Talvi ja isot sähkölaskut.
Tosin varmaan pitäis pyrkiä olemaan tyytyväinen sillä asiat vois olla paljon paljon huonomminkin. Minun mielestä esim huono sää on todella pieni harmin aihe. Eikä se kesäkään nyt loppujen lopuksi niin hienoa aikaa ole. Suoraan sanoen viime kesä oli yksi huonoimmista minun elämässäni.
Mua kismittää ku et voi kertoa suoraan olevasi Markus Oijennus. Tuo sähäkkä laituri -90 luvun Tapparassa.
Mahatauti alkaa kääntyä voiton puolelle, mutta alapäätä aristaa siihen malliin, että kävely on kivuliasta. Eli eteenpäin mennään nyt ns. “hitailla lähdöillä”. Näin.
Tykkään tästä, mutta muusta en voi tykätä.
Olitko säänyt sitten ainut palstalainen joka koki sen naapurin hehkuttaman paska halvauksen???
Paranemisiin, tiedän omasta kokemuksesta että lähtee kyllä kiitettävästi veto pois…
Ilmeisesti.
Ja joo veto pois kyllä, kun aika reippaasti kuumettakin oli tossa. Eilen vielä ei edes vesi pysyny sisällä.
On muuten sellanen tauti, ettei sitä haluu pahimmalle vihamiehellekään silloin kun tauti on pahimmillaan…
Sipilä.
Jep. Tää nyt oli enemmän huumoria, kun tänne tästä kirjotin.
Ei mua nyt sinänsä tämä määräänsä enempää harmita.
Itse asiassa aika harva asia harmittaa sillain kunnolla oikeesti.
Sebastian Tynkkynen.
Vakuutusyhtiön lääkäri(t)
Joo täysin samaa mieltä…mulla työnantajan pakollinen vakuutus sekä vapaaehtoinen kaikenkattava vakuutus.Kävi työtapaturma ja ensin sanotaan että ei työtapaturma ja seuraavaksi vapaaehtoinenkaan ei korvaa mitään.Onneksi oli artisti maksaa vaihtoehto,se ei pettänyt ![]()
Oli vielä vakuutusten tsekkausta ja muuta…op pohjola ei saanut pisteitä.
Mun työnantajalla oma vakuutusyhtiö… Niitten lääkärin mielestä ei oo työtapaturma ![]()
Tähän on pakko oikoa, että en ole Markus. Nimimerkkkini liittyy häneen ja tarinoihin. Pahoittelen.
Kyllähän osa täällä jo tietää minun tarinani, koska olen sen heille kertonut. Jostain syystä en ole valmis “julkisesti” itseäni paljastamaan.
Ehkä voisin lähteä tarinoita kertomaan tietynlaista sensuuria hyödyntäen. Katsotaan sopivat tilanteet.
Kuitenkaan foorumilaisten viihdyttämiseksi ei kannata uhrata luottamusta joihinkin muihin.
Niin kuin kirjoitin, sensuuria hyödyntäen.
Ja toisaalta luottamusta en menetä, vaikka kertoisin mitä. Voiko luottamusta menettää, jos ei ole ihmisten (kenestä tarinat kertovat) kanssa edes tekemisissä?
Mitä BB-tähti on tehnyt, että sinua harmittaa?
En mä tiedä. Jotenkin yleisesti vaikuttaa pelkältä provoajalta ja koulukiusaajalta. Tosin varmaan face to face sitten erilainen. ![]()
Sikke Sumari
Maria Veittola
Janne Kataja
Mikko Leppilampi
Roope Salminen
Edit: Jenni Pääskysaari