Perkeleen:Sony,Ubisoft ja Just Dance 2020. Rahat meni Just Dance Unlimited vuoden passiin,mut ei vaan toimi. Hyppynarut takas. Älkää huolestuko,en mä itelle vaan tytölle
Pitäisikö kaikki Suomen sillat kanaverkottaa? Pian on talvi ja jääkimpaleiden aika.
Olin itse postaamassa tätä samaa juttua tänne, sillä onhan tämä todella karmeaa ja ymmärtämätöntä. Tapon yritys suorastaan. Sanattomaksi vetää.
Jätän tämän vain tähän…
https://twitter.com/JoonasTikka/status/1338072838264266752?s=20
Kyllä sanattomaksi ja surulliseksi vetää mielen.
Ei tuonne kauppoihin huvita mennä pyörimään niin lahjoitin satkun netin kautta, “Maksunumero: 1844 Joulupuu Tampere 2020”. Ammattilaiset hoitavat sitten hankinnat, notta mitä näkevät tärkeäksi.
Mutta nyt alkaa ehkä olla tämän vuoden hyväntekeväisyyskiintiö täynnä, kun otin tänään vielä pari Meidän Seura -korttiakin…
Miten noihin voi lahjoittaa?
Tässäpä ohjeita.
Joulupuu Tampere:
Itse tykkään tästä: https://www.kotonaasuen.fi/hoivapalvelut/ole-joulupukkina-seniorille
Edit. En saa jälkimmäisestä boksia millään ilveellä.
@MoodyBlue ehti ensin
Edit: Tuossa Tampereen keräyksessä on näemmä ylitetty jo tavoitteena ollut 25000€, oman lahjoituksen aikana oli vielä n. 500€ vajaa. Voi olla että tuo aika karu suihkusaippua vs. PS5 -twiitti on vaikuttanut asiaan, ainakin omalla kohdalla näin kävi.
Näin joulun aikaan aina pistää ärsyttämään laulu Varpunen jouluaamuna. Laulu on siis ihan hyvä. Mutta lähes poikkeuksetta kaikki laulaa sen väärin. Eli näin joulu on koditon, varpuseni onneton. Oikeasti menee näin joulu on, koditon varpuseni onneton. Eli joulu ei ole koditon vaan se koditon on varpunen.
Toi laulu nyt on niin pateettista paskaa muutenkin, että ihan sama miten se lauletaan.
Tuossa tulee esiin pilkun paikka, ja itse sävelen, tempoisan rytmin mukaisesti joku voi laulaakin väärin, mutta:
Runossa/laulussahan pieni tyttö ruokkii kiitollista varpusta, jonka todellinen identiteetti paljastuu viimeisessä säkeistössä: lintu onkin tytön varhain menehtynyt, nyt enkeliksi muuttunut veli.
Laulun viimeistä säkeistöä ei täällä päin lauleskella. Kai se suru on niin iso, ettei sovi hauskaan, iloiseen jouluun.
Joulu on koditon, menehtymisen johdosta. Samalla on varpunen onneton, mutta siemen antaa lohtua molemmille, ja se että varpunen on enkeli.
…
Kiekkomailojen lavat. Toissa talvena lapa halkesi poikittain, viime talvena pitkittäin ja nyt taas poikittain. Toki vähän käytettynä kaikki ostanut, mutta ehjältä ovat näyttäneet ja tuntuneet. Tokalla tai kolmannella käyttökerralla pettäneet. Yritän kyllä tähän viimeisimpään tehdä jonkun kuormansiirtovirityksen, oli sen verran hintavampi paketti. Vertailun vuoksi samalla rahalla saa jotakuinkin ikuisia säbämailoja, joihin on järkevää vaihtaa lapa.
Ruutu+ on vi- siis harmittavin kyhäelmä, jonka ansiosta monet penkkiurheiluillat on päättyneet rumiin sanoihin. Ei taaskaan jaksa u20-peli pyöriä, filmi pätkii kuin ryyppyputken jälkeen. Eikä ole nettiyhteydestä kiinni, koska Netflixit ja muut vastaavat palvelut toimii moitteettomasti.
Tosin eipä ole tämän illan pelikään näyttänyt miltään urheilujuhlalta tapparalaisnäkökulmasta. Lukko saa liian rauhassa nauttia jääkiekon pelaamisesta.
Vilkaisin Tapparan matsia ja itselläni pyörii kyllä hyvin.
Kyllä se välillä pyöriikin. Eka era pätki ehkä vaan kaksi kertaa. Mutta siellä on tiettyjä kohtia esim kakkoserässä, joita ei pääse kelaamallakaan näkemään, kun niissä kohdissa aina jumittaa ja pitää käynnistää alusta koko .
Ok. Ruutu osaa välillä olla tosiaan raivostuttava tekele.
- Hävitään nykyään kaikenmaailman KooKoille, Sporteille ja Jukureille.
- Liigan peli ei tahdo millään kiinnostaa, kun on nähnyt taas nuorten lennokasta peliä.
10 tuntia ihmettelin, että miksi ei toimi niinkuin pitäisi. Olin sitten laittanut || kun piti laittaa &&. Onneksi huomenna on uusi päivä.