COVID-19: Pandemian vaikutukset jääkiekkokauteen 2021-22

Hallitus lähettelee ohjauskirjeitä.

Kyllä minä ainakin ajattelen muita ja hallissa on varmasti eri riskiryhmiin kuuluvia.

Ahdas sisätila ja runsaasti väkeä on varmin paikka levittää virusta eteenpäin.

Jos maskien avulla saadaan yleisöä halliin, niin se on pieni hinta huvista.

4 tykkäystä

Kyllähän tuo herättelee rajoitusunessa uinuvia yleisöjä näkymään ja kuulumaan ja antaa sopivaa painetta toimintaan. Tapahtuma-alan tilanne on vakava, koko liigan kunto kaiken nähdyn tukahduttamisen jälkeen aika vaikea ja edellytykset jatkoon vähän epäselvät: kunnon keskustelu on hyvästä.

En ymmärrä minäkään. Itse tammikuun alussa tuon flunssan podin. En siis enään tartuta ketään. Miksi pitäisin maskia missään enään🤔 Mutta mulle sama vaikka muut pitää maailman tappiin saakka…

2 tykkäystä

Oletko kuullut sellaisesta vaihtoehdosta että koronan voi sairastaa useammin kuin vain yhden kerran?

Tätä muuta korona -keskustelua voi jatkaa toisessa ketjussa - siellä enemmän aiheesta:

Jatketaan tässä ketjussa otsikon aiheessa.

1 tykkäys

Höpö. Lentokoneessakin näitä pidetään, ihan on hyvät nauhat, eikä sen hankalampi hengittääkään kuin ns. kirurgisella maskilla. Mistähän tuollainenkin juttu on lähtöisin?

Pirkanmaalla aukeaa höntsyvuorot 5.2.2022 alkaen. JES!!!

1 tykkäys

Jos saan kysyä kertoko avi vai joku muu? Mutta mahtavaa.

Mulla on erään hallin toimittama viesti, jossa tämä kerrotaan. Ihan ovat Avilta saaneet liitteen mukaan. Valitettavasti en voi/osaa tuota tänne jakaa.

1 tykkäys
4 tykkäystä

Jos ja kun tässä tonne halliin päästään pelejä katsomaan niin mietin kun tos jotkut pohtivat tota maskin käyttöä. Jos maskin pitää katsomossa ja sitten käy tauolla virvokkeilla niin se otetaan pois. Onko se ylipäätään tarpeellinen silloin. Ite en juurikaan maskia enää ole käyttänyt. Toki halliin mennessä voin taipua jos yleinen paine sitä vaatii. Ihan vakavasti vaan mietin että paljonko toi sitten hyödyttää. No pääasia on että peleihin taas pääsis. Tiedän jo valmiiksi että saan taas tästä monet moitteet. Mut ei se mitään

1 tykkäys

Kyllähän siellä katsomossa ollaan kauemmin kuin pirtelöllä. Ja siellä katsomossa myös huudetaan kun Rantakari hassaa syötön tai Helkku päästää 5-0 läpiajosta maalin.
Että siinä mielessä vois olla järkevää pitää jotain niiden kitarisojen edessä. :man_shrugging:

2 tykkäystä

No tulihan se sieltä vihdosta viimein. Areenalle mars!

”Länsi- ja Sisä-Suomen aluehallintovirasto on tehnyt uuden päätöksen kokoontumisrajoituksesta Pirkanmaan sairaanhoitopiirin ja Punkalaitumen kuntien alueelle ajalle 5.2.–18.2.2022. Yleisötilaisuuksia ja yleisiä kokouksia voidaan nyt järjestää rajatusti myös sisätiloissa. Alueella voimassa ollut tilojen sulkua koskeva määräys päättyy 4.2.”

Olisivat vaan saaneet avata jo pe 4.2. alkaen, TPS-peli menee vielä tyhjille katsomoille… Paikallispelikin olisi tiedossa ensi viikon lauantaina, harmi kun ei ihan ehdi täydelle kapasiteetille. Jos siis 14.2. alkaen ollaan luopumassa kaikista yleisörajoituksista.

2 tykkäystä

Kivahan se olisi peliin mennä, mutta ei noita voi noin nopealla aikataululla muutella. Työnanataja ei voi alle vuorokauden varoitusajalla työvuoroja rukata. Aina annetaan pari vuorokautta aikaa sopeutua päätöksiin. Itse uskon, että tuo 14.2 aikaistuu.

Pirkanmaalle ei mitään mainintaa istumapaikoista eli seisomakatsomot ovat käytössä normaalisti.

4 tykkäystä

Passista ei mainintaa mutta oletan että ei ole voimassa?

8 tykkäystä

Ei ole toistaiseksi käytössä koko Suomessa.

1 tykkäys

Tekstissä on muuten virhe. Tappara-JYP ln on tiistaina eikä keskiviikkona. @Aapez

Kyllä sitä silti saisi kysellä halutessaan, ei vaan vaikuta rajoituksiin.