Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Nyt ainakin tiedän kenelle tajoan kausaria lainaan, jos en itse pääse jostain syystä peliin.:grin:

Tapparan suurinumeroinen voitto sai todella hyvälle tuulelle.
Hallilla toinen ilonaihe oli kun eräs palstaveli sai kasvot, kun sanottiin oikein käsipäivää ihan naamatusten. :slight_smile::thumbsup:

7 tykkäystä

Huomenna jäälle ensimmäistä kertaa tänä syksynä! Tosin ilman kiekkoja, koska kyseessä on pelkkä luisteluvuoro. : p

4 tykkäystä

Seuraavalla kerralla sitten kiekkojen kera ja sitä seuraavalla kerralla annetaan mailatkin mukaan

Terän käyttöä kiekkojen kanssa. Mailat pois.

1 tykkäys

Mailan otan kyllä huomenna mukaan vaikka puhutaan mailattomasta vuorosta, mutta uskon sen tarkoittavan ettei sillä vuorolla pelailla. Ja sitä paitsi, jos muksut saavat käyttää tuoleja/kelkkoja apuvälineinä luisteluunsa, miksen mä saisi käyttää mailaa omana apuvälineenäni? :smiley:

Okei, mulle se maila ei ole niin ehdoton kuin se tuoli pikkukaverille mutta kyä se mailan kanssa luistelu on huomattavasti mukavempaa ja helpompaa kuin ilman mailaa. Vaikka ei siitä mailasta käytännössä tukea ota, mutta niin. Ehkä lopetan sönkkäämisen ja toivon että kaikki ymmärsivät. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 tykkäystä

Vuorolla oli myös muutama jamppa tuolta pukukoppikäytävän toisesta päästä. Mietin että pitäiskö käydä kyselemässä eilisestä, mutta en sit viittiny lyödä lyötyä. :eyes:

1 tykkäys

Liput Suomi - Ruotsi matsiin hankittu karjalaturnaukseen ja samalla koko viikonloppu Helsingissä hotellissa yötä :slight_smile: ja tänään Vaasaan Sport - Tappara

1 tykkäys

Tapparan lukuisat maalit eilen! Jokohan nyt aukesi ketsuppipullo oikein kunnolla…:sunglasses:

1 tykkäys

Kävin järvellä, josta hain yhden kuhan, hauaen ja ahvenen. Naapurin 4-5 vuotias poika oli paikalla. Huutelin häntä katsomaan, kun perkaan ja käsittelen kalat. Innokas nuori mies tietää nyt, mikä on kuha, ahven ja hauki. Näytin hänelle ihmetemppuja, esim. miten nykäistään nahka pois 2 sekunnissa. Poika muistanee tuon yhteisen hetkemmä koko ikänsä.

9 tykkäystä

On hienoa varmaan olla jonkun sankari, ja vieläpä kahdessa sekunnissa. Oikeasti tarkoitan, että upeata toimintaa!

4 tykkäystä

Videota näytille ihmeteoista tai muuten ovat kalajuttuja vaan? :grin:

1 tykkäys

Kalan nahattomaksi vetäminen sujuu hyvin 2 sekunnissa per file. Se ei ole temppu eikä mikään sellaiselta, joka on ikänsä käsitellyt kalaa.

Samalla tosin lähtee maut kuhasta ja ahvenesta. Siksi suomustus.

1 tykkäys

Joo sitä ei ole tullut tehtyä juurikaan, koska olen niin tyhmä, että en syö esim. paistetusta kalasta koskaan nahkaa, vaikka se taitaa olla aika maukasta.

1 tykkäys

En käynyt lainkaan lenkillä tänään. Siitä huolimatta 15.000 askelta tälle päivälle ja suurin osa rappuja ylös ja alas.
Kyllä pikku remontti on kiva juttu.

Ja kylmä Murphy’s maistuu hyvälle nyt.

8 tykkäystä

Talvinakit vaihdettu autoon ja rengaspaineet tarkastettu. Lisäksi olin @Lallu 'n remppa-apuna ja saatiin pohjamaalit laitettua vihdosta viimein makkariin.

8 tykkäystä

Kiinan muurikin viä pystyssä? :sunglasses:

Remppa. Apulainen.

Hep. Tänne ja äkkiä. :slight_smile:

2 tykkäystä

…rehellistä suomalaisille miehille suunnattua Koskenkorvaa, se jos mikä antaa loisto-olon ja sulavan käytöksen… ja raikastaa hengityksen

2 tykkäystä

Maailma oli pieni ja kiitokset @BlueOval :smile: Sain hyvän diilin renkaista :thumbsup:

11 tykkäystä