COVID-19: Koronavirusepidemia (-pandemia)

Pahoittelen, että aloitin sillä. En enää keskustelu asiasta. Olen sanottavani sanonut. Levittäkää paniikkianne niin paljon kuin haluatte. Ei sillä ole mitään väliä, mitä minä sanon. Prioriteetit ovat kaukana omistani. Odotan mielenkiinnolla, jos ja kun se toinen aalto alkaa niin millainen show alkaa. Syyttelyä, huutelua, osoittelua. Sitähän tämä on. Malliesimerkit maista, jotka on toiminut hyvin, sielläkin se virus on lähtenyt leviämään uudestaan. Kaikki tartuntoja ei voi välttää, vaikka olisi kuinka varovainen. Baarista tai ravintolasta ei ole levinnyt yhtään tartuntaklusteria Suomessa. Silti ne avattiin liian aikaisin. Mikään maailman näyttö ei tule riittämään ja se verenhimoinen syyttely alkaa välittömästi uudestaan, kun vähänkin tautitilanne elää. Kyllä suomalaiset on jo nyt aikamoisissa poteroissa asian kanssa. Uusi normaali ei ole mukava normaali, kun ihmiset ei enää ole yhdessä tätä sairautta vastaan vaan tilalla on toisen syyttely, kyttääminen ja huutelu. Koska minä en aio jatkossakaan käyttää energiaani muiden syyttelemiseen, kyttäämiseen ja paniikin lietsomiseen totean, että tämä ketju ei ole minua varten.

6 tykkäystä