Hyvää/huonoa asiakaspalvelua

Muistelin, että meilläkin olisi täällä ketju, johon voisi kirjoittaa hyvistä asiakaspalvelukokemuksista sekä vähän niistä huonommista. Ilmeisesti muistelemani ketju on sitten kuitenkin jatkoajan puolella eli nyt voidaan aloittaa keskustelu myös täällä.

Eli missä olet saanut hyvää asiakaspalvelua ja missä taas olet saanut huonoa?

Olen itse todennut, että pääsääntöisesti asiakaspalvelu on todella hyvää monessakin paikassa tänä päivänä, joten itselle tulee ainoastaan yksi kokemus mieleen, joka nousee aivan muiden ylitse. Ikävintä tässä toki on se, että ko. yritys antoi ensin huonoa asiakaspalvelua, joka sai seuraavan asiakaspalvelijan näyttämään todella hyvältä. Olin yhteydessä OP:n asiakaspalveluun opintolainoihini liittyen ja kysymykseni koski takaisinmaksua. Ensimmäinen asiakaspalvelija suositteli minua tilaamaan valtakirjalla palvelun heiltä, joka maksoi muistaakseni melkein 100 €:n palvelumaksun. Tästä olin hieman näreissäni, joten päätin vielä kysyä hänen kollegaltaan. Häneltä sain todella hyvät ohjeet, että voit tehdä vapaaehtoisia lyhennyksiä ihan koska haluat, kun vain otat sen tilinumeron ylös, joka lainallasi on. Tämä oli todella helppoa ja asiakaspalvelija säästi minulta aika paljon rahaa. Toki hänen kollegaansa en arvostellut kovin hyvin :slight_smile:

Viimeisin todella huono kokemus puolestaan liittyy Teliaan, jolla oli aika isoja ongelmia asentaa nettiä uuteen asuntooni. Ensin minua palloteltiin chatissa asiakaspalvelijalta toiselle useamman tunnin ajan, jonka jälkeen sain vastauksen, että asiaani käsitellään ja minuun ollaan yhteydessä seuraavana päivänä. Lopulta kukaan ei ollut minuun yhteydessä kahteen viikkoon, jonka jälkeen kysyin asiasta uudestaan. Tässä vaiheessa löytyi ensimmäinen asiakaspalvelija, joka tarttui puhelimeen ja soitti minulle. Saimme puhelun aikana sovittua sekä hyvityksistä että nettiasiat muutoinkin kuntoon. Tämän jälkeen on toiminut hyvin.

Minulla on asiakaspalvelussa ainoastaan yksi vaatimus yleensä:
Asiani otetaan selvitykseen ja minulle kerrotaan, koska asiasta palataan minulle uudestaan asiaan. En odota mitään sen ihmeempää. Se, mitä en voi sietää, on se, että minua pompotellaan henkilöltä toiselle ja kaikki vastaavat vuorollaan, että “en tiedä, mutta en ota asiaasi käsittelyyn” ja sen jälkeen ruvetaan myymään. Tässä kohtaa minulla menee ns. kuppi nurin.

5 tykkäystä

Itse omassa työssäni annan asiakaspalvelua päivittäin ja vastaan myös alaisteni asiakaspalvelun/myynnin laadusta. Semmoisen muistutuksen haluaisin antaa kaikille asiakkaille, että reklamaatioissa monesti metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan. Esittämällä reklamaation asiallisesti ja ymmärtäen sen, että edessä oleva myyjä/asiakaspalvelija ei pakosti henkilökohtaisesti ole virheestä vastuussa, saa lähtökohtaisesti hyvää asiakaspalvelua. Jos taas käyttäytyy reklamaatiossa epäasiallisesti, vetäytyy asiakaspalvelijakin suojakuoreen jolloin palvelun laatu on varmasti heikompaa ja sitä hyvää asiakaspalvelua on vaikeaa antaa.

Itse pyrin asioidessa missä vain olemaan hyvin kohtelias ja arvostamaan toisen tekemää työtä. Tästä syystä saan itse monesti todella hyvää asiakaspalvelua. Jos näen jo alussa, että vastapuolella on huono päivä, pyrin hymyilemään enemmän ja rentouttamaan tilannetta. Silloinkin monesti selvitään kuivin jaloin.

Toki aina asiat eivät mene putkeen, mutta omasta mielestäni yritykselle pitää aina antaa mahdollisuus korjata virheensä ennen tuomitsemista.

10 tykkäystä

Tampereen Autocenter…
Hyvää:
-Paikanpäällä asioidessa hommat hoituu ja asioita selvitellään, kunnes jokin ratkaisu asiaan löytyy.
Huonoa:
-Puhelimessa tai sähköpostilla asioidessa mitään ei tapahdu. Puheluihin ei soiteta takaisin ja sähköposteihin ei vastata. Oman auton takuuseen mennyt ruostemaalaus venähti kahdella kuukaudella toistuvista sähköposteista ja puheluista huolimatta. Sitten vasta kun rupesi pinna menemään ja höyryä nousemaan korvista, niin johan löytyi maalaukselle aikaa hyvinkin nopeasti.

Lähtökohtaisesti olen huomannut sen, että tässäkin tapauksessa huono tai jopa täysin olematon tiedonkulku johtotason sekä työntekijöiden välillä tekee sen, että asiakkaalle merkityksellisillä asioilla on tapana viivästyä tai jopa pahimmassa tapauksessa unohtua kokonaan.
Perusperiaate (ja jo liiketalouden perusperiaatteena) on mielestäni se, että maksaville asiakkaille vastataan viesteihin/reklamaatioihin mahdollisimman nopeasti ja ne otetaan käsittelyyn edes jollain tavalla. Näin asiakkaille tulee edes sellainen vaikutelma, että heitä kuunnellaan ja heitä arvostetaan, vaikka näin ei välttämättä edes olisi. Mielikuvan merkitys myös asiakaspalvelussa merkitsee huomattavan paljon. Uuden asiakkaan hankkiminen on kuitenkin edelleen kaikille yrityksille paljon kalliimpaa kuin vanhan asiakassuhteen ylläpitäminen.

2 tykkäystä

Näinhän se menee. Varmin tapa saada hyvää asiakaspalvelua on yllättäen se, että on hyvä asiakas. Sen sijaan itse ymmärrän kyllä asiakkaitakin, jotka turhautuvat jossakin vaiheessa. Yleensä reklamaatioiksi päättyvät tilanteet muodostuvat reklamaatioksi aika pitkän kaavan kautta. Itsekin olen asiakaspalvelutyössä ja olen itse todennut, että monelle asiakkaalle riittää lupaus selvittää asiaa ja palata asiaan. Vihaisetkin asiakkaat ovat usein vihaisia sen takia, että heitä on palloteltu prosessissa liian kauan. Tällöin pitää olla itse hereillä.

Tällä tavalla olen saanut monet reklamaatiot taklattua. Aina ratkaisu ei ole asiakkaalle edes kovin mieluinen, mutta kuitenkin asiakas on saanut selvän vastauksen ja asia on oikeasti selvitetty. Toinen asia, mihin itse meinaa välillä syyllistyä, on unohtaa, että juuri se asiakas, joka on nyt linjoilla/nenän edessä on sillä hetkellä se asiakas, jonka asiaa hoidetaan. Silloin ei kannata lähteä tsuupailemaan seitsemää muuta keissiä vaan unohtaa hetkeksi se kiire ja keskittyä tämän asiakkaan asiaan.

Lisättäköön vielä sellainen seikka, että nykyään aika monessa asiakaspalvelua tarjoavassa paikassa on kiire laittaa kaikki tekemään työtä. Uusia palkataan ilman kunnon perehdytystä tai asioita on vain kerta kaikkiaan niin paljon, että ne oppii parhaiten ihan käytännössä eli asiakkaat opettavat sitten asiakaspalvelijan tavoille. Kummassakin on puolensa. Itse arvostan kuitenkin lähes poikkeuksetta asiakaspalvelijaa, joka tuntee myymänsä tuotteen edes auttavasti. Ymmärrän myös aika hyvin, että ihan kaikkea ei voi jokainen osata, mutta jos saisin itse suunnitella tai olisin sellaisessa asemassa, että kouluttaisin niin tylsistäisin omia oppilaitani jopa aika kauan tuotetiedolla. Vakuuttavuus on aika paljon isompi myymiseen, jos tietää, mitä myy.

7 tykkäystä

Mroom. ±
Minusta se pitkälle viety asiakaspalvelukonsepti, jossa pitää aina saapuessa ja lähtiessä kätellä asiakasta on vähän kiusaannuttavaa. Mä tulin sinne hiustenleikkuuseen, en käteltäväksi. :smile:
Nykyään ei onneksi ole aikaa istuskella noiden jonoissa niin käyn vähän rennomman oloisessa mestassa.

2 tykkäystä

Olisit leikkiny pudotuspelisarjan loppua. Kätellessäsi jaaritellut “hyvä peli ja uskomaton sarja. Kiitos ja tsemppiä jatkoon!”.

5 tykkäystä

Tuli tuosta @bastardo 'n viestistä ajatuksia ja hajatuksia mieleen.

Tuo M roomin kättely konsepti yllätti ensimmäisellä kerralla, kun ei ole tottunut paljoa kättelemään arjessa. M roomin palvelussa ei ole varsinaisesti mitään moitittavaa mutta jotenkin kättelyineen siitä jää hieman virkamiesmäinen olo.

Ennen tätä vuotta en ollut käynyt parturissa kenelläkään muulla kuin ruovesiläisellä vakiparturillani. Vakiparturilla käydessä ei voi oikein sanoa olevansa asiakas, koska päätä kopeloi ihminen, jonka on oppinut tuntemaan jo pikku muksusta lähtien. Tarvitsee vain istua tuoliin, sanoa että vanhalla mennään ja asiat hoituu.

Sama pätee myös muissa liikkeissä, joissa Ruovedellä asumisen aikana on tullut käytyä äärettömän monta kertaa. Suurin osa myyjistä on vähintään naamatuttuja, joten sekin riittää kotoisan olon saamiseksi. Tutuissa puodeissa myös tietää mitä löytyy mistäkin, joten sekin häivyttää asiakkaan roolia.

Parasta asiakaspalvelua saa tutuista liikkeistä, niissä tietää palvelun olevan aitoa, kun tietää ihmiset edes välttävästi. Kummallakaan osapuolella ei ole ylimääräistä stressiä.

Palvelun aitoudella tarkoitan sitä että varmasti jokainen asiakaspalvelualalla työskennellyt on joskus feikannut hymyä ja hyvää mieltä vaikka oikeasti potuttaisi rankasti. Tätä on tullut itsekin tehtyä. Tuttujen kesken palvelun ei tarvitse olla niin tiptop, joten myyjäkin saa ottaa rennommin.

Vähän sekaista tajunnanvirtaa tuli kirjoitettua mutta hei, kellokin on jo yli puolenyön. :smiley:

4 tykkäystä

Haluan nostaa tähän keskusteluun yhden pointin, jota ei vielä ole sivuttu: Asiakkaiden vaatimustason ja kärsimättömyyden kasvu. Vielä suunnilleen 5 vuotta sitten asiakkaille riitti, että vastauksen viestiin tai kysymykseen saa viikossa. 10-15 vuotta sitten parin viikon odottelu oli ihan ok.

Nykyisin palvelua vaaditaan lähes 24/7. Jos kysymykseen ei vastata parissa päivässä, on se jo huonoa asiakaspalvelua. Jos vastaukseen menee viikko, ollaan jo ehditty olla kolme kertaa asiakaspalveluun yhteydessä. En syytä tästä sinänsä asiakkaita (olen itsekin tällainen kärsimätön asiakas): yhteiskunta on muuttunut. Kova vaatimustaso myös parantaa asiakaspalvelua, sillä siihen joudutaan oikeasti panostamaan.

Tilanne tuo kuitenkin haasteita suurillekin yrityksille. On selvää, että kun kontaktimassat ovat suuria, niin mukaan mahtuu roppakaupalla pieleen menneitä asiakaskohtaamisia. Vaikka 95% asiakaskontakteista hoituisi loistavasti, niin muutamakin prosentti tekee suurissa massoissa jo tuhansia tyytymättömiä asiakkaita, jotka sitten haukkuvat yritystä eri foorumeilla. Negatiivisen julkisuuden hallinta ja siihen vastaaminen korostuu yhä enenevissä määrin.

Suuren yrityksen toimintaa pitkään läheltä seuranneena voin todeta, että pieleen menneessä asiakaskontaktissa kyse voi toki olla yksittäisen työntekijän virheestä tai laiskuudesta hoitaa vaikea tilanne, mutta useimmiten kyse on myös kulisseissa tapahtuvista asioista: prosessien toimivuudesta. Jos työntekijältä esim. puuttuu osaamista huonon perehdytyksen vuoksi tai hän ei saa tarvittavaa apua mistään tai asiakkaaseen ei oteta luvatusti yhteyttä tiedon kulun puutteen takia, on vika prosesseissa.

Oman haasteensa tuo myös suuri vaihtuvuus ja esimerkiksi kesätyöntekijät asiakaspalvelussa. Osaaminen ei koskaan kehity riittävälle tasolle, jos väki vaihtuu jatkuvasti. Toki riippuu alasta, miten laajaa osaamista vaaditaan, mutta työ on useimmilla asiakaspalvelualoilla monimutkaistunut huomattavasti digitalisaation ja robotisaation myötä. Helpot hommat hoitaa esim. chatbot, vaikeat tilanteet tulevat asiakaspalvelijalle.

Summa summarum yritysten pitäisi toki suoraselkäisesti myöntää, kun homma ei mennyt nappiin ja hyvittää tilanne asiakkaalle vähintään pahoittelemalla. Kukaan ei myöskään halua olla se asiakas, jonka kohdalla kaikki on mennyt päin persettä. Silti, joskus näin käy. Joskus kaikki menee juuri sinun kohdallasi mönkään, vaikka yrityksen palvelu olisi 99%:sti toimivaa. Itse pyrin palauttamaan tämän mieleen, kun homma ei toimi. Toki joskus hermoa kiristää, eikä sille vaan voi mitään :grin:

9 tykkäystä

Tämä yllätti viime viikolla kun kävin ekaa kertaa Mroomissa. Näpsäkän näköinen nuori likka kutsui etunimellä tuoliin ja kätteli.

2 tykkäystä

Olin taannoin eräässä oman alan koulutuksessa ja siellä puhuttiin että vuorokaudessa täytyisi pystyä vastaamaan sähköposteihin. Viikonloput ja pyhät ovat tietysti asia erikseen.

No tämä juuri.
Asiakkaat saattavat soittaa useita kertoja putkeen jos ei ehdi heti vastaamaan puhelimeen.
Sitten kun ehtii soittamaan takaisin niin puhelin onkin varattu. Muutaman kerran yleensä kokeilen soittaa takaisin mutta jos on aina vaan varattua niin jossain vaiheessa se aika ja mielenkiinto loppuu.
Laittakaa siis hyvät ihmiset koputustoiminto puhelimeen, niin näette josko joku olisi yrittänyt soittaa takaisin.

Tämä on juurikin näin.
Melkein väittäisin lisäksi että se asiakaspalvelun hyvyys tai huonous voi riippua siitä miten se asiakas pelin avaa.

Itse olen työtehtävistä johtuen kiertänyt Eurooppaa jonkun verran. Nyt asun Saksassa. Kyllä täytyy sanoa, että Suomessa on nykyään todella kovalla tasolla asiakaspalvelu. Jopa Ruotsissa on huonompi taso oman subjektiivisen kokemuksen kautta. Aina löytyy öykkäreitä tiskin molemmilta puolilta, mutta Suomessa niitä on kyllä enemmän maksavien puolella.

Erään kerran Pälkäneellä olin jonottamassa leipomon myymälästä perunalimppua ja edessäni seisoi asiakas, joka vuoronsa saatuaan aloitti keskustelun (+asiakas ja -myyjä)

  • Hei, ottaisin 6 kpl karjalanpiirakoita
    -(myyjä tarttuu pihdeillään riisipiirakkaan)
  • EI, KUN ottaisin 6 kpl K A R J A L A N P I I R A K O I T A
  • (myyjä hämmentyneellä ilmeellä osoittaa kohti riisipiirakkaa) Siis näitä karjalanpiirakoitako?
  • Ymmärrättehän te, ettei Suomessa ole ollut riisiä tarjolla vasta kuin aika lähihistoriasta alkaen ja perunaa taas meillä on ollut saatavilla paljon pidemmän aikaa, joten OTTAISIN 6 KPL KARJALANPIIRAKOITA
  • Siis laitan näitä perunapiirakoita
  • Juuri niitä, KARJALANPIIRAKOITA
  • Tässä, saisiko teille olla jotain muuta?

Ajattelin, että kokeilisipa sama asiakas tehdä tuon kyykytyksen turkkilaiselle kioskimyyjälle. Näin ollen olisi tulos iso joukkotappelu, jossa asiakas olisi kaikkien lähistön kioskimyyjien tähtäimessä.

Me olemme niin tyytymätöntä kansaa aika usein.

Asiakas on aina oikeassa…
…tosin nimi karjalanpiirakka on rekisteröity (eu-tasolla ainakin) ja määritetty erityinen tuotanto tai valmistustapa: Karjalanpiirakoiden valmistaminen aloitetaan täytteen keittämisellä. Täyte on yleensä ohra- tai riisisuurimoista keitettyä puuroa tai perunasosetta. Näiden sijaan voidaan käyttää myös keitettyjä, survottuja kasviksia (esim. lanttua, porkkanaa, naurista tai haudutettua kaalia tai sieniä).
Ja raaka-aineista. ohran viljelystä ensimmäiset merkit ajoittuu ajalle 4200 eaa, peruna 1720 luvulla aloitettu ja se on tullut länsi ja eteläosiin maata ensin, hyvin myöhään maan itäosaan. Riisi tuli 1600 luvulla mutta rahvaalle vasta siinä 1950 tienoilla. Ei perunan ja riisin käytön ero idässä välttämättä ole kuin sata vuotta, sitä voi verrata ohran käyttöön. Riisi on korvannu ohran ja peruna nauriin.

Hienoa että on pitkähermoisia asiakaspalvelijoita.

6 tykkäystä

Tähän ketjuun sopii tämä mielestäni hyvin tämä LinkedIN-postaus:

Kirjaudun hotelliin. Vastaanotossa vasta aloittanut työntekijä.

“Moi, mä olen vähän etuajassa, mutta tulin tsekkaamaan oisko huoneita jo vapaina.”
“Hetkinen, katsotaan…”

Kuluu muutama minuutti.

“Tota, sori mä olen uusi täällä, haittaako jos kysyn tuosta vähän apua?”
“Ei ollenkaan, kysy ihan rauhassa.”

Kuluu muutama minuutti.

“Tässäpä olisi kirjautumiskortti, olkaa hyvä.”
“Tuota, tässä on jonkun ihan muun yhteystiedot, onko tämä varmasti nyt menossa mulle?”
“On joo.”
“Tarkistaisitko vielä?”
“Hetki, mun pitää kysyä vielä vähän apua.”

Kuluu muutama minuutti.

“Eli ne tiedot olivat kuitenkin toisen ihmisen, pahoittelen.”
“Ei hätää, sähän olet oppinut tässä jo vaikka kuinka monta uutta asiaa! Eikä mulla ole kiire.”
“> Kiitos.”

Sisäänkirjautumiseen meni lopulta reilu 10 minuuttia. Joku lyhyemmällä sytytyslangalla varustettu olisi saattanut jopa hermostua, mutta ketä se olisi hyödyttänyt? Nyt kaikille jäi hyvä fiilis ja koko setti kääntyi positiiviseksi oppimistilanteeksi.

Me kaikki aloitetaan aina joskus jostain, joten muutama minuutti sinne tänne on pieni hinta inhimillisestä käytöksestä. Ja hymyllä - sillä pääsee oikeasti pitkälle."

Suora lainaus koko postauksesta.

Päivityksellä on yli 2000 tykkäystä ja kymmeniä kommentteja siitä miten hienosti asiakkaana ollut Timo käyttäytyi.

Ihan uskomatonta. Siis se, että jaksat odottaa 10min huoneen saamista hotellissa, kun palveleva työntekijä on vasta aloittanut, on jonkintasoinen sankariteko?

Mielestäni Suomessa pitäisi puhua enemmän asiakaskäyttäytymisestä, jos ihmisten mielestä tuossa tilanteessa hermostuminen olisi ihan normaalia käytöstä. Asiakaspalvelu tässä maassa on huipputasoa, asiakaskäyttäytyminen taas ei todellakaan.

21 tykkäystä

Kyllä voi olla paljon eroa kahden liikkeen välillä.
Jälkikasvulle piti puhelin ostaa mutta eipä ollutkaan hyllyssä.
Toisessa liikkeessä pirteä nuorimies otti asian hoitoonsa kun toisesta olisi taas lähetetty toiseen liikkeeseen. Kerran mua juoksuttivat turhaan mutta ei enää toista kertaa.
Yllätys yllätys, taaskaan ei ostettu puhelinta Telialta.

1 tykkäys

Tänäänpäs vaihteeksi Kangasalan Kotipizza tarjosi ainakin osittain huonoa asiakaspalvelua. Toki nyt pitää huomioida, että ei kyllä minunkaan oma toiminta mitään parasta ollut ja aika myöhään olin liikkeellä.

Menin n. klo 20:28 ajatuksena tilata Mama Rolls. Menen kassalle ja kaksi myyjää puuhastelee muiden asiakkaiden tilauksia (se on ihan ok!.) Pari kertaa huikkaavatkin “hei pieni hetki :).” Tämäkin on muuten ihan ok vielä.

Katson, kun molemmat tuijottavat pizzauunia siinä ja puhuvat keskenään. Viimein klo 20:34 toinen päättää palvella minua kassalla.

“Mama Rolls muk…”
“Rolls menee kiinni puolelta…”
“Mä olin kyl tässä oikeasti niukasti ennen sitä, mutta ette palvelleet mua ennen kuin kuin nyt eli kuusi minuuttia meni odotteluun.”
“Niin se Rolls on puolelta mennyt kiinni.”
“No ei kai tässä sitten otetaan mitään”
“Ok”

Jäi kyllä aika hapan fiilis. Yksi asia, joka muuten meni oppia asiakaspalvelijana itselläni vuosia on se, että älä tyrmää kesken asiakkaan lauseen, mitä hän on sanomassa. Kyllä meillä kaupassakin oli ongelmana ne, jotka tuli kärryjen kanssa viisi minuuttia ennen sulkemisaikaa. Muistan, kuinka yritin aina ohjeistaa, että yrittäkää kysyä asiasta nätisti ja antakaa asiakkaan puhua loppuun. Älkää menkö sinne huutamaan “ME MENNÄÄN KIINNI TASALTA!”, koska silloin piruuttaankin asiakas jää sinne chillaamaan ja ottamaan sen huonon asiakaspalvelun vastaan.

Ei muuten tarvita kovin pitkää keskustelua, että kokemus on jo huono. Tuo asiakaspalvelija olisi voinut hoitaa tuon tilanteen miten tahansa muuten ja olisin ehkä saattanut jopa ottaa sen pizzan, jos asia esitettäisiin toisin kuin huutamalla päälle. Varsinkin, kun myöhästyminen aiheutuu hänestä eikä minusta :smiley:

6 tykkäystä

Hyvä yrittäjä opastaa työntekijöitä myymään sillon ku on asiakkaita. Vaikka menis kymmenen minuuttia yliajalle. Joku pikku porkkana, että pääset toisena päivänä puol tuntia aiemmin tai saat vähä bonusta jostain. Jos asiakkaan suuntaan joustetaan ja siitä jää hyvä fiilis asiakkaalle, se kantaa hedelmää. Toki jos joku kone on jo sammutettu, pesty, jäähtyny tms. ni se on eri asia, senki voi kertoa pahoitellen. Tuskin noin nopeesti semmosta on ehditty tehdä.

4 tykkäystä

Eniten minua raivostutti se, että minä oikeasti olin siellä ajallaan, mutta kun ei se minun vikani varmaan ole, että he keskustelevat pizzauunien edessä. Melkein jopa tuntui, että tarkoitus oli venata siihen asti, että kello sen puoli tulee.

Eipä tuo varmaan eka pulju ole, jossa tämmösiä ongelmia on. Työntekijät pyrkivät kotiin varmasti siihen tasaan mennessä eli viimeiset minuutit toivotaan vaan, että kukaan ei tule paikalle. Itse en hirveästi syttynyt sille perustelulle, kun hän ei antanut minun edes sanoa lausetta loppuun, kun hän jo ehti sanoa “Rolls menee AINA puolelta kiinni.” Asiakas voi olla tyhmä ja hän ei välttämättä ymmärrä, mutta joku vähän vähemmän mahtipontinenkin riittää :smiley:

Samassa liiketilassa on siis ilmeisesti pizzoja tekevä Kotipizza ja hampurilaisia tekevä Rolls. Tekeekö sama henkilökunta molempia, vai onko kummallakin firmalla omat työntekijänsä?

Sama henkilökunta hoitaa molemmat.

Kotipizza Kangasala reagoinut tähän Facebook-sivuillaan?



Kotipizza Kangasala

56 min ·

Hei.
Huomioittehan tilausta tehdessänne, että Rolls suljetaan meillä 20.30 eli puoli tuntia ennen kuin suljemme ravintolan, Kotipizzaa sen sijaan saa kuitenkin saa sulkemiseen kello 21.00 asti :slight_smile:
Kiitos, kun kunnioitatte ja ymmärrätte :heart:

Tervetuloa, kaikki uudet niinkuin vanhatkin asiakkaat :slight_smile: