Ens kauden veskarit on Rakoviina ja Heljanko.
Vai, että tiputettsiin Domi Lekiin? Rautakorpiko uusii mv osaston kokonaan??
Mitähän mennyt ohi? Lassila ei jatka ja Heljanko on nousemassa 99% varmuudella “edustukseen”.
Toivottavasti LeKi pääsisi pudotuspeleihin, niin Heljanko pääsisi näyttämään, mihin pystyy tosipeleissä.
Pystyy johdattamaan joukkueen Mestiksen mestaruuteen ainakin. Se on jo todistettu.
Totta, tosin nyt on kuitenkin täysin erilainen joukkue ja tilanne kyseessä.
Ei kai Heljangon optioita jätetä käyttämättä ja Rautakorpi toisi jonkun Vehviläisen mukanaan, eihän?
Miksi? . Minun silmissäni Heljanko “arvokkaampi”.
No ku ei ollu mulla täyttä tietoo asiasta,sori
Kaverilla taitaa olla mestaruus vyöllä myös A, B ja C-junnuista. Mua ei todellakaan harmittaisi jos Heljanko saisi vetää matsin pari runkosarjan lopussa Tapparassa jos ja kun runkosarjan voitto on varmistunut.
Ei kyllä siltä näytä, kun noita tilastoja katsoo. C-junnuissa hopeaa ja pronssia, B-junnuissa hopeaa ja A-junnuissa ei ole tullut mitään mitskua.
Olin täysin toisen käden tiedon varassa, enkä tarkistanut tilastoja. Seison korjattuna.
Tuossa tuo skorpionitorjunta:
Heljanko on sopimuspelaaja, jonka seuraaminen on jäänyt todella pienelle. Miltäs tilanne viisaampien mielestä näyttää - voisiko ensikauden tandem olla Hrachovina-Heljanko, jossa jälkimmäiselläkin olisi saumaa?
Heljanko-Hrachovina
Heljangolla on optio ensi kaudesta. Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarmaa.
Kausi on Krisulle ollut hyvä, mutta siellä on yksi pimeä hetki ennen vuodenvaihetta. Häntä ei valittu kisoihin.
Tuota kisa asiaa ihmettelin itsekin.
Vehviläinen on niin kova veska, ettei muilla ollu mitää jakoja päästä kisoihin!!!
En viitsi offtopicia Veinistä, mutta en sanon, että pidän Heljankoa luokkaa kovempana veskana. Ja hänet olisi kisoihin pitänyt valita.
Tähän liittyen kirjoitin Leki-ketjussa että ei kai vaan Vehviläinen ole Rautakorven suosikkimolari ja syrjäytä Heljankoa ensi kauden rosterista. Sit Christian menis takas stadiin ja voittais Hifkille mestaruuden, kauhuskenaario.