Mä luovutan tän topiikin suhteen tällä foorumilla. Menee tappeluksi niin parempi näin ![]()
Eli en enää tämän viestin jälkeen tähän vastaile ja kirjoittele.
Palataan lätkän ja muiden aiheiden parissa! ![]()
EDIT: no puhuitte ympäri, jatketaan.
Mä luovutan tän topiikin suhteen tällä foorumilla. Menee tappeluksi niin parempi näin ![]()
Eli en enää tämän viestin jälkeen tähän vastaile ja kirjoittele.
Palataan lätkän ja muiden aiheiden parissa! ![]()
EDIT: no puhuitte ympäri, jatketaan.