Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Väärä ketju. V…tusketjun asiaa. Hyvä sarja pilattiin kun ei osattu lopettaa ajoissa. 5 kausi oli jo täydellinen pohjanoteeraus. Toivottavasti panostavat kuudenteen jos sellaisen kerran aikovat tehdä.

1 tykkäys

Viideshän oli tosi hyvä.

kylä se pilattii jo toisesta kaudesta eteenpäin

4 tykkäystä

Yllätyin kuinka halvalla Prismassa oli luistimia ja muita varusteita. Vajaa 40e Bauerin luistimet, Bauerin puumaila vajaa 20e ja Bauerin hanskat vajaa 20e. Luultavasti laadukkaampaa kamaa mitä oli silloin, kun vielä joskus pelasin junnuna, mutta hinta montaa kertaa halvempi.

Voi hyvin olla, että tänä talvena nähdään “konkarin paluu” areenalle (ulkojäillä), kunhan kelit sallii. Intoa on.

Edit: Siis valikoima ei Prismassa todellakaan mitenkään laaja ollut, mutta niissä harvoissa tuotteissa oli hinta kohdallaan.

Jossain Hiitelässä on varmasti loistava (oli ainakin ennen) valikoima ja varmaan halvalla myös paljon kamaa. Ja tietysti Kiekkobussista voi löytää vaikka mitä halvalla.

9 tykkäystä

Jos annetaan negaa niin annetaan posia!

Nimittäin uusi Ankronikka on jäätävän hyvä! Katsellessani trailereita olin hyvinkin skeptinen sarjan suhteen. Tuntui että jälleen yksi lapsuuden suursuosikeista on pilattu. Mutta mitä vielä! Tämä uusi on melkeinpä parempi kuin vanha! Ei voi kuin :tophat: nostaa tekijäkaartille!

3 tykkäystä

Heti kun armeija teki miehen susta, niin pakko alkaa kattoon piirrettyjä että taantuu ees vähän takasin

10 tykkäystä

Vapaapäivä remontista. Kroppa rupeaa olemaan aika valmis.
Niska on aivan jumissa. Jalat on aivan jumissa. Selkä on aivan jumissa. Ja nyt on kämmenetkin ihan hellänä, kun hölmönä hakkasin paneeleita pontteihin ainoastaan käsiä käyttäen. Lisäksi rystyset näyttää siltä, että olisin pienen lauman Ilves kannattajia mukiloinut kylällä.

Mutta vapaapäivä tekee kropalle ja päälle hyvää. Huomenna jatkuu.

Hetkinen. Mulla ei ole treenijumi, vaan remonttijumi.

7 tykkäystä

Kämmeniin auttaa kylmä :beers:

2 tykkäystä

Jos oikein villisti veikkaat, niin mitä arvelet minulla olevan toisessa kädessä? :sunglasses:

1 tykkäys

Itseasiassa piirrettyjen katselu alkoi jo intissä. :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 tykkäystä

Hyvälle mielelle tulee kun nauraa yhdessä pähkinähiiren kanssa.

4 tykkäystä

Istun perheen kanssa lentokoneessa lähdössä Phukettiin :+1:

6 tykkäystä

Mistäs moinen näkyy? Oli ihan ykkönen nappulana. Tullu vieläkin kateltua Netflixistä välillä niitä vanhoja.

1 tykkäys

Ruutu+ ja homma pelittää!

1 tykkäys

Siinä on pojalla liikkeet hallussa :sunglasses:

9 tykkäystä

Tuo heiluva Joulu-Mikki näytöllä

14 tykkäystä

Kyllä vanha pedagogi tuli tänään iloiseksi kun eräs pieni mies antoi töissä tällaisen joululahjan…

19 tykkäystä

Sitäkin juu, liput on hankittu sekä Maple Leafsin että Marliesin peleihin. Nyt pitäisi sitten miettä muille päiville tekemistä :smile:

3 tykkäystä

Ookko ennen käyny Torontossa? Kauan meinaat olla? Itse olin siis helmikuussa 2015 niin täältä saat vinkkejä tarvittaessa…