Asiat ja ihmiset, jotka vi... harmittavat

On muuten ollu ihmeellinen ilma tänään. Välillä paistaa hienosti aurinko ja sit välillä sataa paskaa taivaan täydeltä. Nyt mentävä kauppaan, kävellen. Kaikki varmaan arvaa mitä tapahtuu kun astun ovesta ulos.

2 tykkäystä

“Ja pakki TOIMITTAA kiekon maalia kohti…” Tuo toimittaa verbin käyttö ärsyttää todella, ei mun mielestä kuuluu jääkiekkoselostukseen…
Jatkuvaa toimittamista…

Jotta *itutus ei lisääntyisi niin miten itse sanoisit paremmin?

Lähettää?
Ampua?
Iskeä?
Syöttää?
Leijuttaa?

Laukoo kohti maalia, syöttää maalille…
Toimittajat ovat erikseen. :grinning:

2 tykkäystä

Ainahan se pistää ketuttaan kun selvä peli sössitään täysin omiin hölmöilyihin.

Vituttaa kun mulla ei ole haapalan voimia. 75 kilonen jätkä pudottaa isomman kaverin vasurilla eikä ees huomaa sitä.

3 tykkäystä

Tarkoitatko lehtitoimittajia? Vai rahdin toimittajia? Kyllä tuo jälkimmäinen merkitys minulle toimii kiekossakin. Siirtää tai liikuttaa kiekon maalille ei sisällä ihan sitä samaa fiilistä tässä asiayhteydessä.

Sarja on 1-1, niin jotkut toteavat kauden olleen siinä. Ilmeisesti voidaan mestaruusviirikin ottaa pois, koska KalPa johti 0-2.

Aina ei meinaa ymmärrys riittää, vaikka paljon on nähty vuodesta 2006 ja aikaisemminkin.

17 tykkäystä

Ikää tulee ja nämä siirtelyt vähän rupeaa tuntumaan kropassa. Ensi yönä siirrytään kesäaikaan,tunti eteenpäin.

4 tykkäystä

DNA ja niiden mobiilinetti, tukiasema ollu pimeenä tiistai-illasta asti. Joka päivä soittanu vikapalveluun, aspa sanoo vaan et1-3arkipäivää menee korjauksessa,nyt sit menny jo yliki. Piti tulla tekstiviestiä eilen et kauan menee vie,ei kuulunu viestiä. Käsittämätöntä et tommone firma ni kukaan ei pysty mukamas selvittää korjaajilta mikä vikana ja kauan korjauksessa menee. Sielt varmaan sais parempaa tietoa kun tuo oma arvailu… Vu että v*taa, ollu ilo seuraa pleijareita :sob: Kiva asua maalla kun ei näitä korjauksia pidetätäällä niin kiireellisinä. :angry:

Minä olen odottanut viikon soittoa DNA:n asiakaspalvelusta.
Kävin kysymässä DNA kaupasta että kauanko pitää vielä odottaa.
Kaikkiin soittopyyntöihin kuulemma vastataan mutta voi olla hiukan jonoa.
Sviddu mitä paskaa jylppy mulle yritti syöttää.
Ei voi kestää yli viikkoa soittaa asiakkaalle jos on vähänkään halua edes hoitaa asia.

2 tykkäystä

jep, on kyllä todella surkeaa asiakaspalvelua. Joulun aikaan viimeksi tv-kortin aktivoimisessa oli ongelmia. Aspasta sanottiin vaan et odottelee muutaman päivän että kyllä se siitä lähtee ja sit ruvettiinki multa kyselee onko mulla kaikki laitteet kunnossa ja olenko aktivoinu kortin oikein jnejne kunnes sitten jankkasin niille että siellä päässä on joku vika ni kappas kun n.10asiakaspalvelija/vikapäivystys henkilö huomasi että oli jääny mun edellisen tilauksen(n.1,5v vanha) kanssa päällekkäin ja kun sen oli aikoinani lopettanu niin tääkään ei sitten lähteny pelittämään. Rupesi sitten saman tien toimimaan tuo!!

Nyt sanoin että pistäkää Ruutu näkymään tv-kortin kautta ni pärjään ilman nettiä kuhan pelit näkee niin yllätys yllätys DNA on lopettanu Ruudun jakelemisen antenniverkkoon :sob:

E: Eli siis ainoa mahdollisuus nähdä peliä vaatii nettiyhteyden jota nää nyt ei pysty tarjoamaan.

Tietenkin peli on ainutlaatuinen ja korvaamaton, mutta muista ainakin vaatia kunnon korvaukset DNA:lta netin toimimattomuudesta:

https://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Viat-viivastykset/liittymat/toimintaongelmat-ja-kayttokatkokset/

3 tykkäystä

Kysyin et maksaako mun reissun paikanpäälle katsomaan mutta sitä ei luvannu korvata

Maamme laulun esitys lauantain Tappara-KalPa ottelusa oli kauniisti sanottuna huono, en ymmärrä mistä nämä tällaisia esittäjiä löytävät.

2 tykkäystä

Joo, ei ollut kyllä mistään kotoisin se esitys. Laulaja kyllä on hyvä, mutta tässä tapauksessa voisi sanoa, että suutari pysyköön lestissään. On hyvä laulaja, mutta ihan eri kategoriassa. Tämä meni aika pahasti kyllä vihkoon. Pentti Hietanen ja/tai tyttäret laulamaan.

Samaa mieltä. Kertosäekin jäi laulamatta. Häpeäisi!

4 tykkäystä

Minä en näistä asioista paljon ymmärrä, mutta eikös operaattorilla ole aika vahva taipumus hypätä tuon laitteistokortin taakse siinä vaiheessa, kun näyttää, että vikaa todella on?

Olen yrittänyt yhden operaattorin kanssa keskustella jonkin aikaa siitä, että isälle tulee 6 päivää viikossa sisään 3G:ta ja yhtenä päivänä kauniilla säällä ja helkkarin kovalla tuurilla pääsee vaihteluvälin sisään olisi peruste heille tehdä jotain asialle.

Ongelma johtuu kuulemma isän laitteistosta ja ulkoantennia pitäisi hommata. Yleensä pääsen riitelemään asiakaspalvelijan kanssa oikein kunnolla siinä kohtaa, kun sanon, että omassa puhelimessani on toisen operaattorin liittymä ja 4G tulee ihan hyvin sisälle ilman ulkoantennia.

Sekin kuulemma johtuu käyttämästäni puhelimesta. Viimeksi olin sitten jo valmistautunut tähän vastaukseen ja sanoin, että tää tippuu heti H+:lle tämäkin puhelin, jos siihen laittaa isän reitittimestä teidän SIMin.

5 tykkäystä

Jos toisella operaattorilla tulee 4G, niin miksi sitten käytetään huonompaa vaihtoehtoa kun on vara valita??

Sitä oon yrittänyt isääkin saada ymmärtämään, mutta niin kauan kuin hän on tilanteeseen tyytyväinen näin niin mitäpä siinä sitten. Itse vaihdoin omaan puhelimeeni jo ajat sitten sen operaattorin, joka siellä kuuluu ja tyytyväinen oon ollut =)

1 tykkäys