Asiat ja ihmiset, jotka vi... harmittavat

Onhan se kova isku kun Juki lähtee. Täytyy kuitenkin muistaa että samalla mahdollistuu se että joku jäävistä jätkistä alkaa kasvaa uudeksi “Jukiksi”. Näin tämä vaan menee. Jätkiä lähtee, mutta Tappara on.

1 tykkäys

Äsken otti päähän kun vaimoke luki netti iltasanomia ja huuteli että Kukkonen ei ole nukkunut koko yönä. Huusin takaisin ettei paljon Lasi Kukkoset kiinnosta :no_mouth:.

2 tykkäystä

Vaikka kiekkoniilo olenkin niin hiukan harmittaa YLE:n yletön urheilutarjonta tv:ssä. Kakkosella menossa EHT-peli Suomi-Tsekki ja puolen tunnin päästä alkaa Ykköseltä U18 välierä Suomi-Ruotsi. Jälkimmäisen ymmärrän. Jotain rotia nyt.

Täällähän ne pyörii :fearful:
Olen pitänyt mediataukoa pelin päättymisestä asti mutta poika kertoi että joku Kanada-malja -homma oli päivitetty johonkin someen.
Siis ne ulkoiluttaa täällä meidän kannua???

Edit. Yritin vastata positiivisuusketjusta @ljpp :n viestiin, mutta näyttää olevan mobiililla liian vaikeaa mulle.

1 tykkäys

Alkaa hiljaksiin haihtua paha mieli, kun ei voitettu mestaruutta. Aina ei voi voittaa. Tapparahan on lähes joka toinen vuosi ollut finaaleissa 2000-luvulla keskimäärin.

2 tykkäystä

En tiiä mihin ketjuun olis pitänyt laittaa, ei nyt varsinaisesti vtuta mutta vähä mielipahaa tuli kun mun etusivulla mainostetaan Ilveksen kausareita🧐

4 tykkäystä

Täytyy muistaa että kyseessä on kohdennettu mainonta. Itselleni mainostetaan hostelleja Espanjassa koska niitä olen tässä viime päivinä selaillut. Eli oletkos itse ollut kausariostoksilla? :wink:

2 tykkäystä

Mä oon kyllä syyllistynyt sillointällöin lueskelemaan Ilvesfoorumia :man_police_officer:t2::lying_face:
Kausaria (Tapparan) ei pysty ostamaan vaikka mieli tekis, matka on vähän pitkä kulkea ja oon viikot reissutöissä :slightly_frowning_face:

2 tykkäystä

Sehän on vain mukavaa, kun Ilves-Hockey Oy pitää meidän servereitä pystyssä. :slight_smile:

14 tykkäystä

Väittäisin, että tuokin on niitä interaktiivisia mainoksia. Minulle tarjottiin Facebookissa algoritmien perusteella JYPin kausikorttia, joten jonkinlainen profilointiongelma on tuokin.

Älä käy sivuilla ilvesfoorumi.com tai ilves.com tai mainitse turhan usein Ilvestä täällä niin interaktiiviset mainokset eivät osu niin pahasti.

Pahimmillaan saamasi mainos kuitenkin kertoo siitä, että olet osoittanut aktiivista kiinnostusta Ilveksen suuntaan. Ai jai.

Taisin kyllä twiitatakkin Ilveksestä yhtenä päivänä…
Eikä tässä nyt varsinaista hätää vaikka mainoksia satelee Ilveksen suunnilta, mies voi elämänsä aikana rakastaa montaa eri naistakin mutta vain yhtä lätkäseuraa :sunglasses:

1 tykkäys

Kattelin streamilta Kaivopuiston Vappua. Alkaa hiukan harmittamaan tuo Suomen älyllinen kerma. Lauletaan Maamme- laulua ja kansa seisoo lakit päässä. Samoin, kun puhe on menossa, niin kauhea hälinä kuuluu taustalla. Pikkasen voisi vaatia enemmän.

1 tykkäys

Ja lähetyskin loppui kuin seinään. Kuoro tosin veti hyvin.

https://www.aamulehti.fi/uutiset/koskipuisto-on-karu-naky-katso-millaisen-maaran-roskaa-juhlakansa-jatti-jalkeensa-200914202/

Tämä harmittaa. Ei tuossa oikein koiran paskatkaan haittaa.
Tuota roskaa on ylipäätään aivan järjettömästi jokapuolella talven jäljiltä.

1 tykkäys

Onhan tuo roskaaminen järkyttävää sen yhden pikku roskaajan asennevamman takia (×1000), mutta käsittääkseni Koskipuiston vappuroskat häviävät tehokkaasti teekkareiden (?) siivoamina jo tämän päivän aikana. Siitä heille iso peukku.

Joo, siivosivat jo yöllä siellä. Toki kyllä sitä roskaa myös tuotetaan.

Iphone putosi korvan korkeudelta kaakeliin ja meni käyttökelvottomaksi. Onneksi on kotivakuutus mutta omavastuu 200€. Harmittaa…

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Älypuhelimet ja muut mobiililaitteet

Tilasin sepelikuorman viime viikolla ja sovin, että kuski soittaa mulle kun on tulossa pihalle. Jotta voin näyttää minne se kuorman sitten kippaa. No perkele tänään se kuorma tuli. Ei soittoa, enkä helkutti kuullut että kuormuri ajaa pihaan. Ja helvetti pudotti kuorman aivan väärälle puolelle pihaa. Nyt alkaa järjetön kottikärrykuormaaminen. Soitin kuskille ja jotain änkytti että luuli ettei ketään ole kotona ja muuta blaa blaa blaata. Ei kuulemma tarvi maksaa mitään. No kyllä mä hinnasta vielä neuvottelen.

4 tykkäystä

Piti syödä siivet, mutta oli unohtunu siipikastike kokonaan ja dippikin jotain ei niin hyvää, Huomasin vasta kotona.

Heikko suoritus.

Soitin sinne ja huomenna joku hyvitys, mutta ei se nyt lohduta.

1 tykkäys