Asiat ja ihmiset, jotka vi... harmittavat

Niin no tietämättä missä kunnossa ne nyt oli niin paha sanoa mitään, että annoitko nyt tonnin vanteet satasella, kun myit vaan renkaita, vai romuvanteet.
Renkaista 100€ on vähän tai paljon, riippuu rengaskoosta, paistoleimasta, urasyvyydestä, nastojen kunnosta…
Torissa jotain oon kanssa myynyt. Hiljattain pinnasängyn niin tuli kyselyä, onko patja homeessa, vaikka ilmoituksessa sanoin, että saa patjan mukaan jos haluaa, ja että sisällä on säilytetty.
Osti tämä raskaana oleva nainen pinnasängyn halvalla, ja pahoitteli home-epäilyjään.

1 tykkäys

Älä hyvä mies ota mokomasta pulttia! Näitä renkaanpotkijoitahan kyllä riittää, mutta eiköhän sieltä se oikea ostajakin vielä löydy.

Parhaat tämän lajin aivoinvaliidit ovat olleet sellaisia, että ilmasiksi kun on jotain antamassa, täytyy heille selvittää tuoteseloste ja mielellään kirjallisena vaakutella, että on toimiva hyväkuntoinen tuote/tavara!!!

3 tykkäystä

Tai jos vastaat, että on myyty, niin haistatetaan veet :smirk:

1 tykkäys

En minä nyt pulttia. Harmitti vain.

Ja on mulla pultitkin noihin vanteisiin vai onko ne mutterit? En tiedä…

1 tykkäys

Eiköhän ne muttereilla nykyään ruuvata. Ainakin mulla on mutterit. Jollain on kyllä pultitkin.

1 tykkäys

Renkaita myin, joten ihan sama.

1 tykkäys

No, selvitin asian. Ne ihmiset, jotka ovat olleet tekemisissä kanssani, tuntevat termin, mutta muut pirkanmaalaiset eivät. Eli on Lapinmurretta.

2 tykkäystä

Riippuu autosta hyvin paljon. Kyllä paljon on pulteillakin. Itse tykkään enempi muttereista. Paljon helpompi renkaita vaihtaessa, kun saa renkaan nostettua pulttien varaan ja sitten vaan kiertää mutterit kiinni, kun taas pulttien kanssa reikien löytäminen vanteen läpi on paljon hankalampaa jos ei ole ohjuritappeja.

Ja @Oijennus mutterissa on reikä keskellä missä on kierteet, ja pultti on semmoinen “kierretappi”

2 tykkäystä

Olipa yllätys. Taaskaan kukaan muu napapiirin eteläpuolelta ei ymmärtänyt @Messi :ä.

Tämän kanssa pitää vain taistella ja ottaa liputuksia vastaan.
Tsemppiä. :+1:

2 tykkäystä

Joo, paljon helpompi nostaa pinnapulteille. Toki sekin on v… harmittavaa hommaa, kun niitä renkaita koittaa asetella polvella kohilleen, kun muljuaa siinä pulteillaan.

1 tykkäys

Tähän voisi kirjoittaa jotain äärimmäisen huonoa, mutta annan tällä kertaa olla.

Ja vähän rupesi harmittamaan, että jätän tämän käyttämättä…

4 tykkäystä

Nuo paistoleimoista kyselijät ovat todella ärsyttävää porukkaa, jos on kyse halvoista käytetyistä renkaista.
Uusia ja tuoreita saa rengasliikkeestä, uusien hinnalla tosin.

3 tykkäystä

Mistä tietää että on vanha osastoa… Kun parturissa kestää kulma-, korva-, nenä- ym. naamakarvojen leikkaus kauemmin kuin hiusten. Saatana.

3 tykkäystä

Ajattele postitiivisesti!

Hyvä että kulmakarvatkin leikataan. Muuten voisi käydä samoin kuin Leonid Brezneville.

3 tykkäystä

Eihän niitä kulmakarvoja kannata leikata vaan kammata ne taakse. :slight_smile:

9 tykkäystä

Jos ne kasvaa yhteen, niin voi kuolla oikosulkuun kuten Brezneville kävi.
Tarkkana siis kannattaa olla!

3 tykkäystä

Breznev piti Moskovan olympialaisten avajaisissa puheen, joka alkoi: “O, o, o, o …” Avustaja kuiskasi hänelle: “Toveri presidentti, ne siinä paperin ylälaidassa ovat olympiarenkaat.”

13 tykkäystä

Minulta kysyttiin kotona, että kelpaako joululahjaksi trimmeri nenäkarvoille. Voi shaatana.
Pitää varmaan ostaa vastalahjaksi lahjakortti reumakylpylään.

15 tykkäystä

Hyvä idea, sama laite käy varmaan korvakarvoillekkin :joy:

4 tykkäystä

Haista sinäkin…

Korvakarvoja ei ole kuin koiralla. Nenäkarvoistakin selviää pinseteillä. Sattuu vähän hitosti, mutta mitä sitä ei tekisi kauneutensa eteen.

2 tykkäystä