Ikääntyminen. Ei jaksa enää lasketella niinkuin nuorempana. Puikilla kun täällä Pyhällä painaa Polaria niin pakko topata vähän huilaamaan ennenkuin lähtee jyrkälle ettei tartte laittaa suksea poikittain.
Tempasin tänä aamuna oikein vanhanliiton lipat. Jalat lähti alta jään päällä oikein komeasti. Onneksi sain käden alle ennen päätä. Nyt käsi on komiasti mustelmilla, mutta eniten tympäsee, että nilkka jotenkin otti osumaa samalla ja on pirun kipeä ![]()
Tuo kun ihmiset on hyvinkin hienosti mukana tukemassa Tapparaa. Niin minä joudun kuitenkin ajattelemaan kuukausittain joka pennin ns. elämiseen. Kuitenkin 20 vuotta ollut Tapparan mukana, enkä pysty tähän teidän tempaukseen lähteä mukaan.
Perse auki minäkin olen mutta kyllä mä jostain rahan tuohon raavin.
Jätä sääkin yksi kaljalaatikko ostamatta niin sen hinnalla pääsee mukaan.
Täällä vähän sama tilanne. Ja vituttaa… Yhtään virtuaalilippua en ole vielä ostanut… Mut ehkä hetken päästä helpottaa… kuitenkin hattu päästä kaikille tukijoille!!
Tähän sopii kyllä hyvin se ”ajatushan se on tärkein”. Nekin ovat mukana jotka eivät rahaa laita, jos aidosti seisovat tukena kun on vaikeaa.
Mitä sinä vihjailet? Toiseen ketjuun kyllä kirjoitin oluen otosta, mutta ulkomaan varastoa on jemmassa ihan riittävästi. Ei liity rahatilanteeseeni mitenkään. Ehkä ois jo aikanaan pitänyt jättää kaljat ostamatta.
En mä mitään vihjaile.
Ihan suoraanhan tuossa oli esitetty sinulle ehdotus.
No ylireagointi kiitos oluen, mutta ei tuo kaljapäkin ostamatta jättäminen kauhiasti auttais ![]()
Jumalauta ihmiset, raha ei ole ainut kannattajuuden mitta.
Saatana. Tykkäykset loppu. ![]()
Vaikeat ajat ja ihmisillä erilaisia elämäntilanteita. Ne laittaa euroja ketkä pystyy ja haluaa. Ei tällä palstalla väärällä asialla olla ja asia on yhteinen (ja saa sitä vastustaakin, mutta ymmärtänette mitä yritän tarkoittaa). Pelkkä raha ei ratkaise urheilun tiimoilla, siitä lie Jokerit varsin hyvä esimerkki.
Ei tuosta kannata potea huonoa omaatuntoa, sitten joskus kun tilanne sallii kukin pääsee kyllä tukemaan seuraa omalla panoksellaan.
Ehkä tärkeintä kaikkien olisi pitää järki kädessä niin, ettei kukaan jähde tyyliin pikavipeillä mukaan…
Tykkäykset loppuivat kesken. Ensimmäinen kerta ikinä ![]()
Sama!! Aika kauan palstalla ollut ja nyt kävi näin.
Sama homma täällä. Ei ole koskaan ennen tullut edes ilmoitusta, että tykkäykset vähissä. Nyt on sitten loppu. On tämä Tappara-yhteisö vaan niin hieno ettei siihen yhden käyttäjän tykkäykset riitä ![]()
2 viestiä siirrettiin ketjuun: Kesäajoista luovutaan EU:ssa, kellojen siirtely loppuu
Lounaspizzassa oli selkeästi joku ongelma, pierettää niin helvetisti. Pelkään että haju jää sohvaan.
Prk… tulee kyllä paha mieli, mitä pirua tämmöinen käytös on. Toivottavasti saa ansionsa mukaan. Jos ei nyt niin myöhemmin elämässä.
Nuorempana kun ratsastin, niin ei ollut kerta eikä kaks, että autoilija erikseen revitti moottoria tai kiihdytti kohdalla, kun joutui aina maastosta palatessa lyhyen matkaa menemään tien sivussa (siellä oli kyllä tien vieressä ratsukoista varoitusmerkit ym.). Aivan ihme, että me pienet tytöt (n. 5 kpl 12-14 vuotiaita) saatiin pidettyä hevoset sen verran rauhallisina, että ei kukaan kuollut…