COVID-19: Tapparan korona-positiiviset juniorit harjoittelemassa 22.03.2021

Mielestäni tässä pitäisi nyt silti pitää myös maalaisjärki mukana. Rautakorpi on jo saanut toimistaan vakavan varoituksen, käytännössä potkut enää vakavampi. Silti mylly pyörii ja kierrokset kiihtyy sitä vauhtia että aletaan vaatiin sekä Rautakorven että jopa Aron eroa. Kohtuus kaikessa, ei mielestäni pidä rankaista lisää vain sen takia että Sanoma myllyttää aihetta jatkuvasti lisää.

Väärin on tehty mutta suurin ihmetys on silti näiden poikien vanhemmat. Kuka vanhempi päästää lapsensa koronassa ylipäätään lähteen kotoa yhtään mihinkään saati vielä treenaamaan. Kotona kun olisi ollut järki kädessä niin kaikelta olisi vältytty.

6 tykkäystä

En ole tätä vielä kommentoinut, mutta olipahan kyllä aivan katastrofaalinen rimanalitus. Uskomatonta toimintaa ja en voi uskoa, että Tapparassa on näin toimittu. Kovilla on omakin koetus, kun itse on pyrkinyt välttämään kontakteja vuoden verran ja sitten positiiviset laitetaan pyörimään jäähalliin.

Nyt hävettää olla Tappara-kannattaja.

8 tykkäystä

U20-joukkue on Tamhockey Oy:n alaisuudessa, ei Ry:n.

5 tykkäystä

OK, no sitten tämä case on selkkeesti meidän omassa pesässä ja Terveystalon ratkaisu ymmärrettävissä.

2 tykkäystä

En ole koskaan ollut valmentaja-Rautakorven puolustaja ja olen monesti kritisoinutkin häntä valmennuksellisista asioista. Toisaalta puolustin miestä hänen jouduttuaan ansaitsemattomaan kiirastuleen nuorten MM-kisoissa. Silloinkin ajojahti käynnistyi iltapäivälehdistön masinoimana.

Tappara on aina ollut edelläkävijä suomalaisessa jääkiekossa; organisaationa ja urheiluseurana. Toisia on tuettu ja puolustettu, eikö ole kumarreltu mihinkään suuntaan.

Että tästä perspektiivistä mikään räkänokkatoimittaja ei Tapparan toimijoille potkuja jakele. Eikä Aron tms tarvitse kuunnella kenekään vaatimuksia mistään asiasta. On sitten kyse Terveystalosta tai muusta yhteistyökumppanista. Jos Rautakorvelle pitää potkut antaa, sen pitää perustua johonkin konkreettiseen seikkaan, missä on Tapparan arvoja ja sisäisiä sopimuksia rikottu. Mikään julkisuuskuvansiloittelu peruste irtisanomiselle ei kelpaa.

Ei ole ollut tarvetta nöyristelyyn ennenkään. En näe sille nytkään perusteita. Keskitytään jääkiekkoon, voitetaan mestaruus ja näytetään kuinka dynastia hoitaa hommat urheilupuolella.

18 tykkäystä

Nimenomaan. Kuitenkin täällä käydyistä kirjoituksista jää käsitys että sopimus olisi joka tapauksessa loppunut eikä uutta olisi tehty.

Tapparaa kannatan nyt ja aina, se ei siitä koskaan miksikään muutu.

Mutta urheilusta en laajemmin välitä. Urheilun piirissä on sitä samaa meininkiä kuin uskonnollisissa yhteisöissä. Kun ollaan oikealla asialla niin tarkoitus pyhittää keinot. Helposti moraali ja etiikka ryömivät sellaiseen suuntaan että voidaan tehdä mitä vaan kunhan ei jäädä kiinni. Ja jos jäädään kiinni niin keskitytään vaan siihen vahinkojen minimoimiseen. En nyt puhu just Tapparasta mutta vaikka niistä Lahden hiihtäjistä vuonna yks ja kaks.

Mitään en tiedä enkä haluakaan oikeastaan tietää. Mutta ymmärrän hyvin jos joku sponsori miettii asiaa niin, että entä jos nyt onkin vaan pöyhäisty tunkiota. Ja sitä itteänsä makaa siellä vielä lisää. Ei kannata olla enää paikalla jos niin käy.

Rautakorvelle en osaa potkuja toivoa. Sen verran kyynikko olen, ettei todellakaan ole sellainen olo että tietäisin onko hän nyt tässä jupakassa syyllinen vai syntipukki.

3 tykkäystä

Terveystalo kertoi itse tiedotteessaan että päätyivät harkinnan jälkeen purkamaan päättymässä olleen yhteistyösopimuksen etuajassa. Itselläni ei tästä ilmoituksesta jää kyllä mitään epäselvää.

5 tykkäystä

Yleensä sopimukset tehdään pätkiksi ja niitä joko jatketaan tai ei jatketa. Tuo päättyvä sopimus olisi loppunut keväällä, ja rohkenen epäillä että jos kumpikin olisi ollut tyytyväinen niin kevään/kesän aikana oli käyty neuvotteluja uudesta sopimuksesta.
Nyt niitä neuvotteluja tuskin käydään.

Eli osaltasi tämä on vain pelkkää spekulointia. Mitään varsinaista tietoa sinulla ei ole asiasta.

1 tykkäys

Yhtä paljon kuin sinulla :roll_eyes:
Edit. Mutta tietenkin on ymmärrettävää jollain tasolla ettei tuota asiaa haluta nähdä kokonaisuudessaan.

1 tykkäys

Sen verran tunnen urheiluseurojen toimintatapoja, että uskallan väittää näin lähellä seuraavan kauden alkua olevan tulevan kauden terveyspuolen kumppani lyöty lukkoon. Todennäköisesti tämä on tehty viimeistään tammikuussa. Erityisesti nyt Areena-ajan kynnyksellä tämä on varmasti neuvoteltu hyvissä ajoin kuntoon.

Niinpä itse näenkin aika selvänä, että Terveystalo tässä kohtaa “käytti tilanteen hyväkseen”. Se on heidän oikeutensa, itse en tuota temppua arvosta.

27 tykkäystä

Miten tolle Rantaselle voi laittaa viestiä. Toi saatanan paskanjauhaminen saa nyt riittää.

5 tykkäystä

Sellaisen “tiedon” tosiaan sain tänään, kun vähän kyselin, että Tappara oli päättämässä yhteistyötä Terveystalon kanssa joka tapauksessa. Ensi kaudeksi on siis uusi kumppani jo valmiina. Terveystalo otti nyt vaan kaiken mediahyödyn itselleen tässä kohdassa, mikä on terveysbisnestä tekevän yhtiön kannalta ihan ymmärrettävääkin.

37 tykkäystä

Ilta-Sanomien yhteystiedot:

Jos nyt joku kokee sellaisia tarvitsevansa. Välitän vain tietoa.

3 tykkäystä

Minä kiitän. Laitan hieman palautetta koskien Vesa Rantasta. Tapparan isosta virheestä saa ja pitääkin kirjoittaa mutta herrajumala joku roti pitää silti olla.

3 tykkäystä

Juu klikkejä arvokkaampaa Rantaselle on suora palaute. Tietää silloin osuneensa hermoon jolla saa jatkossakin niitä klikkejä aikaseksi. Tehokkainta palaute on edelleen olla klikkaamatta näitä sankareita.

13 tykkäystä

Tappara on saatu melkoisen noloon valoon tämän tapauksen ja Hrachovinan paskapuheiden myötä, eikä se nolous ainakaan vähene, jos ihmiset tulevat tänne julkiselle foorumille lukemaan kuinka myös joukkueen fanit keskittyvät huolestuttavan suurissa määrin Vesa Rantasen kritisointiin, Terveystalon boikotointiin ja koko tapauksen vähättelyyn.

1 tykkäys

Olenko sanonut, että Tappara ei ole toiminut väärin? Oikeuttaako se silti Vesa Rantasen tämän oman elämänsä Äiti Amman silti purkamaan kaikkea Tappara vihaansa mediaan?

3 tykkäystä

Nämähän onkin tosiaan enemmistössä täällä? Ainakin minun silmissä täällä on kyllä kritisoitu toimia. Ilmeisesti poimit vain osan viesteistä.

Vesa Rantanen ansaitsee kaiken kuran päällensä.

23 tykkäystä