Omasta mielestä Kummelit on olleet aika väsyneitä jo kauan. Ne ysärillä tehdyt on ihan hyviä. Tätä uusinta en ole katsonut.
Kummeli on meidän aikojemme Ilves, ihan hieno mutta kaluttu luu (vanhoissa jaksoissa voi sentään bongata Tappara-rotsinkin, suosittelen!!).
Hyvälle tuulelle sai n. 7-10 -vuotias (maahanmuuttaja-)pikkutyttö, joka ruokakaupassa kysyi musanapit korviltani hätyytettyään: “Anteeksi, mistä saitte tuon [ostos]korin?” Ja tuli sitten myöhemmin taakseni kassajonoon itsensä kokoisine ostoskoreineen. Jotain toivoa tässä yhteiskunnassa vielä on…
Poika valitteli kurkkukipua ja äitinsä vei sille lääkettä niin poika siihen totes: “Tää lääke maistuu aivan kakalle, en ota”
1/3 ala-asteen läpi ja ihan hyvällä todistuksella. Kai tämä tästä vaikeutuu😁.
Olet päässyt kolmasosan ala-asteesta läpi? Hyvin kyllä kirjoitat tokaluokkalaiseksi!
“Täällä paistaa aurinko ja tuolla paistaa tuuli”, havainnoi 2½ v tyttäreni aikoinaan, kun katseli puiden oksien liikehdintää mäennyppylän päällä.
Tämä taas
Eilen toki jo tuntui hyvältä, kun löi läppärin kiinni, mutta tänään ensimmäinen kokonainen lomapäivä. Ja vaikka hienot kelit on täälläkin, niin ei haittaa, että illalla lähtee lento Balille.
Olin äsken kuuntelemassa jo traditioksi muodostunutta Suvivirttä Töölöntorilla. Vanhempi herraskuoro joka koostui mm. Ylioppilaskunnan Laulajien alumneista & muista mieskuoroista, lauloi talojen parvekkeilla seisten & Töölön Puhallinsoittajien säestämänä sekä Suvivirren että Finlandian. Hyvää kesänalkua kaikille!
Hyvää lomaa kaikille, jolla alkoi!!
Kylillä olis kuulemma eräässä ravintelissa ilmasta ruokaa ja juomaakin. Ajatus viehättää. Ylläri.
Minulle tuli oikein hyvä mieli ajatellen Suomen mahdollisuuksia päästä joskus johonkin miesten jalkapallon arvoturnaukseen, kun kerran saamme laittaa kentälle hieman ylivoimaa
3-7-7-6 on hyvä muodostelma
Olin tässä just yhtenä päivänä retkellä Sisiliassa. Mukana oli mm. TUI:n suomalainen että ruotsalainen opastyttö. Skandinaavista porukkaa kun oli vedettävänä. Poikkeuksellisesti mukana oli koko päivän myös TUI:n englantilainen ammattikuvaaja, joka siinä meidän kyljessä räpsi kuvamateriaalia matkanjärjestäjän tulevaan käyttöön.
Siinä sitten yhdellä pitemmällä paussilla istuskeltiin erään viiniputiikin terassilla kaikessa rauhassa nautiskellen virvokkeita. Tuo ammattikuvaaja näytti aiempia aikaansaannoksiaan kännykkänsä avulla näille opastytöille ja reagointi oli tietysti tyylliin “aah, ooh, wau jne.” Kun nyt olin päivän kuluessa sen verran tutustunut porukkaan, kaivoin omankin kännyni esille ja näytin muutaman kuvan. Mm. viime juhannusaatolta. Ruotsalaisen tytön kommentti kuviini oli, että “hei, tuliks noi kuvat kännykän mukana kun sä ostit sen?”. Jotenkin tuo tuntui melkoisen hyvältä… Ja tietysti piti sanoa, että ei tulleet, ihan itse mä ne olen ottanut!
Rockfestit, eilen todella kova Bullet For My Valentinen keikka eturivistä, tänään vuorossa mm. Children Of Bodom ja heti perään Judas Priest.
Kaduttaa jo nyt kun ei tullut lippuja hankittua millekään päivälle. Oon vaan pirun huono tekeen päätöksiä minkään isomman asian suhteen, niin tässä sitä ollaan.
Varmasti, olen itsekin huono käymään festareilla, mutta nyt oli niin paljon omia suosikkeja näihin kahteen päivään, että oli pakko mennä. Ihan mielettömiä artistejahan tuolla on vielä huomennakin ja lauantaina, minulle riitti nämä 2 päivää.
Mitä aiot mennä katsomaan vielä?
En enään mitään Eilinen ja tämä päivä tuli tuolla vietettyä. Bullet For My Valentine, Children Of Bodom ja Judas Priest tuli katseltua eturivistä. Osbourne vähän kauempaa, sekä Trio Niskalaukausta tuli vähän kauempaa seurailtua. Stone Soueria katselin myös eturivin tienoilta jonkin aikaa.
Nyt olen siis jo kotona, nämä 2 päivää riitti
Vielä olis pari päivää jaksettava Rockfestejä, Priest veti hyvän keikan!
Nyt on tultu siihen pisteeseen, että Pirkkalan talo on tyhjä. Vain siivous enää. Näsilinnankadulla kaikki tavarat ovat jo paikallaan, nekin, joille ei ole edes paikkaa. Pesasin uuden kodin saunan ja kölövi kävi hakemassa saunaoluet. Eikö vain…