Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Sitäkin juu, liput on hankittu sekä Maple Leafsin että Marliesin peleihin. Nyt pitäisi sitten miettä muille päiville tekemistä :smile:

Ookko ennen käyny Torontossa? Kauan meinaat olla? Itse olin siis helmikuussa 2015 niin täältä saat vinkkejä tarvittaessa…

(Aleksi) #1328

Hannu Mänttärin jo lähes perinteeksi muodostuneet kuva-arvoitukset tuli Aamulehden välissä tänään :slight_smile:

Jatkosopimukset. Mahtaa ilvesläisiä harmittaa, kun Rantakari ei vieläkään ole riittävän suurissa riidoissa, jotta siirtyisi Ilvekseen.

(Toni) #1330

Toivottavasti ei oo 300k soppari kuitenkaan :smiley:

(Mustamakkara) #1331

Ja ei taida Rautakorpikaan nii nilkki olla kerran Rantakari halunnut Jukan alaisuudessa jatkaa vaikka toisinaan kyykyttänyt.

Meillä on paalua millä mällätä. Ihme jos noin vähällä saatu pidettyä!

No jos ei Rantakari niin ehkä J-M Järvinen palaa sitten kotiin kunhan riitaantuu (taas) valmennusjohdon kanssa.

Joulusiivous on melkein tehty. Menee muuten huomattavasti mukavammin pienessä “nosteessa”.

Huomenna on toki helvetti irti, kun pitää mennä kauppahalliin. Onneksi on tilaukset valmiina.

Ja ensi viikko lomaa.

Jouluvalmistelut tehty suurelta osin (lahjat ja lahjojen jakaminen, siivoukset, kauppa). 2 viikkoa lomaa ja punaviini kädessä. Nyt voi ”piip” naattia :sunglasses:

(#TeamRosolli) #1336
  • vapaat
  • nuorten kisat
  • WIN-NYI-matsi, joka osuu mulle erinomaiseen väliin
  • PUBGin uusi kartta ja 1.0 bugeista huolimatta

Annoin vapauden itselleni muokata lainaamaani tekstiä, jotta on helpompi vastailla:

1: Sama
2: Sama
3: Sama
4: Onko tämä nyt sitä paljon puhuttua politiikkaa vai jopa Venäjän ropokandaa? Pitääkö liputtaa?

Muuvit toi Otolle joululahjan.

1. Perrnalaatikosta tuli imelää
  2. Perrnalimpusta tuli happamanimelää
  3. Mandariinijäädykkeestä tuli raikkaan imelää

(#TeamRosolli) #1340

“4” on niitä nuorison sotavideopelejä.

(Mika) #1341

Olin eilen ryypyllä siskon, kaverin ja kumppaneiden kanssa ja kun tänään heräsin, oli tämä taskussa. Ei harmainta aavistusta keltä oon tämän saanut, mutta kyllä piristi muuten ankeaa rapeli aamua :smile:

(「LIVE IS LIFE」) #1342

Tänään talven ekat ulkojäät. Positiivista, että ranne näyttää parantuneen vuodentakaisesta. Negatiivista, että kun et osaa laukoa etkä luistella, niin mikä tää sun juttu on.

Toki, terät on pyöreet ja maila liian jäykkä säbänaruilijalle.

Osaatko sentään puhua vai ootko ihan Siim Liivik?

(「LIVE IS LIFE」) #1344

Suu käy koko ajan, sisältö vähän sinnepäin.

(Aleksi) #1345

Raskasta Joulua konsertti tulee Jimiltä. Tuli jo eilen mutta meni harmillisesti päällekäin sen änäripelin kanssa, mutta näkyy tulevan nyt uusintana. Tämän vuoden konsertin taltiointi Hartwall areenalta.