Miksi popedantodistajia ei löydy youtubesta.
Joskus pienempänä olin kateellinen saman ikäluokan kavereilleni, jotka täyttivät lähes poikkeuksetta vuosia ennen minua, jotkut jopa heti tammi- tai helmikuussa. Joitain vuosia sitten opin kuitenkin elämään asian kanssa eikä ikääntyminen tuntunut enää ihan niin erityiseltä, mutta tänä vuonna vähän eri homma, kun pitäisi täyttää 18… Ja elokuun lopulle täytyisi jaksaa.
Ja muutamaa vuotta myöhemmin olet jo ihan tyytyväinen jokaisesta päivästä jonka verran olet “nuorempi”.
Noh, ei tuo elokuu vielä mitään, meikäläisellä se on joulukuun 29. Siinä vasta odoteltavaa.
Mulla on yksi kaveri syntynyt 31.12. Hänellä vielä muutama päivä pidempään kun sulla!
Mutta helmikuun 29. päivänä syntyneet saavat odottaa syntymäpäiviään aina neljä vuotta.
Ehkä he juhlivat maaliskuun ensimmäisenä silloin, kun ei ole karkausvuosi?
Mä asettaudun siihen väliin mun 30.12. synttäreillä Ja sitä maagista 18 vuoden ikää odotellessa tuntui aika suorastaan laahaavan… voi niitä aikoja
Itsellä myös yksi tuttu joka on syntynyt 31.12.
Mulla synttärit 30.12. Nykyään sitä toivoo ettei olisi ollenkaan…
Aikanaan se tuntui ikuisuudelta odottaa vanhenemista, nykyään elämä on pelkkää vanhenemista. Ja ärsytti, kun synttäripäivä niin joulun lähellä.
V****taa ja harmittaa ettei Meidän Seura nyt saanut Kirvesliven katselukoodeja lähetettyä kaikille joille piti. Ei pitäis olla liian haastava homma hoitaa edes atk:lla.
Edit: Sai ne sittenkin ainakin niille jotka löysivät palstalta ohjeen saada linkki erikseen kysymällä! Hurraa!
Katso kirveslive ketjusta ohje niin saat koodin.
Nämä Teams kokoukset on kyllä perseestä. Varsinkin, kun ne kestää kuusi tuntia. Todella perseestä.
Lumi ja pakkanen. Haluan takaisin viime vuosien talvet, jolloin ei ole lunta kuin laskettelurinteessä ja jäätä ainoastaan hallissa.
Jep, mulle riittäis 2 astetta pakkasta ja 2 senttiä lunta näin talvella.
Levtchin huhuttu/ puhuttu n. 3 viikon loukkaantuminen ottaa pattiin!! Paras hyökkääjä ollut nyt ja latu auki jopa pistepörssin voittoon niin eikö perkele harmittoman näköisessä tilanteessa mene rikki.
Vähän, kun toisinto Morleyn kanssa viime kaudella. Toki se tilanne ei ollut niin harmittoman näköinen ja Anton toivottavasti selviää pienemmällä huililla.
Tanan kele!!
Minua lumi ei häiritse mutta kireästä pakkasesta en pidä yhtään, varsinkaan, jos lisäksi vielä tuulee. Mutta kaunista ulkona tähän aikaan vuodesta on! Tänään tuli tehtyä kunnon kävelylenkki ja aion pakottaa itseni lähtemään sellaiselle monena tulevana päivänä.
Eihän ne mitään herkkua ole mutta ole tyytyväinen, minulla loppui teams ym kokoukset syksyllä ja mielummin minä niissä olisin kuin kotona työpaikkasivuja ym selailemassa.
Kuulostaa käsittämättömältä. Eikös niihin kokouksiin valmistauduta mitenkään. Itse sain tästä esim. Kiinassa tarpeekseni ja vaikka ei varsinaisesti mun päätehtäväni ollut, niin sain ainakin silloin muokattua sikäläisiä tapoja uuteen uskoon. Paha on tietysti voinut palata, kun en enää ole valvomassa. Puheenjohtajan täytyis kyllä pitää huoli, että homma hoituu ajallaan. Ei siitä muuten mitään tule. Jonkun on pakko olla puikoissa.
Joku asialista kokoukselle pitää olla ja ennalta sovittu kestoaika, josta pidetään kiinni. Ideointipalaverit pidetään erikseen, jollei nimenomaan sellaisesta ole sovittu. Mutta eihän semmoinenkaan ole kuustuntisena tehokas. Nää on näitä ikuisia ongelmia, itse olen näiden kanssa paljon joutunut painimaan. Yleensä jopa hyvällä menestyksellä.
Aprikoin hieman tänne kirjoittelua, mutta pakko pikkuisen purkautua. Harmittaa aika lailla, tulin varsin surulliseksi.
Kävin Kalevankankaalla katsomassa ekaa kertaa hienon jääkiekkoilijan Jarmo Wasaman hautakiveä. Löytyihän se, mutta on kyllä niin unohdetun näköinen ja syvällä hangessa. Yhdet jalanjäljet sen luokse sentään oli tallautunut.
Kiven teksteistä ei juuri saanut selvää. Jos kiveä katsoo Kalevankankaan karttasivulta, niin sen näkymän voi unohtaa. No, käyn varmaan kesällä uudestaan, mutta nyt tuli vaan mieleen, että Jarmo Wasama ansaitsisi hieman enemmän. Edes pikkuisen kunnossapitoa haudalle.
Tästähän tuli harmituksen päivä… Se on aina ikävää, kun edes lähisukulaisiin ei voi luottaa. Tässäkin lehdessä kerrotussa tapauksessa urheilumiehenä ja luottohenkilönä tunnettu mies on vaimonsa kanssa vetänyt vanhuksen tilin tyhjäksi. Hoitomaksutkin jätetty hoitamatta. Tässä tapauksessa vois syystä todeta: “Ettekö edes häpeä!”
Jos näin kehtaa tehdä omille vanhemmilleen, niin on kyllä mieleltään sairas. Alko kyllä itseäkin vituttamaan ja rajusti!