Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Näin juuri. Ollilta itseltäänkin kysytty asiasta ja Ässät pysyy. Linkki Ilvekseen on ilmeisesti ystävä Karri Kivi.

Anakonda.fi tavoitti Lindholmin. Vastaus on ytimekäs ja tyhjentävä:

“Joukkuetta ei vaihdeta koskaan.”

1 tykkäys

Kyllä.
Olli on ollut Karri Kiven kutsumana Ilveksen peleissä.
Joskus törmättiinkin ennen peliä hallin pihalla.
Minua suuresti huvitti Ollin + hänen seuralaisensa Ilvesrytkyt.
Olli vaan vetosi siihen että Karri on hyvä ystävä ja hän on kutsunut peliin…
Minä reiluna kaverina tietysti tarjosin oikean väristä paitaa lainaan, mutta ei kelvannut.:grin:

Muistelisin tämän episodin tapahtuneen jossain paikallispelissä, jota Ilves johti jo jossain vaiheessa 0-2?
Tappara taisi voittaa tuon pelin vasta jatkoajalla?
Joka tapauksessa tarjosin Ollille vielä uudestaan voittajan värejä lainaan, mutta ei kelvannut vieläkään.
Olli vain kiitti kohteliaasti…

Sen verran Olli mulle hehkutti aikanaan Ässien mestaruutta ja mestaruusjuhlia, että tarvii aina välillä antaa vähän takaisin…:laughing:
Hieno mies joka tapauksessa, vaikka Porista onkin.:slight_smile:

4 tykkäystä

Ollin Ässä-faniushan huipentui vuoden 2006 mestaruuteen (sic!) eikä vuonna 2013 enää niin paljoa kiinnostanut:

- nelmien täyttymys tuli vuonna 2006 mestaruuden myötä. Silloin olin Ässien mukana enemmänkin. Nyt en enää jaksa niin innostua. Tottakai seuraan ja olen tukena, mutta en niin vouhota, Lindholm naurahtaa.

Ässäthän taisi järjestää 2006 oikein torijuhlatkin hopean kunniaksi, mikä lienee hämännyt Lindholmia. :slight_smile:


Mutta @Naapuri, on parempi ettet ainakaan noilla perusteilla vanno mitään. On artisteja, jotka ovat esiintyneet muulla paikkakunnalla mestaruusjuhlissa. Olli on yksi heistä, uskon vahvasti.

4 tykkäystä

@Nuti se osaa aina vedellä oikeista naruista.:slight_smile:

5 tykkäystä

Maassa maan tavalla jne.

@terppp on sen sijaan hiljentynyt kovin - lienee Kärppien seuraamisessa tällä hetkellä riittävästi tekemistä ja mielenkiintoa. Kyllä tuokin Kärppä-fani tänne kivasti on porukkaan mahtunut - ja kuten sanottu - osaa käyttäytyä maassa maan tavalla.

6 tykkäystä

@Raumalainen is bäk! :slight_smile:

4 tykkäystä

Älähän hättäile… Tällä hetkellä ei ole hirveästi kiihkoa vielä, liekkö johtuu tästä syksystä sitten. Sekin myös, että pitää varmistaa myös se, että Kärppien taso pysyy myös alkukauden jälkeen. Sitten kehtaa alkaa pullistelee vasta :smiley:

8 tykkäystä

Hahhaa…Reenijumia sielläkin vai???:laughing::laughing::laughing:

Jotaki semmosta varmaa :smiley:

1 tykkäys

Tässä tuntee itsensä ihan älykkääksi ihmiseksi kun lukee noita McDavidin saamia kommentteja. Kyllä tuo some on varsinaisten älykääpiöiden Mekka.

1 tykkäys

Ysiviisseiska. Vielä kun sais -80 luvun takaisin.

8 tykkäystä

Ansaitsin ”hyvä vastaus” liputetulla viestilläni :smiley:

11 tykkäystä

Asiat jotka hämmentävät. Maanantaista eteenpäin Paarman työpaikka sijaitsee Tampereella. Siitä on pitkän matematiikan pohjalta väittäen yli kymmenen vuotta, kun viimeksi on surrannut töihin pohjoiseen eikä etelään päin.

Kotipesä toki pysyy Akaan lakeuksilla. Joku roti sentään, ja asioilla luonteva etenemisjärjestys. Toivottavasti tulee käytyä peleissä tätä muutosta myöden enemmän. Fyysisesti.

11 tykkäystä

Mulle kävi sama. :smiley:

1 tykkäys

Mainio kontrasti.
Paljastaa toki ettei kaikkia voi miellyttää samaan aikaan.

4 tykkäystä

Jarno Kärjen ketju.:laughing::laughing:
Kohta tarvittaisiin taas poppareita …:laughing::laughing:

Edittiä: Pitkistä toimitusajoista huolimatta, toinenkin kaljalaatikko Liigakauden avauksessa lyödystä vedosta saapui tänään.

7 tykkäystä

Kärppien peli saa hyvälle tuulelle.

4 tykkäystä

Vanhemmilla käyminen, on kyllä niin rentouttavaa päästä keskelle ei mitään ja pois kaupungista. En viitti tarkkaa paikkaa kirjottaa kun joku saattais pian tunnistaa. Mutta lähellä @Treppu vettä :sweat_smile:

4 tykkäystä

Nää on vaan joka kerta niin hiton läppiä! :laughing:

2 tykkäystä

Tuo Kung Fury on muuten hauska leffa :thumbsup:

1 tykkäys