Asiat ja ihmiset, jotka vi... harmittavat

Vajaat 3h tuli nukuttua :smiley: zombina mennään tää päivä :grin:

4 tykkäystä

Täälä kans… Väsytti kyllä mutta kun uni ei vaan tullu… Ja noilla lyhyillä unilla näin unta että ilves voitti ekan matsin 4-2… Luoto ja Nurmi teki…Ja kaikki Ilveksen pelaajat, myyjät, kuuluttaja joka oli Sami Hintsanen näytti aivan Risto Jalolta :joy:

5 tykkäystä

Meitä vähillä unilla meneviä zombeja näyttäs olevan enempikin liikkeellä. Töistä kun pääsee, niin loppupäivä meneekin horroksessa peiton alla :joy:

1 tykkäys

Kaksipäiväisen juhannuksen jälkeen kolmen tunnin liskojenyön jälkeen työreissule Rovaniemelle. Sielu irtosi auton kattoon jo 20 km Joensuusta. Nyt matkaa vielä 250 km jäljellä. Huh Huh…

6 tykkäystä

Ihmissuhteet, tarkemmin ottaen naiset. Olen jo muutaman vuoden tapaillut erästä naista ja nyt on taas sellainen vaihe että vaan riidellään eikä taida olla seksiä luvassa vaikka hetki sitten kaikki piti olla ihan hyvin.

En tiedä pitäiskö vaan ottaa lopullinen ero. On se vaikeeta noiden naisten kanssa.

7 viestiä siirrettiin uuteen ketjuun: Kesäfestivaalit 2017

Huh huh… Juhannuksen jäljiltä alkaa olo paranemaan. Ei nyt vieläkään läheskään normaali, mutta eiliseen verrattuna ihan siedettävä. Eli aika kammottava krapula on ollut.

Eiköhän tässä taas korkki laiteta visusti kiinni ainakin isompien kännien suhteen. Ei nämä krapulat ole ihmisen hommia.

1 tykkäys

Olin ajatellut lähteväni katsomaan Pelicans-Tappara matsia 9.12 ja tapaamaan erästä lahtelaista tuttuani, ikäänkuin palkkiona armeijasta selviämisenä. Olenkin tehnyt tässä pieniä esitutkimuksia ja valmisteluja asiaa varten. Laskin että pääsen armeijasta ennen Itsenäisyyspäivää. Laskuissani oli kuitenkin virhe ja pääsenkin armeijasta irti vasta 14.12. Tuon jälkeen Tappara ei pelaakaan Lahdessa kuin mahdollisissa pleijareissa…

Ei sitten ■■■■■ mennä.

1 tykkäys

Höpsis, tossa vaiheessa sii jäljellä NIIN VÄHÄN, että vallan mainiosti saat lomat siihen kohtaan, PAITSI jos käy vähän vanhanaikaisesti ja passittavat AUK ja vielä vaikka RUK, tiedä vaikka sotilasuraa alkaisit miettimään!

ps ja ainahan voi ottaa omaa lomaa!

7 tykkäystä

Joo, taitaa olla ylimääräinen kipinäpaikka täällä, kun seurataan Treppun etenemistä sotilaallisella uralla. :cop:

3 tykkäystä

Mukava kuulla jos näin tosiaan on! :sweat_smile: Niin ja tuskinpa mä viikonloppuna enää tuossa vaiheessa kiinni olen. Perjantaina kotiin ja lauantaina reissuun. Kummasti nukuttu yö taas selkeytti aivotoimintaa. :rolling_eyes:

Niin ja mitä tulee tuohon että lähtisin etenemään sotilasarvoissa ylöispäin, sitä ei tule tapahtumaan. En mä halua missata kevään tosipelejä joidenkin pyssyleikkien takia.

2 tykkäystä

Eipä. Ja kiinniolokin 50-50, tosin kyllä tuona viikonloppuna aika moni varmaan vapaalle pääsee

1 tykkäys

Asiat tärkeysjärjestykseen!:+1:t2::+1:t2::+1:t2:

5 tykkäystä

347 aamua kunnes toisin ilmotetaan. :wink: Siihe kannattaa varautua. Tosin jos vuoden palvelet nii tosiaan tuskin kiinni ollaan tuolloin.

3 tykkäystä

Haastan sitten Suomen valtion oikeuteen vapauden riistosta sekä henkisen kärsimyksen tuottamisesta. :grin:

1 tykkäys

Kannattaa oikeasti henkisesti varautua siihen vuoteen. :smiley: Itsekin vasten tahtoa tuli lusittua 362, sekä muutama vuosi myöhemmin tuli puolet Tappara-Ässät finaalisarjasta seurattua kertausharjoituksissa.

1 tykkäys

Jos siellä haluaa puoli vuotta olla, niin ei kannata ihan täysillä sykkiä. Vetelee sillain puolivaloilla, mutta ei kuitenkaan mitenkään huomiota herättävästi pokkuroiden. Missään ei kannata olla hyvä.

Noin hoidin oman inttini puolessa vuodessa alta pois. :slight_smile:

Saa nähä onnistuuko, kun en pidä himmailusta. Jos jotain tekee, tekee sen sitten kunnolla loppuun asti yrittäen.

6 tykkäystä

Vetää nollat molemmista pällikokeista, niin tuskin joutuu edes kuskiksi.

2 tykkäystä

@Treppu
Mene avoimin mielin sinne armeijaan ja nauti. Hienoa aikaa ja paljon muistoja tarjolla.

4 tykkäystä