Hannu Mänttärin jo lähes perinteeksi muodostuneet kuva-arvoitukset tuli Aamulehden välissä tänään ![]()
Jatkosopimukset. Mahtaa ilvesläisiä harmittaa, kun Rantakari ei vieläkään ole riittävän suurissa riidoissa, jotta siirtyisi Ilvekseen.
Toivottavasti ei oo 300k soppari kuitenkaan ![]()
Ja ei taida Rautakorpikaan nii nilkki olla kerran Rantakari halunnut Jukan alaisuudessa jatkaa vaikka toisinaan kyykyttänyt.
Meillä on paalua millä mällätä. Ihme jos noin vähällä saatu pidettyä!
No jos ei Rantakari niin ehkä J-M Järvinen palaa sitten kotiin kunhan riitaantuu (taas) valmennusjohdon kanssa.
Joulusiivous on melkein tehty. Menee muuten huomattavasti mukavammin pienessä “nosteessa”.
Huomenna on toki helvetti irti, kun pitää mennä kauppahalliin. Onneksi on tilaukset valmiina.
Ja ensi viikko lomaa.
Jouluvalmistelut tehty suurelta osin (lahjat ja lahjojen jakaminen, siivoukset, kauppa). 2 viikkoa lomaa ja punaviini kädessä. Nyt voi ”piip” naattia ![]()
- vapaat
- nuorten kisat
- WIN-NYI-matsi, joka osuu mulle erinomaiseen väliin
- PUBGin uusi kartta ja 1.0 bugeista huolimatta
Annoin vapauden itselleni muokata lainaamaani tekstiä, jotta on helpompi vastailla:
1: Sama
2: Sama
3: Sama
4: Onko tämä nyt sitä paljon puhuttua politiikkaa vai jopa Venäjän ropokandaa? Pitääkö liputtaa?
Muuvit toi Otolle joululahjan.
- Perrnalaatikosta tuli imelää
- Perrnalimpusta tuli happamanimelää
- Mandariinijäädykkeestä tuli raikkaan imelää
“4” on niitä nuorison sotavideopelejä.
Olin eilen ryypyllä siskon, kaverin ja kumppaneiden kanssa ja kun tänään heräsin, oli tämä taskussa. Ei harmainta aavistusta keltä oon tämän saanut, mutta kyllä piristi muuten ankeaa rapeli aamua ![]()
Tänään talven ekat ulkojäät. Positiivista, että ranne näyttää parantuneen vuodentakaisesta. Negatiivista, että kun et osaa laukoa etkä luistella, niin mikä tää sun juttu on.
Toki, terät on pyöreet ja maila liian jäykkä säbänaruilijalle.
Osaatko sentään puhua vai ootko ihan Siim Liivik?
Suu käy koko ajan, sisältö vähän sinnepäin.
Raskasta Joulua konsertti tulee Jimiltä. Tuli jo eilen mutta meni harmillisesti päällekäin sen änäripelin kanssa, mutta näkyy tulevan nyt uusintana. Tämän vuoden konsertin taltiointi Hartwall areenalta.
Mulla on tää sama Liivik-tyyppinen ongelmakeskittymä.
Mutta joskus vielä kokeilen hypätä kentälle selvin päin.
Jouluomena-Jaffan armoton kittaaminen saa kyllä hyvälle tuulelle.
Harmi vain, että sitä saa seuraavan kerran vasta taas ensi vuoden jouluna.