Asiat ja ihmiset, jotka vi... harmittavat

Loman ajankohtaa sorvattiin ottaen huomioon muutamia asioita, joita en sen isomin tähän avaa.
Oletuksena oli että Tappara aloittaa kauden nihkeästi mihin jo totuttukin, vaan toisin kävi.
Taas nähtiin miten käy kun oletetaan jotain.

Pointti tässä on se että nyt missasin muutaman kotipelin paikan päällä Hakametsässä.
Vaikka kaikki pelit olen katsonut, niin harmittaahan se kun jää tuollaiset ilotulitukset näkemättä omalta kausaripaikalta.

3 tykkäystä

Mees takaisin lomalle ettei voittoputki katkea!:yum:

4 tykkäystä

Se on hetki ja hujaus kun loma on varattu, jos sinä saat mun loma-anomuksen menemään läpi.:blush:

Mua ei kyllä houkuta yhtään huomisaamu ja töihin lähtö.:zipper_mouth_face:
Normaalisti jos olen esim. viikon pois niin menee se toinen viikko sotkuja selvitellessä.
Nyt olin kolme viikkoa lomalla…:see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil:

4 tykkäystä

Eiköhän sinulla kuitenkin liene hyvät työkaverit, jotka ovat lomasi aikana hoidelleet sinunkin tehtäväsi, jottei asiat jää rästiin/hoitamatta. Kyllähän lomasta toipumiseen menee ainakin ensimmäinen viikko ja puhdas pöytä auttaa varovasessa sovittautumisessa työminän haalareihin.
Näin ollen ensimmäinen työpäiväsi menee kiireettä ja lupsakkaasti lomakokemusia kertoillessa kahvia siemaillen. Pomohan on tietysti hankkinnut firman piikkiin mansikkakakkua, jotta töihinpaluusi sujuisi rattoisasti ja kokisit olevasi tervetullut takaisin “tahkon ääreen”.

4 tykkäystä

Suosittelen tutustumaan tähän.:point_down:t2:

Meni nimittäin ihan joka kohta väärin.:stuck_out_tongue_closed_eyes:

5 tykkäystä

Onnee nyv vaa sit kauhhiast jos päävoiton sait.

Minä en voittanut mitään mutta @Tartsa 'n arvauksessa mun maanantaisesta työpäivästä meni ihan joka kohta kohta väärin. Ihan sillä suosittelin hänelle tuota Viekkauksen peliä.

4 tykkäystä

3 posts were merged into an existing topic: Tasoristeysonnettomuus Raaseporissa 26.10.2017

Joillain on ollut varmaan tosi hieno meno, mutta kyllä tämmöinen aivoton räiskiminen metsällä harmittaa minua varsin raskaasti. Tulee mieleen poikasten tyhmät temput. :frowning:

2 tykkäystä

Jää illan peli ja viikonlopun omat kisat väliin kun flunssa pukkas päälle… toivotaan että suht lievänä pysyy niin on ens viikolla taas iskussa.

6 tykkäystä

Sama homma. Oli pakko ottaa vuoden toinen saikkupäivä, kun flunssa äityi nyt niin pahaksi. Kotisohvalta pakko katsella peliä.

Tälle illalle olisi ollut niin täydellinen setti tarjolla, kun ensin olisi Tapparan peli ja sen jälkeen Vornan keikka Yo-talolla. No, joskus toiste sitten.

5 tykkäystä

Onpa täällä flunssaista porukkaa. :face_with_thermometer: Ittellä särkenyt päätä eilisestä ja pientä väsyä koko ajan, joten taitaa tännekin olla flunssa puskemassa.

Peliä en kuitenkaan ole jättämässä väliin. Harmittaa, että @Devilady & @Sardion joutuvat jättämään. :worried:

5 tykkäystä

Joo samanlaista näennäisflunssaa on ollut. Päätä särkee,väsyttää ja paikkoja kolottaa. Olen yleensä ollut ihan perus terve kaveri, n 15 vuoteen ei ole mitään räkätautia kummempaa ollut jos sitäkään, niin nyt on parina vuotena ollut ihan ihme tauteja…Asia joka harmittaa aika paljon.
Tulisi edes kerralla kunnon tauti ja särkisi oikein perhanasti, mutta kun on sellaista medium-tautia…prkl.

2 tykkäystä

Asia, joka harmittaa jotenkin ihan yli ymmärryksen, on tämänpäiväinen tappio.

Luulis että alkukauden voittoputken jälkeen olis masu täynnä, mutta ei todellakaan.

2 tykkäystä

A post was merged into an existing topic: Influenssarokotus

@Devilady @Sardion @Treppu @Mr.Peter

Kun flunssa alkaa orastaa niin vetäkääpä Apteekkarin C+Sinkki tabletteja naamaan. Lääkärikaverini kertoi että kun nämä aloittaa 24h sisällä ensimmäisistä oireista, välttää hyvällä todennäköisyydellä koko flunssan. Tai jos flunssa kuitenkin tulee niin sen kesto lähes puolittuu. Itsellä on useampi alkava flunssa mennyt ohi, enkä ole kertaakaan ollut flunssassa vinkin jälkeen. Oranssi pakkaus on paras maku, tietenkin. Pakkauksen ohjeen annostusta voi vähän ylittääkin.

Edit:
Kyseessä siis tämä tuote.

11 tykkäystä

Ozzi on täysin oikeassa. Meikäläinen tosin syönyt niitä mustaherukan hajuisia. Tai en tiedä puhutaanko samasta brändistä, mutta sinkkipillereitä kuitenkin. Käyttökokemus on muuten miellyttävämpi, kun ei imeskele tablettia, vaan pitää vaan suussa.

2 tykkäystä

@Sardion @Devilady tsemppiä! Nyt on semmosta flunssaa tarjolla että itsellä meni melkein kolme viikkoa palata kunnolla henkiin. Palkitsen itseni toipumisesta tänään täällä Tukholmassa menemällä Djurgården-Malmö peliin.

5 tykkäystä

Eilen tuli tuo Tapparan joukkuepassi ostettua. Ensimmäinen peli minkä netistä katsoin tänä vuonna ja heti kuokkaan. Peliä siis seurailen tästä lähin vain hallilta ja foorumia kyttäillen.

2 tykkäystä

Älä välitä.
Mulla oli tälle kaudelle eka Liigapeli Hakametsäsässä ja se alkukauden lento oli muisto vain.

1 tykkäys