Jos Veini tulee meille, niin käännän takkini ja alan kannattamaan Nurneksen Seppoja.
Oli Heljangolla tänään muuten 44 torjuntaa ja yks päästetty maali LeKin 4-1 voitossa Hokista.
Olisiko nyt oikea hetki antaa nuorelle miehelle Liigakokemusta, kun Tapparalla on runkosarjan voitto jo hallussa?
Sekoaisiko Lekin tai Heljangon peli tuosta kokeilusta, kun Lekilläkin on kuitenkin todella tärkeät pelit edessä?
Voisiko Domi tuurata yhden pelin, jos herrat vaihtaisivat paikkoja esim. yhteen peliin?
@Messi osannee vastata tähän???
Vastaus ei ole yksiselitteinen. Minulla ei ole tietoa, jatkaako Chrisu Tapparassa ensi kaudella. Uskon, että hän tietää ja Tapparakin taitaa tietää. Jos ei jatka, niin ei tarvitse yhtään peliä antaa. Mutta, jos jatkaa, niin yhden pelin voisi ihan hyvin antaa. Onko siitä hyötyä kummallekkaan? Vaikea sanoa. Jos olisi uhkaa, että Domilla ja Teemulla olisi vaivoja, niin ilman muuta kehiin. Jos ei, niin tuskin molemmat kuitenkaan loukkaantuvat yhtä aikaa. Lekin peli ei tuosta sekoaisi eikä sekoaisi Tapparankaan peli. Uskon, että Chrisu tietäisi, miten tuolla Tapparan takalinjoilla työnjako on sovittu. Eiköhän hänen oma valkkunsa tuolta tule ja videoita on katsottu yksi jos toinenkin.
Minä mielelläni hänet Tapparan takalinjoilla näkisin, mutta eipä tarvi sitä miettiä.
Itse olin siinä uskossa että sopimus Tapparan kanssa jatkuu.
Eipä pidä luulla eikä uskoa asioihin ilman parempaa tietoa, joten tarkistin asian Tapparan nettisivulta ja sopimus on mallia 2017+2.
http://www.tappara.fi/liiga/joukkue/pelaaja/christian-heljanko
Nyt herääkin kysymys että mitä tuo +2 tarkoittaa käytännössä??
Jommankumman optio. Yleensä seuran.
mutta voi olla myös pelaajan. Useinkin.
Äkkiseltään uskoisin olevan nyt seuran optio
. Heljanko ei mielestäni ole ollut vielä mikään “liigatason ykkösvahti” niin olisiko silloin seuran optio jos tuleekin tälläsiä suuria tasonnostoja ja näyttöjä option käyttöön. Tiedä näitä, samapa tuo koska eipä Heljangolle parempia paikkoja suomessa kehittyä ole kuin Tuonosen koulu niin itse ainakin käyttäisin optioni ![]()
Juujuu, just noin, mutta mitä se tarkoittaa käytännössä?
No, se jää nähtäväksi sitten joskus tulevaisuudessa.
Juuri noinhan se asia pitäisi hoitaa…
Ei se ole uskon asia. Jos minä olisi Chrisu, tekisin kaikkeni, että pääsisin Tuonosen kouluun. Ja 2-vuotisella sopimuksella. Mutta minä en ole Heljanko, enkä tunne häntä niin hyvin, että alkaisin häntä neuvomaan ![]()
Jos olisit itsesi lähtisitkö Tuonosen kouluun vai Tuononen sinun kouluusi😎
Olikos tämä jamppa niiden kevään mittaan liikuteltavien pelaajien joukossa?
Jos on, niin ei haittaa yhtään pleijareita ja mahdollisia loukkaantumisia silmällä pitäen.
Kyllä on listalla. Meillä on saappaat täyttävä kolmosmokke pahimman varalle.
Näin muistelin. Ja edelleen: ei yhtään haittaa!
Tuossa Heljangon mietteitä. Oli lähellä tehdä viime kaudella liigadebyytin KooKoo-paidassa. Jutussa valotetaan tuota LeKi-kuviota harjoituksellisesti sekä tuodaan esiin reenijumin lähteet.
“– Heitän aina voitetun kotipelin jälkeen juomapulloni katsomoon. Toivotaan, että näitä Askolassa valmistettuja Tappara-pulloja menee kauden aikana paljon, Heljanko hymyilee.”
Ettei vaan kävisi samoin kuin Vellun mailanheiton kanssa?![]()
– Homma alkoi toimia. Olen Tampereella päässyt huippuvalmennukseen. Meillä oli aina alkuviikon ajan aamutreenit Tampereella. Niiden jälkeen siirryin iltapäiväksi Lempäälään treeneihin. Tapparassa on Suomen paras valmennus. Siksi jätkät ovat niin hyvässä kunnossa. Siellä on esimerkiksi jokaisen kotipelin jälkeen punttisalitreenit. On hienoa päästä tuollaiseen seuraan mukaan.
Mikäs tää juttu noista kotipelien jälkeisistä punttitreeneistä on? ![]()
Pullojen valmistajahan on siis Muovi-Heljanko Oy. Mikä sattuma!
Meinaatko tuota punttitreeniä kotipelin jälkeen? Tietämättä tarkemmin voisi kuitenkin arvella että silloin tehdään yläkropalle treeniä, tuskin kyykätään? Joku asiasta tietävä voi kumota tai vahvistaa mutta en usko että treenijumia hankitaan tuolla pelin jälkeen tehtävällä puntilla sentään.
Skarpin ja päämäärätietoisen oloinen tyyppi on Heljanko tuon haastattelun perusteella.
No toi nyt oli tollanen heitto vaan.