Asiat ja ihmiset, jotka vi... harmittavat

Ikävä juttu, mutta Simolla nyt kaikki hyvin !

1 tykkäys

Peuran saatanat. Aamulla töihin ajellessa olisi halunnut peura tulla kyytiin. Ei ehtinyt eteen niin juoksi sitten auton kylkeen. En nyt pimeässä muuta vahinkoa nähnyt kuin tuhannen palasille mennyt peili. Toki jos peura olisi ollut puoli sekuntia nopeampi tai itse sen verran hitaampi, olisi tilanne ollut vielä huonompi, kun se olisi tullut tuulilasille.

3 tykkäystä

Se tunne, kun olet kaupassa, pakannut pari isoa kestokassillista elintarvikkeita ja huomaat maksuvälineen olevan kateissa…

(Selvittiin lopunviimein tuostakin)

6 tykkäystä

Joo no kaupassa meinas käpy palaa täälläkin. Olet 5 oluttölkin kanssa pitkässä kauppajonossa, edessä olevalla kärry täynnä tavaraa, eikä päästä ohi. Eikä tämä tähän lopu sama naikkonen oli unohtanut ottaa hintalapun kurkkuunsa ja myyjä lähtee sitä sitten hakemaan, voi jeesus, että otti pannuun! Mutta kaiken huippu, että tämä ei lopu tähänkään, ostokset saatu kassan läpi, niin aletaan tarkastuttamaan veikkauslappuja ja teettämään uusia, voi ■■■■■■ että teki mieli lyödä nyrkki tupakka-automaattiin :grin:

11 tykkäystä

Ei Suomessa oikeasti joudu missään jonottaan. Tulkaapas ulkomaille niin tiedätte, mikä on jono. Joka aamu kaupassakin odotat jonossa 8-10 minuuttia.

Käy kokeileen, vaikka Nygreniä kauppahallissa näin joulun aikaan.

5 tykkäystä

Oon tässä kuukauden tottunut jonottamaan vähän siellä ja täällä :smiley: voin käydä heti kokeileen vertailukelpoisia paikkoja Suomessa.

Hittolainen kun tuli kaaduttua pahasti. Ei ollut edes liukasta vaan kompastuin ja löin polvet, kyynerpäät betoniin. Olkapaa on arka ja isovarvas niin kipeä että epäilen että on mahdollisesti murtunut.

Täytyy nukkua yön yli ja katsoa mikä on olo huomenna.

Kivasti lähti siis loma käyntiin…

4 tykkäystä

Toivottavasti huomenna kaikki ok ja pääset hyvään jouluun kiinni. Tsemppiä!

6 tykkäystä

Sanattomaksi vetää. Ei voi muuta toivoa kuin jaksamista. Meillä nykyään kissat on sisäkissoja, jotka kyllä valvotusti ulkoilee puutarhassa. Pikkuisen helpottaa oloa, kun ei enää tarvitse pelätä kaikenlaista.

Meillä on muuten nyt rivitaloyhtiössä isännöitsijän ilmoittamana hiiriongelma. Ei ollut ennen kun meidän kollikissa juoksi vapaana. Ihme että eli lähes 19v. Ja silloinkin jouduttiin lopettamaan, kasvain suussa oli syy.

1 tykkäys

A post was merged into an existing topic: PC- ja konsolipelaaminen

Ei mitään toivoa vastamyrkyllä koittaa vielä elvyttää? Itse noita myrkytettyjä kissoja palautellut eläinlääkärillä useampia. Joku mul**u niitä tässä myrkytteli, en (kai onneksi) saanut selville kuka, mutta vastamyrkyillä tosiaan useampi selvisi ja parin päivän päästä taas mentiin.

Jakselemisia jokatapauksessa :(, ihmiset on :poop: usein.

Oli sen verran vanha kissa että lääkärikin totesi ettei kannata alkaa lääkitä.

2 tykkäystä

Hukkasin eilen mun nappikuulokkeet ilmeisesti asuntooni. Vielä niin, että olin about 30min ennen kuunnellut niillä. Roskiksestakin kävin jo eilen tarkastamassa, mutta en huomannut sielläkään. En tosin kovin tarkkaan tonkinut.

Täysi mysteeri.

Edit: Ja heti löyty. :smiley:

6 tykkäystä

Piti tulla työmatkalta jouluks kotiin. Saigonista Bangkokiin ja sieltä helsinkiin. Finnairin koneesta räjähti joku osa kiihdytyksessä. Ensin ne hinas koneen takas ja alkoi paikantaa vikaa. Kului 2 tuntia ennen kun vika löytyi. Sanoivat että vian korjaamiseen menee noin tunti. Hetken päästä matkustajat alkoivat voimaan huonosti. Varsinkin vanhemmat. Koneessa oli yli 40 astetta lämmintä ja juomaa ei tarjoiltu. 3 tunnin odotuksen jälkeen ilmoitettiin että osaa ei voida korjata vaan se pitää vaihtaa. Vaihtoon menee noin tunti. Sitten saatiin ensimmäisen kerran ruokaa ja lasilliset mehua,tai vettä. Kului 1,5h jotkut olivat jo lähes pyörtyneet niin ilmoitettiin että vika on laajempi eikä lento lähde. Kaikki ulos koneesta, bussilla terminaaliin jossa jonotettiin 4 tuntia lisää eikä mistään saa juotavaa. Kukaan ei tiedä mitä tapahtuu. Suurin osa oli tulossa Bangkokista Helsinkiin joten heille oli yksinkertaisempaa kun olivat jo olleet maassa. Muutamalle jatkolentolaiselle kuten minä, olikin hankalampaa eikä kukaan tiennyt mitä tehdä. 4 tuntia väärässä jonossa kunnes Thaimaan rajavartijoiden kopissa tunti niin 11 tunnin odotuksen jälkeen pääsin hotellille jossa suihku,ruokaa ja muutama tunti unta. Uusi lento lähtee 6 tunnin päästä Dohan kautta vaihdolla ja jos luoja suo niin ehdin aattoillaksi kotiin. Finnair ei hoitanut tätä millään tavoin hyvin. Noin kova kuumuus, pitkät jonot eikä vesihuoltoa järjestetä. Upeeta olla oksentelevien ihmisten keskellä.
Hyvää joulua!

12 tykkäystä

Oli muuten jonossa aatonaattona 400 Nygrenillä.
Amatöörit. Itse aatonaattona klo 17 ja kaski jonossa

Aina kun joku sanoo, että “elän tunteella”, niin lähes poikkeuksetta kyseinen henkilö on sanonut jotain typerää ja/tai loukkaavaa jostakin.

3 tykkäystä

Ei mulla muuta tähän.:point_down:t2:

5 tykkäystä

Ei liittyny pelkästään jääkiekkoon. Mutta siis usein huonoa käytöstä perustellaan sillä, että “elää tunteella”

Yhtä hyvä perustelu, kun “olin kännissä”.

Juu, noinhan se menee.
Mietis sitä kun eletään tunteella kännissä.:laughing::laughing::laughing:

6 tykkäystä