Asiat ja ihmiset, jotka vi... harmittavat

Totta. Ja toisaalta kun ei ihmistä tunne, niin voi olla, että ei oo hyviä juttuja. Mutta kyllä ne omat vanhemmat on itseäkin nuorena moneen kertaan harmittanut.

No mutta harmitus on aika lievä sana. Ja tämä ei ole mitää “yhyy en saanut olla kavereiden kanssa ulkona” vaan huutoa päin naamaa ja kertomista kuinka paska olen esim ruotsissa.

Jes. Kun äiti kuoli 2012 niin sen jälkeen välit viileni niin isään kuin siskoihinkin. Äiti piti kulisseja mun perhettä kohtaan. Olis pitkä stoori mut ei siitä sen enempää. Mut tiedän olevani oikeassa, enkä ole pyytämässä armoa.

1 tykkäys

Noh, tsemppiä sulle. Ja koulut kantsii käydä kunnolla. Tosin ei mullakaan aikoinaan kielet menny kaaliin kun ei kiinnostanu muu kuin musa ja urheilu.

Koulu menee muutem hyvin, mutta ruotsi laahaa.

Älä ota siitä paineita. Kyllä kaikki järjestyy!! Itte oon pärjänny ilman ruotsia lähes koko elämäni ja oon jo kohta lähes kuuskymppinen…

3 tykkäystä

No yleensähän se näin suomalaisilla menee. Tottakai ei kaikilla, mutta näin isossa kuvassa hyödyllisempiäkin kieliä on.

2 tykkäystä

Ihan mielenkiinnosta ja englanti ja ruotsi poislukien, mitkä ne isossa kuvassa hyödyllisemmät kielet ovat?

Ite sanoisin, että Saksa, Ranska Euroopassa ja näin Suomalaiselle melkein Venäjä ihan vaan kauppasuhteiden takia.

2 tykkäystä

Kansainvälisesti pitkään toiminut ja englannilla pärjännyt hyvin. No. Venäjälle ei olla myyty, mutta ei ole tarkoituskaan. Valko-Venäjältä ostetaan alihankintaa ja noidenkin kanssa lontoo toimii hienosti.

Lontoo toimii hienosti kaikkien kanssa mutta englanti olikin poisluettu.

Tämä on sitä nykyaikaa. Kaikki mielipiteet yhtä tärkeitä. Paitsi jos se on eriävä minun mielipiteeni kanssa.

Kangasalan lukiolaisten puolesta harmittaa että penkkariajelut peruttiin tuntia ennen tapahtumaa.
Mutta on myös ihmeellistä että puhutaan ja kirjoitetaan rekoista kun kysymyksessä on kuitenkin kuorma-auto minkä kyydissä abit liikkuvat.

Minua kyllä hieman harmittaa, että en jostain syystä ole yhtään syttynyt tähän Olympiakiekkoon, ei nappaa kyllä pätkääkään. Eikä muutenkaan viime vuosina nämä arvokisaturnaukset ole kiinnostanut oikeastaan yhtään. Jännä ilmiö sinällään, kun jääkiekko on kuitenkin aina ollut yksi huippujutuista elämässä.

18 tykkäystä

Itseäni kyllä nämä MM- ja Olympiakiekot kiinnostaa, mutta EHT ei sitten pätkääkään. Aiemmin olen myös ollut jääkiekon suurkuluttaja…

2 tykkäystä

Itellä oli ehkä vähän sama fiilis niitten Slovakia ja Latvia pelien jälkeen, mutta tämän Ruotsi voiton jälkeen jää kyllä innolla odottamaan pudotuspelejä. Kyllä se siitä sitten kun ollaan olympiafinaalissa!

1 tykkäys

Eniten harmittaa se, että kaikista kavereista on tullut taas jääkiekon ja urheilun suhteen muutenkin asiantuntijoita. Yleensä tätä ilmiötä on nähty vasta keväisin MM-kisojen aikaan.

8 tykkäystä

Jep. Kaivetaan se kauhtunut, lapsena saatu MM95-lippis kaapista ja ollaan niin lätkäfania. Itselle Tappara on se ykkönen. Maajoukkue menee osioon kiva jos pärjää.

8 tykkäystä

Itselle olympialätkä on kiinnostavaa, koska vain kerran 4 vuoteen saa siitä nauttia. MM-kisat ei jaksa kiinnostaa kun, joka vuosi pelataan. Jos olisi jalkapallon formaatti eli joka 4.vuosi nii saisi varmaan itsekkin niistä silloin kiinnostuttua.

1 tykkäys

Minua kiinnostaa toki NHL-olympialaiset. Nämä kisathan ei eroa mitenkään MM-kisoista.

E. Täsmennän sen verran, että lätkä kiinnostaa aina. Intohimoa ei ole.

3 tykkäystä