Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Söin lämpimän aterian viimeksi 3 päivää ja 5 tuntia sitten. Joku vois sanoo että teki höpöä syödä porkkanalaatikkoa sekä kermaperunoita tuollaisen tauon jälkeen! :yum:

3 tykkäystä

Jari Halonen ja tämä video saa hyvälle tuulelle. :slight_smile:

Linkki vie Youtubeen, jos se ei nyt näy tuossa.

2 tykkäystä

@Oijennus, Jennasta tulikin mieleen, ettätaidan ottaa yhdee paukun 12 vuotta vanhaa kolmesti tislattua

2 tykkäystä

Minäpä katselen formuloita Messi Streamista.:grin:
Linkkiä en valitettavasti voi laittaa ettei tule nuhteita.

2 tykkäystä

@cace6969 muotoili asian todella tyylikkäästi.
Minua ainakin huvitti suuresti tuo nimitys.:grin:

2 tykkäystä

Joku täällä aiemmin käytti hieman samansuuntaista ilmaisua ja siittä sitten ottanut omaan käyttöön. :slight_smile:

1 tykkäys

7 tykkäystä

Viivi Pumpanen.
On ohjelma sitten mikä tahansa.
Luonnollinen iloisuus tarttuu.

13 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Rakentaminen ja remontointi

Itselle kalastus saa hyvälle tuulelle ja jos vielä tulee saalistakin, niin sitä parempi!

2 tykkäystä

Sanoista tekoihin.
Katotaan mitä Olli vastaa.:laughing:
Laulaa hänen ei kuitenkaan anneta Hakametsässä.

2 tykkäystä

Mulla on käsitys, että vahinko on jo päässyt käymään. Olen melko varma, että olen nähnyt valokuvan, jossa Lindholm esiintyy Ilves-paita päällä mestaruusjuhlissa 1985.

3 tykkäystä

Mä en vaan millään saa ketjun aihetta ja Olli Lindholmia sopimaan yhteen. En en en.

9 tykkäystä

No ■■■■■ yllätys…

Tuo voi pitää hyvinkin paikkansa ja siitä kiittäminen Heleniuksen Epeä?
Epe Ilveksen miehenä on käyttänyt soittajapoikiakin kiekkopeleissä Hakametsässä.

Haloo @Naapuri …Onko havaintoa aiheesta?

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Rakentaminen ja remontointi

Nimimerkki Kaukosäädin Jatkoajan palstalla huhtikuussa 2013:

Olli Lindholm ennen: Kuva 1
Olli Lindholm nykyisin: Kuva 2

“Kannattaja kannustaa omaa joukkuettaan huonoinakin hetkinä ja on uskollinen joukkueelleen. Fanit tulevat haaskalle, silloin kun joukkue pärjää. On niin kivaa olla voittajan ja menestyjän puolella.” - Olli Lindholm 17.4.2013.

Valitettavasti Kuva 1 ei toimi, koska Ilves on sittemmin uudistanut nettisivunsa. (En kuitenkaan pilkkaa Ilvestä, koska Tapparan sivut ovat yhtä mäsänä samasta syystä.) Jos joku ihmetteli miksi surffailin Ilveksen historiasivustolla äsken, etsin tätä kuvaa mutten löytänyt. Jatkoviesteistä selviää, että Lindholmilla on ollut Ilves-paita päällä, mutta muulle en löydä varmistusta. Aika varma olen, että nimenomaan Hakametsästä kuva oli.

2 tykkäystä

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Rakentaminen ja remontointi

Ei todellakaan olli ole 1985 Ilveksen missään juhlissa esiintynyt, vaan asui ja vaikuttikin silloin vielä Porissa.

1 tykkäys

Ainakin jollain tapaa kannattaa kuitenkin Ilvestä. :slight_smile: