Paljonko Penttilän pitää todistaa olevansa ja tulevansa oleen sopimaton yhteiskuntaan?Koska se kuristaa viimeisen uhrinsa? Nää ei oppimattoman ihmisen oikeustajuun mee nää tällaset jutut.
Unisex vessat tapahtumissa. Saatana kun ennen meni vessaan niin max 1 min jonotusta ja nyt täällä on saatanasti eukkoja samassa jonossa ja ai että siellä vessassa pitää viipyä. On tää ny erikoista kun ei edes kusilaaria voi olla. Se ei varmaan olisi tasa-arvoista. Onneks ei oo sentään peilejä
Jos verrokkeja ettii niin esim. Roi Vataja (Kanaali-Koskinen) on surmannu neljä ihmistä ja syyllistyny lisäks lukuisiin muihin väkivaltarikoksiin mutta vapaallahan tuo tallustaa. Pasasen Tauno on tappanut viidesti ja on vapaalla, jne. Ehkä ne viä oppii…
Tollasia sekopäitä pitäis vetää kunnolla turpaan. Niin lujaa että eivät ikinä enää kurista/raiskaa/tapa ketään.
En usko, että auttaa näihin pahimpiin tapauksiin.
Kyllä se oven kahvaton puoli on ainoa oikea paikka.
Loma katkeaa kohta hetkeksi.
Parta on kuin Miedolla, nooh vähän on matkaa vielä, mutta kaikkein pahin juttu on se, että hiusmalli on kuin Raipella. Sellainen pesukarhu.
Huomenna parturiin.
Kuinkahan pahin juttu se sitten on, että tämä kolmen viikon hiusten kasvatus on tuottanut vähemmän hiuksia kuin Pertti Pasaselle aikoinaan? Eli sivuille, ja päälle haivenet. Ikääkin jo 31 -vuotta. Parroissa ollaan varmaan samoissa, kun playoffien alun jälkeen en ole lyhentänyt ollenkaan.
Hah! Hetken jo luulin että vanha Samsungin tallentava digiboksi (analoginen) sano sopimuksensa irti. Tallennuksen katselu jumahti ja antoi virheilmoituksen että pino vioittunut. Ei reagoinut kaukosäätimen eikä itse laitteen kautta komentoihin. Otin pistokkeen seinästä irti ja kytkin uudelleen niin johan pelitti ja tallennuksetkin olivat edelleen katsottavissa
Kiva että tommonen old school -korjaus vielä pelittää tänäkin päivänä!
Loma alkaa tänään.
Tuplagines alkaa olemaan vihdoin loppumaisillaan ja lomatj osoittaa 0. Ei tää mua harmita mutta josko tää piristäs Oippaa.
@Devilady, se vasta on todellista old schoolia, kun hakkaat/potkit vehkeet toimimaan. ![]()
Analoginen digiboksi? Eli VHS-nauhuri?
No siis epä-HD ainakin… termit vähän hukassa. Taitaa olla jo yli 10 vuotta vanha. Mitä digibokseja silloin onkaan ollu ![]()
Tää kommentti sai repeämään ![]()
Ja reaktio tähän sai hyvälle tuulelle.
Kiitos teillle! ![]()
Myrkyttäjät salilla ja niiden ylimielinen asenne sekä käytös; ‘meidän reenit on tärkeempiä ja etusijalla, kun muiden’ tai ‘kyllä sääkin saat tälläset lihakset, kun vaan reenaat ja syöt oikein’. Mitä nuorempi sitä pahempi.
Perkele! Mää oon vetäny parikytä vuotta enemmän ja vähemmän aktiivisesti salilla. Siinä on saanu jo jonkinlaisen kuvan, että mihin natuna pystyy ja mihin ei.
Ärsyttää myös ne joilla menee enemmän aikaa vitun isojen kuulokkeiden räpläämiseen ja puhelimen raapimiseen kuin itse reenaamiseen.
Tai sitten ne jotka roudaavat jotain kassia mukana laitteilla. Sitä varten on pukuhuoneet
Vaikka en salilla juuri käy niin tämä ottaa itseänikin valtavasti päähän! Jotkut olettavat että kaikki haluavat hirveät lihakset. Mitäpä jos joku, kuten mä, pyrin hankkimaan lihasta sen mukaan että se palvelee mun kestävyysjuoksua? Isoilla muskeleilla jaksaa vetää sen hetken helvatin lujaa mutta sitten iskee nopeasti seinä.
Verratkaa vaikkapa Boltia ja Mo Farahia. Bolt jaksaa pinkoa sen hetken lujempaa mutta pitkässä juoksussa Farah pesisi Boltilla lattiaa. Itselläni on omastakin elämästäni samanlaisia esimerkkejä.
Jotkut arvostavat räjähtäviä voimia, mä arvostan enemmän kestävyyttä.
Mua taas ärsyttää tyypit jotka varailee laitteita ja tankoja ympäri salia. Viimeks tänään tuli joku itkemään, kun nappasin yhden tangon omaan käyttöön. Ok, mun vika kun oli painot tangossa kiinni, mutta mitään lukkoja ei ollut, eikä ketään mailla halmeilla. Jätkä teki toisella puolella salia jalkoja.
■■■■■ mua ärsyttää vanhukset, jotka rääpii paistopisteellä piirakat käsillään pusseihin. Sitten kun siitä sanoo saa vihat päälleen tai vakuuttelut “en koskenut kuin niihin, jotka otin”. Kai mä nyt näin, että räävit leipomotuotteita miten sattuu ympäri kaukaloa. Käytä ottimia.
Ehkä olen vain luonnosta etääntynyt urbaani urpo, joka ei osaa arvostaa jaettua bakteerikantaa.
Monet vanhemmat ihmiset on noin ylipäänsäkin aika ärsyttäviä kaupoissa. ![]()
Ei helvetti. Joskus tässä jonotin infopisteellä varmaan jotain pitkävetolappua sisään, niin kai joku eläkeläinen säätää itsensä mun eteen. Jonoa oli siis ihan tarpeeksi. Ja siksi se kiilasikin keskelle jonoa. Yritti olla kuin ei olisi huomannut tai tajunnut röyhkeyttään. Sanoin siitä, se tiesi heti, mistä puhun ja niin sieltä tuli sarjatulella aivan kaikki kortit, mitä ihminen voi käyttää. Ja nyt en puhu S-etukortista, vaan natsikorteista ja “nykynuoriso”-korteista.