Asiat ja ihmiset, jotka vi... harmittavat

Istuitko kenties C2-katsomossa yläriveillä? :smiley: Siellä eräs herra heittää aina ekan vastustajan maalin jälkeen koko joukkueen bussin alle ja toisen maalin kohdalla rupee kyselemään vieruskavereilta “Pitäiskö jo lähteä kotiin?” :smiley: Tapolaakin se oli 2014-2015 kaudella vaihtamassa vielä finaalienkin aikana.

2 tykkäystä

Juu, mä kans oon tässä miettiny muutamassa viime pelissä, että minkä takia sinne halliin pitää lähteä, jos se oma jengi pelaa niin huonosti. Koko ajan pitäisi ajaa kiinni, laukoa, ja mennä ylöspäin. Ja tuomaritkaan näe mitään. Yksin kun katsoo tv:n välityksellä, niin pelistä saa enemmän irti, koska silloin ei ole epäolennaisuuksiin keskittyviä ulkoisia ärsykkeitä.

Mutta on se Tapparan yv paskaa kun ei ikinä vedetä :laughing:

1 tykkäys

C1 olin aika keskivaiheilla. Ja sieltä tuli juurikin @Virvelia_kainaloon mainitsemia juttuja. Pahimmat antipatiat tuntui olevan Järvistä ja Kemiläistä kohtaan.

Ei tuollainen kyllä pelistä voi nauttia millään tasolla.

2 tykkäystä

Puhut asiaa. Itse halveksin rattijuoppoja. Toisaalta kun menettää oman siskon rattijuopon takia niin ihmekkös tuo.

1 tykkäys

Mä oon tästä samasta asiasta nillittäny aiemminkin ja kyllä se taas vaan viduddi, kun kokoajan tulee sitä " älä tee noin" ja " älä kun et osaa" ja " pitäs laittaa vilttiin". Rantakari sai aivan erityisen paljon pazkaa tänään kyseiseltä herralta. Raskasta selostusta.

Vaikka toi tämän esitys saikin otsasuonen jollain tasolla sykkimään niin itse löysin perhanan paljon pieniä suorituksia joilla pelejä voitetaan.

No niin, maanantaina sitten sitä tunnetta mukaan niin nähdään oikeaa Tapparaa.

3 tykkäystä

Meikäläisen huutelijan inhokit vaikuttaisi olevan Järvinen, Haapala ja kaikki pakit.

Lähistöllä olevien mielestä Hrachovinalla ei ole mitään asiaa mennä maalin taakse.

2 tykkäystä

Näitä on muuten Hakametsässä paljon. Tosi elämän Nega-Niiloja. A-katsomossa istuu kausikortilla 50+ herrasmies joka haukkuu aina kaikki ratkaisut ja pelaajat, mutta hiljenee kun Tappara jälleen kerran menee johtoon. Laji- ja sääntötietämys on hyvin vajaata, mm. hybridipitkää ei ole vielä omaksunut.

Vieressään sillä on kaveri, joka nyökyttelee ja hymähtelee hyväksyvästi.

1 tykkäys

Viime tiistaina sai kyllä C-päädyssä kuunnella sellaista selostusta selän takaa koko pelin läpi, että Ruudunkin selostajat vaikuttivat ammattilaisilta.

Ihan sama mitä kotijoukkueen pelaaja teki, niin aina meni väärin… :expressionless:

Flunssa. Ensin kaksi päivää sänkyä ja nyt kesken parhaan playoffhuuman joutuu vielä klo 9:50 aamulla arpomaan, riittääkö kunto illalla halliin. Perkele. Voiton puolella joka tapauksessa ollaan - tänään jaksaa jo pysyä tolpillaan ja yököttävä erite on muuttunut vahvemmaksi, joka tietäjien mukaan kertoo tervehtymisestä :smiley:

3 tykkäystä

Paranemisia! Toivottavasti pystyt illalla vielä tulemaan hallille huutamaan Tapparan finaaliin :slight_smile:

3 tykkäystä

Olen varautunut kaikkiin skenaarioihin ja mikäli on sellainen pahempi skenaario niin minulla on lanseerattu sijainen hallilla :smiley:

5 tykkäystä

Se, että kun hakee työpaikkaa (opetusalalle), niin hommaan valitaan se, joka on jo siellä töissä. Näin hakijan kannalta aivan turhaa hommaa.

3 tykkäystä

Eikös tämä valitettava ilmiö ole vähän jokaisella alalla ollut viime vuosina yleistymässä? Pistetään lain pakottamana paikka julkiseen hakuun, mutta käytännössä kyseessä on muodollisuus, kun tehtävään kuitenkin valitaan jo joku talossa oleva.

Itse hain yhtä isompituntista paikkaa kaupan alalta ja käytännössä paikan napsas edestä työtön työnhakija, koska opiskelija ei tätä ole. Kun olet opiskelijana kirjoilla - on lähinnä muodollista hakea paikkaa, kun ensimmäinen, joka sattuu olemaan statuksella työtön työnhakija valitaan tehtävään kuitenkin.

Tuota lainsäädäntöä olisi ehkä syytä kehittää - avoimuus on hienoa, mutta kaikkien ajan säästämiseksi olisi helpompaa jättää nuo hakuprosessit kokonaan väliin, jos tiedossa on, että tehtävällä on jo tekijä, joka paikan kuitenkin saa.

5 tykkäystä

Tapaturma-asioiden muutoksenhakulautakunta ja vakuutusoikeus. Vakuutusoikeudesta tuli 13kk odottelun jälkeen laput ja valitus hylätty…P****LE!!!

Noh, taistelu jatkuu ja pitenee taas muutamalla vuodella :sob:

E: Vakuutusyhtiö tulee huomaamaan että olen kuin Tappara, Tillilihaaaa!!

11 tykkäystä

Lumisade ja käveleminen kohti hallia :joy:

Hallin ovet aukee muuten sit vasta klo 17. (En tiedä oliko tiedossa :smiley:)

2 tykkäystä

Muista että tapparalaiset kulkevat Mouhijärveltä, joten kyllä siinä hetki menee.

Tiedossa on. Lippu saapuu hallille n. 17:23 niin nou hätä. Menen kaverin sohvalle ottamaan torkut.

1 tykkäys