Autot

Se on sitten makuasia, onko jäykemmäksi säädetty alusta ja matalammat renkaat Suomen kinttupoluilla etu vai haitta. Teiden nykyisellä kunnossapidolla, olen erittäin tyytyväinen autoni 65-profiilin donitseihin.

Nyt on viimeiset hetket painettu V60 D4:lla. Mutta tuosta pitää nyt luopua ja vaihtoehtona taitaa olla RS tai Passat 150hv disukalla. RS:n varustelu kyllä houkuttaa, katsotaan miten käy.

Oishan tuollasella kiva ajella.

Joopa joo.
Ei sytytä kyllä minua yhtään.
Jos olisi ollut Ford Crown Victoria niin kiinnostus olisi tapissa.:slightly_smiling_face:

2 tykkäystä

Voi näitä nykynuorison haihatteluja… :roll_eyes:

8 tykkäystä

RS se olisi tällä kertaa sitten aikanaan tulossa, tietyillä lisäyksillä.
Aika pitkä toimitusaika, mutta otetaan sitten jokin sijaisauto väliin.

4 tykkäystä

Diesel ja DSG? Jos oli liisari, niin millä kuukausihinnalla, vuosilla ja kilsoilla?

Joskus kun liisasin Passatin (n. 900€ / kk) niin diesel-RS olisi ollut yli tonnin, ei käynyt firmalle…

En minä tiedä leasing hintaa, eikä se minua oikeastaan kiinnosta. Verotusarvo on se juttu minulle.

Mutta dsg ja diesel kyllä.

Ok. Meillä vaikuttaa aina myös leasing-hinta, kun ei olla mikään megakorporaatio.

Riippuen onko käyttöetu vai vapaa, niin haitarilla 550-750€ on menty. Näissä “megakorporaatioissa”.

Mulla on aina ollut vapaa, verotusarvo tyypillisesti jossain 850€ kieppeillä ja firma on halunnut pitää leasing-hinnan niillä kieppeillä kun vapaasta tulee niitä muitakin kuluja.

Passatteja on ollut kyllä paljon, ilmeisesti rahoittajien mielestä säilyttävät arvonsa hyvin.

Osta Koposelta Messin auto.

https://www.is.fi/koripallo/art-2000005774338.html

2 tykkäystä

Olikos @Messi autoa vaille?:blush:

5 tykkäystä

Klikinsäästäjä: Audi A7

4 tykkäystä

No, niin. Trafin tutkimuksen mukaan ollaan valmiita maksamaan ajoneuvoveroakin yli 1000 euroa vuodessa. Mikäs siinä sitten.

Eilen kävin kuittaamassa uuden Yaris Hybridin Toyotalta. Toistaiseksi ollut hyvä kokemus. Elämäni ensimmäinen uusi auto ja onhan se nyt mukavaa, kun kaikki on uutta. :blush:

9 tykkäystä

Ittellä suattaapi olla lauantain jälkeen käsissä Laakkosen Fiksudiilin kautta uuden Polon paperit, katsotaan :slight_smile:

2 tykkäystä

No eipä tuosta tonnista kaukana nytkään olla dieselautojen osalta.
Jos en ihan väärin muista niin 775 euron laskulla Trafi mua muisti?

Ainoa oikea ratkaisu on uuden auton autoveron poistaminen, en ymmärrä miksi se on niin vaikeaa saada aikaan, jossain vaiheessa tuo vero on pakko poistaa, jos edes kuvitellaan että EU:n päästötavoitteeseen päästäisiin.

Viime vuonna Berner tätä jo ajoi, mutta oman tyhmyytensä takia toi asiat julki keskeneräisinä ja homma meni puihin.

Jos autovero poistettaisiin, osallistuisin päästötalkoisiin ostamalla ison V8:n. :smile:

3 tykkäystä