COVID-19: Mitä teet, kun pandemia on ohi?

Menen kaverin kanssa kolmen viikon road tripille Vancouverista Los Angelesiin. Tämä olisi pitänyt jo hoitaa, mutta rutto iski.

13 tykkäystä

Menen Tapparan peliin, jossa on halli täynnä.

43 tykkäystä

Aattelin olla ihan vaan rauhassa kotona ja ladata akkuja muutaman viikon.

28 tykkäystä

Tuo on muuten hyvä, viime vuosi on ollut niin hektistä :slight_smile:

4 tykkäystä

Ketjun ensimmäinen vastaus, joka jää samalla kovimmaksi.

Itselleni kelpaisi myös matka ulkomaille, vaikka Saksaan.

5 tykkäystä

Lontooseen @Devilady n kanssa… :heart:

15 tykkäystä

Menen yökerhoon, ja nautin siitä kun ei tarvi pelätä jokaista kontaktia ihmiseen

4 tykkäystä

Viisumit hakuun :slight_smile:

2 tykkäystä

Pariisi kutsuu! :croissant: :fr:

Junalla Helsinkiin, laivalla Travemundeen, junalla Pariisiin, siellä muutama päivä ja samalla kaavalla takaisin! :fire:

17 tykkäystä

Saan täysi-ikäiset tyttäret tänne rapakon taakse kylään. Lennätän jo sovitun Au pairin vihdoin tänne, mikä mahdollistaa mm. ulkona syömisen iltamyöhään kun on lastenvahti. Käyn Meksikon puolella omalla autolla.
Teen visiitin Suomeen ja astelen uudelle Areenalle Tapparan peliin.

27 tykkäystä

Lähden keikalle, joko itse soittamaan tai sitten kuuntelemaan.

13 tykkäystä

Tulen huoletta Tampereelle katsomaan vanhempiani. Haluan tamperelaisten lapsuudenystävieni kanssa tehdä jotain, käydä vaikka oluella tai grillata jonkun pihassa makkaraa. Nämä on kaksi asiaa, joita ikävöin eniten. Sitten toki lähden katsomaan jääkiekkoa livenä.

9 tykkäystä

En yhtää sen enempää kun nytkään. Oon lapsen kanssa ja välillä ryyppään kun on vapaata. Toki ehkä lasta vois ulkomailla joskus käyttää, mutta sen näkee sitten. Suomessakin vielä paljon sille näytettävää.

8 tykkäystä

Ensimmäisen maskin jonka löydän kotoa, poltan nuotiolla saatanallisin rituaalein.

18 tykkäystä

Keikoille on päästävä :metal:

2 tykkäystä

Ostan kesämökin. Niitä saanee alehinnoin, kun kukaan ei halua lusia omissa nurkissaan enää yhtään pidempään.

4 tykkäystä

Kaljalle.

4 tykkäystä

Jos kiekkoa pääsisi pelaamaan höntsyvuoroille pitkästä aikaa.

6 tykkäystä

Mitä tykkäät @a1r6 , kun muokkasin otsikosta ruton pandemiaksi? Ehkä kuitenkin kuvaavampi, vaikka ymmärrän fiiliksen, mikä saa tämän ajan tuntumaan ruttoon verrattavalta asialta. Ehkä ton sanan avulla jälkikäteenkin löytää helpommin tämän ketjun. Jos tulee vastustelua, vaihdetaan takaisin tai keksitään jotain muuta.

Itse olen @Oijennus linjalla. Mulla ei ihan hirveesti oo omaan elämään tää aika vaikuttanut. Tai on, mutta olen pärjäillyt. Eniten kaipaan ulkomaille ja ehdottomasti erilaisille höntsyvuoroille. Sähly ja kiekko. Niitä kun pääsisi taas harrastamaan. Into on niin kova, että saa nähdä, mikä paikka revähtää tai venähtää, kun pelit taas pyörähtävät käyntiin. Ulkomaille en ehkä ns. ensimmäisessä aallossa lähde, mutta heti kun uskallan ja rahatilanne sallii.

6 tykkäystä

Hallille kun pääsee niin ai että. Ei oikein muuten ole vaikuttanut omaan elämään kun ei tule matkusteltua.

4 tykkäystä