Asiat ja ihmiset, jotka vi... harmittavat

Mihin ne Yle-veron rahat oikein menevät? Juuri kun itse taas kiinnostui hiihdosta, niin loppuu Ylen lähetykset. :confounded:

4 tykkäystä

Nyt harmittaa kyllä suuresti.:zipper_mouth_face:
Meillä ei ole enää Tapparakelloa seinällä töissä.:rage:
Halutaan kuulemma Ilveksienkin kannattajia asiakkaiksi.:see_no_evil:

Ilveksien kannattajia on käynyt ennenkin, kellosta huolimatta.:laughing::laughing:

Mä tiedän miten tässä käy.
Sitä kellon puutetta aletaan takuulla kyselemään multa jossain vaiheessa.
Voitte olla varmoja että siinä vaiheessa osoittelen takuulla sormella sitä kaveria joka tämän päätöksen teki.:triumph:

7 tykkäystä

Eiks siihen viereen nyt olis löytynyt joku tasapainottava elementti. Vaikka foto ilveksestä. :wink:

En ota tähän nyt tämän enempää kantaa.

3 tykkäystä

Lienee parasta. Voi vielä alkaa todella harmittamaan.

1 tykkäys

Mä olen kohtalaisen varma että tähän asiaan tullaan vielä palaamaan mutta eri ketjussa. :zipper_mouth_face:

1 tykkäys

No tän hetken Tappara on jatkuvasti tilanteista myöhässä, joten kellona siihen ei auttais luottaakaan. Mutta noin sisustuksellisena elementtinä ymmärrän aukon (seinällä?).

2 tykkäystä

Mallia Kaupinojan saunasta, jossa on vieretysten tappara- ja ilveskellot sulassa sovussa. Kumpikaan ei taida kylläkään yleensä olla ajassa.

1 tykkäys

Toivottavasti Kirveskello edes siellä senällä edellä.

2 tykkäystä

Muistin, että Tappara pelaisi jo huomenna. Olisi taas päässyt vääntämään jääkiekosta. Mutta ei. Vasta keskiviikkona. Pettymys.

6 tykkäystä

Oliko kenties kyse siitä, että näit ketjun Tappara - HPK, olettaen että peli on jo huomenna? :sweat_smile:

2 tykkäystä

Ei. Olin jotenkin päässäni asennoitunut siihen, että huomenna pelataan. En ole vielä ennakkoa lukenut.

1 tykkäys

Mutta tuo oli joka tapauksessa hyvä että avasit jo nyt, ehkä se vie painetta pois Domi-ketjusta ja voidaan alkaa spekuloida poissaolijoista ja Konnan pelikunnosta :slight_smile:

2 tykkäystä

Joo, avasin ketjun jo nyt koska tajusin, että aika ei ehkä riitä huomenna. (Pahoittelut, että menee ohi aiheen)

1 tykkäys

Koronatukka. Ei ole näin korona-aikana kiinnostanut käydä parturissa, mutta nyt kun kelit lämpenevät niin pipoa ei taida enää viitsiä käyttää. Jotain tarttis tehdä.

2 tykkäystä

Eikös siitä kitarasta jo keskusteltu?

3 tykkäystä

Toissa päivänä meikäläisen koronatukka lähti niin lyhyeksi kuin kotiparturi sen sai. Parin millin siili.

4 tykkäystä

En tiedä harmittaako tää kuitenkaan. Kiva pitää pitempää lettiä vaihteluksi. Kelien lämmetessä sitten lyhyempää.

2 tykkäystä

Tämän corona/Tappara casen takia Facebook mennyt ihan käyttökelvottomaksi. Ilves henkiset tuttavat rääpii ihan urakalla tekopyhänä jatkuvasti Tapparaa ja Rautakorpea ihan kun ne ois jotain insestiä harjoittaneet.
Ymmärrän, että on ollut rankkaa viimeiset vuodet kun Tappara on dominoinut ja saanut posia. Nyt annetaan sitten tulla ihan huolella kuinka Tappara on syöpä jne…

9 tykkäystä

Koko some on mennyt käyttökelvottomaksi. Ja jotkut vielä erityisesti tägäävät postauksiinsa kaikki Tapparaa kannattavat kaverinsa, jotta ei vahingossakaan mene ohi.

4 tykkäystä