Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

On todellakin! Heittämällä yks suosikkileffoista! :joy:

1 tykkäys

Radio 957:n soittolista. Taukoamatta hyviä biisejä.

6 tykkäystä

Huomasin että heti kun Tapparalla rupesi kulkemaan, mullakin rupes menemään paremmin.
Taitaa olla kirjaimellisesti Tappara mun elämä :smile: :heart:
Noh, ainakin iso osa minua. Sattumaa tai ei, on mukavaa että viimeaikoina mulla on ollut enemmän ja enemmän niitä kivoja hetkiä, kuin sitä paskassa kahlaamista. Elämää voisi verrata aika hyvin tähän jääkiekkoon, välillä voitetetaan ja välillä hävitään. Mutta tämän kliseisen filosofioinnin jälkeen voidaankin tulla siihen asiaan mitä haen. Tulen hyvälle tuulelle siitä, että mulla on tällä hetkellä hyvä olla :relieved:

Jutin sanoin, mennään eteenpäin! :muscle:

11 tykkäystä

Sunnuntai on edelleen lempipäiväni treenata. Salilla jotenkin mukavan seesteinen ja viihtyisä meininki.

4 tykkäystä

Syksyn ensimmäinen joulukinkku paistettu, kun eilen Citymarketista kinkkuja jo löytyi. Kyllä taas osaakin olla hyvää :yum: Kolmisen kiloa kokoa tuolla, niin ei kyllä tätä menoa tarvitte kovin kauaa syödä :slight_smile:

3 tykkäystä

Kaveri, joka on aiemmin tunnustautunut Ilveksen mieheksi (ei fanaattisesti, mutta kun on pitänyt valita), on nyt tullut järkiinsä ja kääntänyt kelkkansa.

Viime keväänä seurasi kuulemma kaikki Tapparan pudotuspelit, tälläkin kaudella käynyt hallilla ja itse kertonut kokeneensa herätyksen. :tappara:

17 tykkäystä

Enpä tiedä mitä mieltä olla… Takin kääntö on aikalailla pahinta paskaa mitä voi tehdä. Lieventävänä asiahaarana toimii toki lievä fanitus.

1 tykkäys

Jokaisella on oikeus löytää sisällään asuva pieni Tappara.

10 tykkäystä

Kurjan maanantaisen työpäivän pelasti lyhyt jutustelu äärettömän hienon varttuneemman Kirvesrintaisen herrasmiehen kanssa.:tappara::kannu:
Nyt oli kotiläksytkin tehty.:stuck_out_tongue_winking_eye:

6 tykkäystä

Ton tän hetkisen ”kipinäketjun” ja Vellun huhun innostamana täytin reilun tunnin tyhjän hetken ja selasin Ruudusta kaikki ottelukoosteet Tapparan viime kevään playoff-matkasta. Hienoja pelejä, huikeita maaleja ja erityisen mukava oli kuunnella Köllin, Nyholmin ja Rantasen suusta ties kuinka monta kertaa eri ottelusarjan vaiheissa, kuinka ”Kuusela ei oo ollenkaan päässy siihen iskuun ku keväällä 2016”. Harmi ku mestaruussauna on päässy kylmeneen. Oli se Parlett kanssa seppä. :muscle:t3:

6 tykkäystä

Maanantai…taas maanantai…:laughing::laughing::laughing:

1 tykkäys

Kun tulee iltavuorosta ja avaa ajan kanssa palstan… Hirvee hulina :+1::muscle::clap:

7 tykkäystä

Tungosta on ku Tuiran asemalla

1 tykkäys

Porukkaa kuin Ilveksen maalilla…

Auton nokka osoittaa kolmostietä pohjoiseen ja saa viettää loppuviikon Tampereella. :blush: Toivottavasti Tohlopissa on vanhempien jääkaappi täys ruokaa!

7 tykkäystä

Posti toi 5kpl lippuja Lukko-Tappara peliin.:slight_smile:
Kiitos @Raumalainen

16 tykkäystä
1 tykkäys

Poika oli aamulla hyvä:
“Isi pistä se herätyskello pois niin me Tapparan miehet voimme vielä levätä, Jukurit voikin jo herätä” :sweat_smile: Nää 3-vuotiaat on ihan mahtavia :sweat_smile:

28 tykkäystä

Voisi kyllä mennä harmitus-ketjuunkin, kun tänään kuulemma “pitää” läträtä alkoholin kanssa. Voi voi.

No hyvä kai se on kerran kuussa käydä tuossa kylällä katsomassa mikä meininki. Yleensä se on ollut sama mikä aina ennenkin.

Siis tänään täällä, huomenna harmitusketjussa. :grin:

2 tykkäystä