilmi että olin käynyt Ruovedellä katsomassa viimeksi Tapparan junnujen peliä 16.10.2016, eli päivää vaille vuosi sitten!

*Kirj. Huom. Maksettu mainos! :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 tykkäystä

Ollaankohan me sukua… :slight_smile::fearful:

1 tykkäys

Sitä määkin oon tässä muutaman viikon mietiskellyt :stuck_out_tongue:

1 tykkäys

Jääkö asia molempien osalta pohdinnan tasolle vai aiotteko selvittää asiaa tarkemmin? :smiley:

3 tykkäystä

Molemmat varmaan miettivät kannattaako lähteä sörkkimään asiaa syvemmin. :smiley:

2 tykkäystä

@treppu varmaan alkuun säikähti, että olenko postinjakaja…

Mutta joo. Laitoin jo reppulille viestiä ja tämä pohdinta jatkukoon minun ja “pojan” välillä.

6 tykkäystä

Perjantaina taas halliin, pakko ruveta panostamaan. Kai sinne vielä lippuja saa?

2 tykkäystä

Toivottavasti saat lipun niin jää pisteet Tapparalle.:stuck_out_tongue_winking_eye:

3 tykkäystä

Täytyy huomenna käydä keskustassa muutenkin. Saako Sokokselta lippuja?

1 tykkäys

Saa.

1 tykkäys

Liput saatu, joten toivotaan, että homma hoituisi myös tällä kertaa ja joukkue viihdyttäisi minua ja muita.

9 tykkäystä