Bongasin äsken Kalevan Kivenheitto-baarin talosta yläkerran erään toimistotilan ikkunassa ison Tapparalogon.
Kimmo Sasi nähty tänään eduskuntatalon liepeillä. Asiaan kuuluva Tapparan kaulahuivi kaulassa.
Linnainmaan Alkon myyjä Fleury-95 paita päällä.
Kohta voi Turussa bongata Tappara- paitaisen kaupungilla. Ja selvin päin. Tai bongaajasta en tiedä, mutta tää Tapparapaitainen on.
Mä oon kulkenut tänään Raisiossa Tappara-paita päällä
Tänään bongattu Kirkkonummella ja Siuntiossa Tapparaa ihmisten päällä.
Kyllä nyt näkyy
-
Porin kauppakeskus puuvillan Niko ja Santtu (tubettajat?) “valokuvaus-jonossa” joku oli oranssi paita päällä #11 Virta.
-
Ulvilan automaatio arenan naapurissa joku haahuili Tapparan paita päällä vapun vietossa.
Savonlinnassa voi bongata auton Tappara-rekisterikilpikehyksellä. Ainiin se onkin oma auto
Bongasin eilen Tappara-villasukat, saakeli ne olikin omat.
Tuliko tästä nyt palstalaisten “mitä puin tänään päälleni ja missä asun”-ketju?
Turussa, Veritas-Stadionilta lähti valkoinen Skoda(?), Jossa oli Tapparan imukuppipaita ainakin?
En tiedä onko tämä jo ollut täällä, mutta Ratinanrannassa kelluvan merirosvolaivan kippari on saanut asiallista vaatetta.
Ylen komediaohjelmassa Jukka Lindströmin Sivuhistoria vilahtaa sekunnin ajan Sami Venäläinen esittelemässä Movember-viiksiä.
Tampereelta Huittisiin ajellessa, jossain Sastamalan tietämillä on talon ulkoseinään laitettu iso Tapparan logo. Itse en tätä rattimiehenä nähnyt, mutta kyytiläisiä ilahdutti.
Olen aikaisemmin maininnut tämän Turun Kärsämäentiellä sijaitsevan punatiilisen talon jossa iso Tappara- tarra ikkunassa. Nyt ikkunalla valkoinen Tappara-pelipaita komeasti framilla ja sisäpihalla harmaa auto minkä takalasissa sinioranssia niin että näkyy. Respect!!!
Uusimmassa (1.5.) Total NHL Foreverissa ajassa 57:15 verrataan miten Tampa on kuin Tappara! Molemmat puksuttaa konemaisesti eteenpäin ja vuolee mestaruuksia.
Kuuntelin saman. Tuo on kyllä vähän häiritsevää. Mitä se kenellekään kuuluu jos joukkue voittaa?
Mielestäni Hoffren ja Touru sanoivat tuon pilke silmäkulmassa ja positiivisella viballa. Hoffakin myönsi, että pakko tuollaisella tekemiselle on hattua nostaa.
Mitä muuta voit?
On muuten riittänyt juttukavereita tänä keväänä. Tappara ollut hyvin edustettuna täällä Etelä-pohjanmaalla