Bongaa Tappara! (yllättävässä paikassa)

Hyvä @Treppu, hianosti edustettu meitä, taas kerran!

6 tykkäystä

Kuka tunnustaa olevansa Levillä? Paikallisen smarketin pihassa bongattu väriä suksiboxista.

3 tykkäystä

Atte “Faija” Pentikäinen on parhaillaan huomiomisen kohteena TV1:n SuomiLOVE-ohjelmassa.

2 tykkäystä

Ei niinkään yllättävä paikka, mutta eilen illalla Oulusa, arinan hotellin edessä edessä pari kaveria, toisella Tapparan värit, toisella Ilveksen värit. Keskenämme oli vahva konsensus, että toivottavasti Ipa voittaa. No toisinhan siinä kävi.

Ex-Tappara Jukka Rautakorpi bongattu Lapuan Shellillä kahvittelemassa.

18 tykkäystä

Tein vähän käytetyn tavaran kauppaa, kauas Turun saaristoon. Ostaja kävi hakemassa tuotteen ja vanhempi herra osoittautui Tapparan mieheksi. Ihasteli viime vuosikymmenen menestystä ja sanoi että jos paikallisfinaali tulee niin kyllä liput hommaa.

7 tykkäystä

Tukka käynyt kotosalla ja pysähtynyt koverolla zufeelle :sunglasses:

5 tykkäystä

Oon mun naisystävän luona Tervakoskella ja tultii käymään paikallisessa Jokkipubissa. Tollanen on täällä pubin seinällä :ok_hand:t2:

50 tykkäystä

Olen mökillä. Piti sahata puita. Jumankauta, minullahan on oranssi Husqvarna moottorisaha. Olipa yllätys.

35 tykkäystä

Jukka Rautakorpi bongattu erittäin hyväntuulisena sunnuntaina Haka2:ssa. Oli U6 joukkueen penkin takana höpöttelemässä. Heitin ohi mennessä Jukalle kivet ja toivotin tsemppiä kevääseen.

5 tykkäystä

Juuri äsken Turussa Brahenkadulla vanha mies Tapparapipo päässä :+1:

5 tykkäystä

En ollu mä, kun en oo viäl vanha! :slight_smile:

1 tykkäys

Sua heti mä aattelinkin, mietin, että kehtaanko laittaa vanha :joy:. Mutta kyseessä taisi olla lähemmäs 80-vuotias.

1 tykkäys

Poikettiin Jyvääääskylässä tänään ja Pandan tehtaanmyymälän pihassa oli perhe, jonka noin 10v pojalla oli Tapparan pipa. Mentiin autolla ohi,näytin perheelle peukkua ja logoa hupparini rinnasta. Leveet hymyt automme molemmin puolin!

22 tykkäystä

Savinainen kaartoi Mersullaan Tuomiokirkonkadulla sijaitsevaan ruokaravintolan eteen.
Olemus näytti siltä, että ei oo Turkulaisilla minkäänlaista saumaa.
Kyllä lämmitti.

38 tykkäystä

Ei ehkä yllättävää, mutta äsken iskettiin nyrkit toisillemme vastaan tulevan Tappara fanin kanssa. Kevättä ilmassa :wink:

16 tykkäystä

Tänään Taysissa kun minut vietiin leikkaussaliin yllättäin positiivisesti. Leikkaussalin verho oli sininen ja yläreunassa oli rivissä Tappara logoja! Toisessa päässä leikkaus salia on kuulemma Ilves verhot.

37 tykkäystä

Tappara legenda ja jääkiekkoleijona numero 21 Yrjö Hakala kävi tänään juttelemassa kanssani potilas huoneessani Taysissa. Hän ei ollut potilaana vaan muista syistä siellä. En olisi häntä tunnistanut jos ei itse olisi kertonut kuka hän on.

30 tykkäystä

Satakunnan kadulla sijaitseva Kahvisalonki liputtaa Tapparan puolesta.

19 tykkäystä

19 tykkäystä