Asiat ja ihmiset, jotka vi... harmittavat

Kerran viikossa taitaa olla tahti. Hyviä ralleja on mielestäni enemmän kuin muutama, mutta makuasioita. Yleensähän hän tekee biisejä ajankohtaisista asioista, mutta nyt on jostain kumman syystä ollut vähän vähissä erilaiset uutiset mediassa.

6 tykkäystä

Ensimmäiset 2-4 vuotta kun Jaajo vielä sekoili ja oli kiinnostavan erilainen, mutta sitten sitä h…mista joka paikassa mitä Mediatalo vaatii en pysty kuunteleen/ katseleen mutta se on tätä päivää ja säälittävää.
No more. :skull_and_crossbones

Joo siis mitä mä oon kuullut niin kikattanut kun pikkutyttö niille sanoituksille välistä, mun mielestä paljon todella toimivia, mutta tietenkin makuasioita ja kuten @Heka8835 totesi niin ymmärrän mikäli ei toimi kaikille. Toki mä oon varmaan poiminu rusinat pullasta kuuntelemalla tuubiin ladatut johon varmasti päätyy pääasiassa ne parhaat / siedettävät rallit.

3 tykkäystä

Aika ala-arvoista lähtee muuttelemaan muiden sävellyksiä murrosiän kimeällä teini-äänellä ja soittokin kopioitua vähän sinneppäin. :penguin:
Voi voi Anni, luulen ettei tääkään sulle riitä? :cry: :+1:
Jos tästä joku vetää hernekeittoo niin olen tottakai valmis kannustamaan taloudellisesti mikäli järkevää omaa tuotantoa löytyy. :heart_eyes:

Näin tepsivihaajana se hunajaralli ihan parasta ja muutama helmi kuten totesin. Koko ohjelmasta mennyt maku, kun siellä yks kikattaa ja Jaajo besservisser kaikkeen.

2 tykkäystä

Joo en mä voi sietää Jaajoa missään sekuntiakaan :D. Mutta jos puhtaasti Ilkan tuotannosta puhutaan niin peukku ylös multa. No, alkanee mennä sen verran ohi aiheen että jätetään tähän :).

2 tykkäystä

Aamulypsy oli hauska silloin joskus ennen 2008 tms. Varmaan vielä tovin sen jälkeen. Ennen mitään muutoksia. Siellähän kävi välillä nyökyttelemässä jotain vara-Anniakin. Ei näin. Joskus viisi vuotta sitten kun viimeksi annoin mahdollisuuden tuli sisältömarkkinointia ja valittamista siitä, kun Bilbaon korismatkasta olisi pitänyt maksaa veroja tms. käsittämätöntä.

1 tykkäys

Niinhän se vaan menee, että foorumit tahtoo väljähtyä vuosien edetessä.

Mä en taas ole Annin takia pystynyt kuunteleen aikoihin! Ei mitään annettavaa ohjelmalle, muuta kun kikatusta…

Jaajo kyllä pistänyt itteensä likoon aika hienosti jo MoonTv ajoilta asti. Vai mikälie silloin kun juonsi ohjelmaa missä pelasivat korttia ja riisuivat. Ettei mene ohi aiheen niin harmittaa kun ei ihan ole sama persoona enään. Sen kyllä ymmärtää.

Juu ja kuuntelijat muuttuu. Silloin oli darra-Jaajo ja paheksuva Anni.

1 tykkäys

Se oli hienoa kun ei ikinä tiennyt mitä saa mutta täällä tietää, että saa bannia ja paheksuntaa jos vähänkään heittää juttua jota ei kaikki tajua?
:upside_down_face:
Mutta ei se haittaa jos joku siitä nauttii? :heart_eyes:

3 tykkäystä

Kaupassa keskellä väylää ihmettelemään jäävät toopet ja tuttuja näkevät torspot, jotka jäävät isolla porukalla tukkimaan sivukäytäviltä poistumisen… tuntuu että näitä on nykyään vielä enemmän ja enemmän. On se perkele.

18 tykkäystä

4 viestiä siirrettiin ketjuun: Hyvää/huonoa asiakaspalvelua

Darra-Jaajo aikoinaan oli ihan jees. Joskus tuli enemmän kuunneltua.

Mutta eikö Jaajokin tähän affi perseilyyn lähtenyt mukaan. Se ei oikein mielytä.

1 tykkäys

4 viestiä siirrettiin ketjuun: Hammaslääkäriin!

Viesti siirrettiin ketjuun: Hammaslääkäriin!

Se tunne kun kollegat (tästä eteenpäin en heitä työkavereiksi kutsu) pilaavat sinun kalastusloma suunnitelmat.:face_with_symbols_over_mouth::poop::imp:

3 tykkäystä

Epäkurantit avocadot! Välillä pukkaa pelkkää priimaa, mutta ikinä ei tunnu voivan tietää. Syö äijää ostaa kympillä suatana hedelmiä joista puolet on normaalistikin roskiskamaa, ja nyt on trendinä koko kapistuksen syömäkelvottomaksi kivettyminen kypsymisen asemesta.

7 tykkäystä

Tässä olutta tissutellut työpäivän jälkeen koko illan rauhallisesti ja reipas tunti sitten avasin viskipullon. Pahapaha virhe! 3 kunnon näkärää ottanut ja päissään, kun intiaani. Pitäs vaan uskoa, että ei noihin väkeviin koske :anguished:

6 tykkäystä