Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Minun eka muisto Lämäreistä on 100 vuotta sitten E-junnuajalta. Kohtasimme Lämärit turnauksessa Rovaniemellä ja se oli urani eka nollaplei. Voitmme 19-0, ei ihan tasaista ollut se vääntö :smiley: Vieläki on hyvä mieli siitä spektaakkelista.

7 tykkäystä

Messi oli maalissa ja laittoi kuusi maalia. :slight_smile:

1 tykkäys

Heitit nollapelin lisäksi vielä hattutempunkin? :wink:

1 tykkäys

Ei ollu Kohossa silloin curvea

1 tykkäys

Ei tainnut tuohon aikaan olla edes kentällä… :joy:

1 tykkäys

AURINKO! :+1:
On tuo kaunis elementti.

3 tykkäystä

Aivan, ja varsinkin nyt, kun ei paljon ole näkynyt. Mielikin on heti pirteämpi.

3 tykkäystä

Tappara voitti 10-2! Selatessa Instagramiani (@treppu_)* niin kävi ilmi että olin käynyt Ruovedellä katsomassa viimeksi Tapparan junnujen peliä 16.10.2016, eli päivää vaille vuosi sitten!

*Kirj. Huom. Maksettu mainos! :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 tykkäystä

Ollaankohan me sukua… :slight_smile::fearful:

1 tykkäys

Sitä määkin oon tässä muutaman viikon mietiskellyt :stuck_out_tongue:

1 tykkäys

Jääkö asia molempien osalta pohdinnan tasolle vai aiotteko selvittää asiaa tarkemmin? :smiley:

3 tykkäystä

Molemmat varmaan miettivät kannattaako lähteä sörkkimään asiaa syvemmin. :smiley:

2 tykkäystä

@treppu varmaan alkuun säikähti, että olenko postinjakaja…

Mutta joo. Laitoin jo reppulille viestiä ja tämä pohdinta jatkukoon minun ja “pojan” välillä.

6 tykkäystä

Perjantaina taas halliin, pakko ruveta panostamaan. Kai sinne vielä lippuja saa?

2 tykkäystä

Toivottavasti saat lipun niin jää pisteet Tapparalle.:stuck_out_tongue_winking_eye:

3 tykkäystä

Täytyy huomenna käydä keskustassa muutenkin. Saako Sokokselta lippuja?

1 tykkäys

Saa.

1 tykkäys

Liput saatu, joten toivotaan, että homma hoituisi myös tällä kertaa ja joukkue viihdyttäisi minua ja muita.

9 tykkäystä

^ Hyvää peliä ja onnea peliin!

1 tykkäys

@Tapola kirjoitti niin hyvin toiseen ketjuun että se sai minut hyvälle tuulelle.
Lisäksi allekirjoitan itsekin tuon tekstin täysin.

4 tykkäystä