Jos tästä paljastuu vielä lisää niin seuraavaksi lähtee UTJ ja TJ. Eihän tämmöistä tapahtumaa pysty kuvittelemaan “normaalissa työelämässä”
Kyllä. Lisäksi uskon, että moni kumppani käyttää tätä surutta ensi vuoden neuvotteluissa. Helppo kiristää hintaa alas tämän keissin varjolla.
Siinä saa myynti hieman miettiä tulokulmaa ja uusia juttuja, että eurot pysyy.
Toimitusjohtajaa on turha parjata asiasta johon hänellä ei ole ollut vaikutusvaltaa.
Aron päätä tästä nyt ei pölkylle tarvitse laittaa.
Hyvin ymmärrettävää, sponssattu kohde vetää ns läskiksi juuri sillä saralla mihin sponssaaja tuottaa tarpeitaan. Ensi kaudelle sitten uudet kuviot jonkun tahon kanssa.
Aro on syytön tähän. Ei kukaan tervejärkinen tj tuota olisi sallinut, jos olisi tiennyt. Tästä taitaakin tulla melkoinen case liittyen koko lajin avoimiin ja läpinäkyviin toimintamalleihin. Ja tarkennuksena, koskee varmasti miltei jokaista seuraa.
Jep samainen linkki löytyy 23h takaa tästä ketjusta :).
Ja sitä kun luuli, et vuosi 2020 oli perseestä. Ei kovin hyvin tämäkään käynnistynyt ole.
Jahas, katsoin jostain syystä että teksti olisi vasta nyt julkaistu
sen verran paljon tulee kommenttia tähän ketjuun, että kaikkea ei kerkiä lukemaan. Poistin linkin.
Totta, satuin vaan muistaan ton linkin.
Mä olen itse aika pihalla tässä casessa siitä missä nyt mennään ylipäätään.
Onko siis Tapparassa puhuttu ristiin tms. Jos sulla tai jollain muulla on hyvä briiffaus tilanteesta muutamalla ranskalaisella niin valaise minua ![]()
Ei yllätä tämä uutinen kyllä yhtään, kun ottaa huomioon Terveystalon toimialan
Tuli muuten parin junnun treenit aika kalliiksi Tapparalle. Eiköhän sieltä muitakin yhteistyökumppaneita vielä päätä yhteistyön. Jukka, Nyt olis sauma nostaa itse kytkintä.
@Rantt3 Poistit viestin. En kyllä itse tuota aikaisemmin huomannut.
Olen tässä reilut 10min pohtinut edellisestä viestistä ja jutellut kaverin kanssa, joka toimii urheiluseuran markkinoinnissa ja varainkeruussa.
Näkisin ettei tässä ole muuta vaihtoehtoa kuin Rautakorven eroaminen ja mieluiten erottaminen.
Nykyisessä maailmantilanteessa tämä on melkoisen vakava asia ja sponsoreita ei ole varaa menettää.
Alkaa oleen ketju ajankohtainen ![]()
Kyllähän Jukka taitaa nyt joutua nostamaan kytkintä Tapparasta. Ainut vaihtoehto tässä tilanteessa.
Tapparan pitää antaa monoa. Ei niin että Jukka lähtee itse. Vissi ero.
Itsekkin veikkaan Tapparan menettävän muitakin yhteistyökumppaneita, mikäli esim. poliisi katsoo aiheelliseksi aloittaa rikos/esitutkinnan asian tiimoilta
Niin perhanan valitettavaa kun se onkin sanoa, niin yksittäisen toimijan päätöksestä tulee TODELLA MERKITTÄVÄÄ taloudellista haittaa yhtiölle. Tämä lienee sopimuksen purkamiseen syy. En siis tarkoita, että toivon Jukalle tai kellekään muulle potkuja.
Alkaa meneen aika suhteettomaksi nämä hommat ja vaatimukset tämän jutun osalta.
Liitto kerää pelaajia pelaamaan ympäriinsä Tukholmaan jossa “yllättäen” tulee tartuntoja. Useita tartuntoja ja muutama pitkäaikainen sairastuminen. Ketään ei vaadita eroamaan ja “kohu” on hyvin minimaalista.
Nyt puhutaan ihan täysin eri asiasta. Tässä Tappara on tehnyt rikoksen. EHT ehkä vain älytöntä toimintaa.
Tämäkin kääntyy vielä voiton puolelle. Jääkiekko ja urheilu joutuvat median ja muiden tahojen syyniin, eli sivutuotteena syntyy kattava auditointi.
Tästähän on helppo kirjoittaa jatko-osia löytämällä sääntöjen venyttämistä tai rikkomista myös muualta.