COVID-19: Tapparan korona-positiiviset juniorit harjoittelemassa 22.03.2021

Sen verran täytyy nyt kommentoida tätä, että tällaisella vastuuttomalla käytöksellä pahimmillaan viet joltakulta hengen.

6 tykkäystä

Nämä viranomaisten määräykset ovat soutaneet ja huovanneet nyt vuoden verran. Hyvä jos joku ne vielä tosissaan ottaa.

Joo, ymmärrän että jos mulla olisi tartunta ja menisin julkisille paikoille missä on porukkaa. Nyt oltiin suljetussa paikassa kahdestaan.

3 tykkäystä

Ei se ole suljettu paikka, väh. yhden kenttämiehen lisäksi Haka3:ssa voi olla kuka tahansa muukin, esim. Ipan C/U16-junnujen koppi on siellä ja toimihenkilöt käyvät paikalla jos tarvetta ilmenee.

2 tykkäystä

Siksi pitäisi hävetä että koronassa olevat kaverit on päästetty treenamaan hallille. Tässä on nyt vuosi enemmän tai vielä enemmän koitettu selittää että tauti on tarttuva, ja saattaa vaarallisuudellaan kaataa terveenkin henkilön tehohoidon hoiviin.
Mä haluan että maailma palaisi ennalleen (kokonaan se ei palaa) ja toivon sydämestäni että ihmiset noudattaa rajoituksia ja ottaa ne tosissaan.
Ehkä joskus olisi mahdollista sitten päästä halliinkin kattomaan lätkää.

3 tykkäystä

Toimitusjohtajan allekirjoittama tiedote.

45 tykkäystä

Tässä kiteytyy hyvin se, miksi kulkutauti jyllää edelleen. Liian moni tulkitsee, että eihän nää ohjeet ja suositukset nyt minua koske ja että kyllä joku muu hoitaa tämän minun puolestani. Mutta ei hoida vaan meidän täytyy ihan jokaisen hoitaa oma osuutemme.

Pahoittelut jo etukäteen - ei mitään teikäläistä vastaan mutta tuo vastauksesi sopi tähän hyvin esimerkiksi.

Politiikka ei vissiin tänne osioon kuulu. Niin en jaksa nyt sit alkaaa niitä tuomaan esiin missä vika. Mutta ymmärrän kyllä ja itsekki ajattelen noin. Mutta toin vaan esille että turhaa täällä ja muissa paikoissa Jukkaa poljetaa.

Eikö Jukka nimenomaan ollut se kaveri joka hallille antoi luvan mennä?

Edelleenkään ei ole ollut kyse karanteenista, vaan tartuntatautilääkärin määräämästä eristyksestä. Tuolloin ei kotoa saa poistua. Saati sitten mennä jäähalliin tai kauppaan. Jokainen eristykseen tai karanteeniin määrätty tietää kyllä mitä saa ja mitä ei saa tehdä.

4 tykkäystä

Eipä ihminen ole näköjään miksikään muuttunut noitavainojen ajoista. Joku huutaa ”She’s a witch!” ja siinä samassa kansanjoukot jo raapivat tulitikkujaan ja sytyttävät roviota. Olettehan nähneet Monty -sketsin? Aivan samanlaisia, ajattelukyvyttömiksi taantuvia laumasieluja ja itsensäkorottajia netti väärällään. Tarkoitushakuinen ja omaan pussiin pelaava media ohjailee, ja kansa kiihkoilee.

Hienoa aikaa tämä.

7 tykkäystä

Juuri tämä. Ihan itse ohjeistava taho on asiaa perseillyt, mutta ei se nyt tänne kuulu. Tapparalta harkitsematon teko, mutta melko mitätön kokonaisuutta katsoen.

1 tykkäys

No noin se vain aikuisten maailmassa menee. Jos vastuuasemassa mokailee, siitä joutuu kantamaan vastuun ja se voi tarkoittaa myös sitä, että tulee kenkää.

5 tykkäystä

Mielestäni ihan hyvä ulostulo. Valtava virhe on tehty, ja sille ei enää mitään mahda. Ainakin näin pikaisesti luettuna tekstissä on hyvin kiteytetty tapahtumat, ja tilannetta pahoiteltu joka suuntaan.

Ainoa miinus on tuo kova vastuun kantamisen painottaminen, jonka konkreettiset toimet tullee jäämään vain arvailujen varaan.

Itse olen avautumiseni tästä aiheesta avautunut. Turha enempää kaataa omien päälle paskaa, kun kaikki muut tässä maassa hoitavat kyllä sen puolen. Mennään eteenpäin.

15 tykkäystä

Erittäin hyvä, asiallinen juttu aiheesta. Nyt me voidaan juuttua tähän ja velloa tällä vaikka seuraava vuosikymmen, tai sit vaan mennä eteenpäin. Vaikka tässä huolella ryssittiinkin, itse ajattelin valita katseen suuntaamisen playoffeihin.

20 tykkäystä

Virhe tehty ja myönnetty. Tehosiivous hallissa tehty. Jukka Rautakorpi kantaa vastuun. Sama virhe ei tule toistumaan. Sitten vain mennään eteenpäin.

39 tykkäystä

Miks musta tuntuu,että Rautakorpi itse jättää pallinsa?

Sinänsä hyvässä tiedote. Myönnetään virhe ja osoitetaan vastuullinen.

Mutta yksi häiritsevä seikka siinä on. Tappara tulkitsee vähän laveasti mikä on tyhjä halli. On siellä kenttämies töissä ja muita asiakkaita tulee halliin viimeistään seuraavalle vuorolle. Joo, riski on varmasti teoreettisella tasolla, mutta kuitenkin.

Iltalehden mukaan kenttämies paljasti tapauksen, joten miten niin tyhjä halli? Mistähän muuten kenttämies tiesi pelaajien potilastietoja?

6 tykkäystä

Tuskinpa tuo niin helpolla palleistaan luopuu :grinning:

2 tykkäystä

Juu, vihkoon meni tämä homma.
Mutta tosiaan tämä kenttämies, mistä tiesi että nämä kaksi ovat korona positiivisia?