Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Känni

4 tykkäystä

Upea talvi-ilma ja mainiot laskettelut, uusilla suksilla. Kotimatkalta Galatan viiden tähden döner-kebab kainaloon. Liiga-kierros telkkariin (Ruutukin toimii!) ja pari palauttavaa urheilujuomaa, niin aletaankin olemaan pikku hiljaa valmiina kohti illan päänäytelmää Ässät-Tappara.

4 tykkäystä

Tempasin äsken ison oranssin habaneron kitusiin ja nyt 10min tuskailun jälkeen on aika eufoorinen fiilis. :sunglasses:

6 tykkäystä

Kävitkö kuoleman porteilla koputtelemassa?
Vai peräti siellä, missä lieskat lyövät?

Se on huomenna aamulla sitten ns. Ring of Fire. En mene yksityiskohtiin mitä tarkoittaa, mutta kuuluu enemmän tuonne V ketjuun.

7 tykkäystä

Olen ennenkin syönyt, mutta nyt meni ensimmäistä kertaa ilman maitoa/vettä. En tiedä missä kävin, mutta lieskat sielä löivät :boom:

4 tykkäystä

Meillä on mökillä Wehoputs jäteveden käsittelyjärjestelmä. Tultiin mökille, niin viimeinen prosessi oli ollut 29.1.2018. Oli pakko mennä katsomaan konehuonetta. Siellä oli hälytys tyhjennyksen mekanismin viasta. Yritin kuitata sitä pois. Ei lähtenyt. Oli pakko soittaa Lempäälään huoltomiehelle. Sanoi, että maanantaina ajaa paikalle, koska vaatii huoltomiehen. Kävin uudelleen yrittämässä kuittaamista. Siinä ulkona syttyy valo, kun prosessit ovat käyneet. Siitä siis tietää, että homma pelaa. Pari tuntia sitten mamma sanoi, että katoppa ulos. No, valopylväshän siellä loisti niin ystävällisenä.

Kun huoltomiehen ei tarvikaan tulla, niin tuli tonnin säästö. Se melkein naurattaa.

10 tykkäystä

Ilvesfoorumi. Hävittiin tänään tahallaan kuulemma. :joy:

2 tykkäystä

Tuosta tulkinnasta ei kyllä voi syyttää pelkästään ilvesfoorumia.

4 tykkäystä

Kun menee pihalle viemään roskia ja katsoo, että ympäri pihaa on avattuja roskapusseja. Kun menee kulman taakse näkee kaksi miestä dyykkaamassa oman pihan roskiksia ja availemassa roskasäkkejä. Silloin tulee väkisinkin mieleen, että mulla menee oikeasti loppupeleissä aika helkkarin hyvin - suhteessa.

2 tykkäystä

Vaikuttaa kätevältä ja edulliselta tuo kesämökkien jätevesien käsittely jos siellä huoltomiehiä tarvitaan ja maksaa tonnin.

Mulla kävi vähän samanlainen juuri, alkoi ok-talon vesiputket paukkua ihan villisti. Oli pakko sulkea vesi. Vähän jo ehdin avata paikkojakin ja kutsua maanantaiksi putkifirman kun sattumalta tuli korviini että naapurilta oli jäätynyt ja räjähtänyt vesimittari ja tullut vesivahinko, mutta että siellä oli juuri saatu vesi suljettua. Kävin kokeileen meidän vettä uudelleen, kaikki toimi täysin normaalisti siitä eteenpäin.

3 tykkäystä

Siellä taidettiin vaan kuvata aarteiden metsästäjien seuraavaa tuotantokautta.

Se että kohta lähetään taas tonne jäälle käpyttelemään koiruuden ja frouvuuden kanssa. Ja että tänään pelipäivä!

1 tykkäys

Ei tarvitse tänne jatkaa mitään keskustelua, mutta tämä itse asiassa pisti naurattamaan. :smiley:

Minä niin tulin hyvälle tuulelle, kun tänään oltiin kaupoilla meidän talosta. Ollaan asuttu tässä 18 vuotta ja nyt on aika luopua. Meistä tulee kaupunkilaisia kesäkuussa, ihan keski- sellaisia.

9 tykkäystä

Jahas, Pyynikin rapuissa ruuhkaa, kunhan sulavat?

3 tykkäystä

Kyllä minä olisin halunnut olla kärpäsenä katossa, kun asunnonvälittäjä myy asuntoa asunnonvälittäjälle…

Vai oliko @messi tuttu myyjä?

4 tykkäystä

Voidaan sit kesäkuussa puida tätä Selke-asiaa ku ollaan naapureita.

1 tykkäys

Patrik Laine. Ajattelin joku päivä ottaa pari ölppöstä ja lukea koko tämän palstan Pate-ketjun läpi ja kerrata pojan uran vaiheet. Siihen menee 176 minuuttia.

12 tykkäystä

Itse asiassa offtopicina kyllä. Olen lupautunut vetämään yhden tamperelaisseuran fysiikkatreenit kesän aikana.

3 tykkäystä