Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

^ Hyvää peliä ja onnea peliin!

1 tykkäys

@Tapola kirjoitti niin hyvin toiseen ketjuun että se sai minut hyvälle tuulelle.
Lisäksi allekirjoitan itsekin tuon tekstin täysin.

4 tykkäystä

Nyt on hyvä fiilis. Siihen on monta syytä

  1. Olen mökillä
  2. Sain verkot veteen pitkästä aikaa
  3. Jätin Robert Crayn soimaan taustalle
  4. Sain tulet takkaan
  5. Otettiin vaimon kanssa lasilliset JP Chenen punaista kuoharia
    6- Ja mikä parasta, Tappara tänään !!!
9 tykkäystä

Kulostaa muuten erinomaiselta, mutta tuo kuohari on minun makuuni pikkurillikansan touhua. Muuten kyllä nuo muut numeroidut aktiviteetit saavat minutkin hyvälle tuulelle!

2 tykkäystä

No, jottai helpottais, niin otaan seuraavaksi kahvin kanssa leipäjuustoa hillojen kera

2 tykkäystä

@krobbe juo vain aitoa shampanjaa.

3 tykkäystä

Minä en litkuja juo! Jos jotain otan niin se on rehellistä suomalaisille miehille suunnattua Koskenkorvaa, se jos mikä antaa loisto-olon ja sulavan käytöksen. Tosin nykyään ei ole tullut enää juotua edes sitä, mutta että shamppanjaa :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 tykkäystä

Nyt tulee niin paljon painetta, että nostan Jameson 3 kertaa tislatun 12 vuotta vanhan pöydälle.

7 tykkäystä

Sain ankarat nuhteet kun tuli arvosteltua shampanjaa MUMMilla vieraillessa…:joy:
Mua etukäteen varoiteltiin että ei sitten moitita mutta ninkäs sille voi kun kilju on kiljua…:joy::joy:

2 tykkäystä

No löytyhän sieltä mies! Tuo jos mikä saa hyvälle tuulelle, niin kuin otsikokin toki vaatii!

1 tykkäys

Kossu ei kyllä kelpaa edes auton pissapoikaan.

Peli vaatii kyllä ohuen siivun Relicario -lekasta (Ron Dominicano).

Mitäseon?

Minulta ei löydy kuin Ron Jeremyä, kun Ron Zacapa on loppu… Pitäisikö siirtyä jo “sulake” -ketjuun :joy:

3 tykkäystä

Se voi olla sen paikka. Itekin laitoin poikkeuksellisesti näin perjantaina pari tölkkiä viilenemään.

1 tykkäys

Hyvä ilta vain jatkuu. Nyt saunaan. Mitähän siellä tapahtuu ???

Vanha suomalainen viisaus: mene saunalle niin hyviä asioita tapahtuu.

2 tykkäystä

Se fiilis kun ketsuppi pullo aukeaa

Kolmatta erää vasta puolivälistä nähneenä. Las ketchup ympäri kaukaloa. Ny vaan tää vire yllä viimeistelyssä

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Hauskoja juttuja ja tarinoita

Kyllähän tämä pistää vähän hymyilyttämään.

4 tykkäystä