Hiukan närästää taas parin taklauksen jälkipyykki.
Onhan se ihan kaunis ajatus pyytää anteeksi, kärsiä rangaistus ja jatkaa törttöilyä.
Miehokin olisi voinut hoitaa numeron pyytämisen ja anteeksipyynnön ilman asian julkituontia. Ainakaan mun silmissä ei saa tuolla yhtään pluspisteitä kun olisi voinut välttää koko tapauksen.
Samoin närästää paskalehdissä kommentointi että karman laki Tuukalle ja sitä saa mitä tilaa. Hyi helvetti että ihmiset on Vartiaisen kaltasia rottia…
Kyllä v####taa ihan huolella tällä hetkellä lukee somen puolella kommentteja tosiaan Tuukkaa liittyen. Kyllä on iso osa ihmisistä paskoja ja edenki nois korostuu vielä toi naapuri seuran fanit. Kyllä voi olla ala-arvosta
Samaa mieltä muutaman edellä kirjoittaneen kanssa. Luin erehdyksessä iltapäivälehtien kommenttiosioita ja mieleen tulee väistämättä, että millaisten moraalittomien eläinten kanssa sitä nykyään elellään. Se ei vähennä asian merkittävyyttä yhtään, että asioista kirjoitellaan netissä, sillä minusta tuollaisten ”sitä saa mitä tilaa” -tyyppisten ajatusten ilmeneminen on sairasta.
A post was merged into an existing topic: Aurinko paistaa ja vettä sataa - sään taivasteluketju
2 posts were merged into an existing topic: Palautetta kanssakeskustelijoille
Mulla piti olla keikkatöitä 06-14 mutta tehtaan ovilla sanottiin, että hommat tehtiin yön aikana loppuun.
Mennään sit aamujäille prkl!
03:47
Dresden on ollut todellinen työleiri vielä kolmen päivän ponnistus ja sitten pari päivää vapaata ja aikaa itselle sekä ympäristölle. Tosi vähän on tämmöisellä kuukauden reissulla lopulta aikaa, niin se vaan on. Tuttuja reittejä on lähinnä matkat työpaikalle ja sieltä kotiin.
Eiköhän siellä joku mobiilisovellus paikalisliikenteelle on. Korvaamaton sovellus vieraassa kaupungissa .
Ei kysymys ole siitä vaan ihan puhtaasta ajan puutteesta
FB-kaupankäyntihuijarit… Yksi onnistui narauttamaan vanhempiani ja minuakin siis tavallaan, kun olin selvityksiä tekemässä. Vähän liian halvat liput ja ilmeisesti prepaid-liittymä olivat isoja varotiusmerkkejä. Ja sekin, että ehdottomasti vaati että raha näkyy tilillä ennen kuin lähettää liput. Selvitettiin kuitenkin, että henkilö on olemassa ja varmistettiin että esiintyy itsenään. Jäi kuitenkin henkilö muuten googlaamatta, mistä soimaan itseäni kovasti. Jotkut ei vaan välitä: tehtailee noita sarjana omalla naamallaan. Muistakaa googlettaa.
(80 euroa ennen kuin kysytte.)
No niin, myyntimiehen iloa, Q4 vessanpöntöstä alas yhdellä nykäisyllä. Ai että kun v…aa - taidanpa avata viinipullon
Q4? Tuskin kyse kuitenkaan mistään kvartaalista eikä Audikaan taida pönttöön sopia…
Edit:
Ai sittenkin.
Valitettavasti kyseessä on tilikauden neljäs kvartaali…elämä on
Se että ei pidetä sovituista asioista kiinni. Ostin eräästä liikkeestä tiskikoneen viikonloppuna ja toimitus + asennus oli sovittu tälle päivälle. Muistutusviestejä tuli koko viikon, mutta asentaajaa ja konetta ei näy missään.
E: Ja kukaan ei ole soittanut vaikka on luvattu. Reklamaatioo lähtee hyvin äkkiä.
Mä olen kuullut tämän saman tarinan ennenkin.
Voin kertoa miten se jatkuu jos haluat.
Halusit tai et niin kerron silti…
Sitten kun se kone vihdoin viimein saapuu niin siinä on kuljetusvaurio ja uusi soppa on taas valmis.
Anna kun arvaan, Gigantti.
Nyt soitti ja auto on rikki… tulee 22.30.
No johan on aika tuoda tiskikonetta.
Äläpä muuta sano. Ei osannut sanoa muista päivistä mitään, mutta tälläsissä tapauksissa nämä pitäs aina priorisoida seuraavalle päivälle ekana jos sovitulle päivälle ei onnistu. Joten suostuin tälle päivälle, koska en kuitenkaa nuku tuohon aikaan.