Faniristeily 2016-17 (28.–29.1.2017)

Mitä helvettiä porukka tekee laivalla kun ei tuu kunnon rapsaa. :grinning:

Kuvia ja väliaikaraporttia kehiin ja sassiin.

Ovat jo niin kännissä, että ei pysty kirjoittamaan.

3 tykkäystä

Tai päässy koko laivalle.

Ei kai ne ny sillain. Antakaa Domille luuri,se hoitaa.

Jokos toi potski on maissa? Eli ovatko kannattajat siirtyneet viru hotellin paariin?
Emmäkyl tiä missä no majoittuu.

Onneksi on omat juomat :slight_smile:

11 tykkäystä

Hyi hyi. Syvää halveksuntaa koko loppuillan:grin:

Mitäs iha omin rahoin ostin laivan kaupasta :grin:

Päätit sitte tuhlata rahat. 95% rahoista pitää käyttää viinaan ja naisiin ja loput tuhlata. Muista tämä veliseni.

4 tykkäystä

Kukin taplaa tyylillään : D

5 tykkäystä

Huhhuh. Oli ehkä paras show mitä äijät on ikinä näillä reissulla vetäny. :ok_hand:t2: Ja oli muutenki huikee matka. Jes.

12 tykkäystä

Loista reissu oli :+1:

3 tykkäystä

Tuolla kommentilla lienee hyvinkin läheinen yhteys erään jo edesmenneen herrasmiehen kommenttiin?
Hän oli joskus todennut että ei pidä olla yön vanhaa viinaa, eikä viikon vanhaa rahaa.

Tämän allekirjoitan sataprosenttisesti.

4 tykkäystä

Kaipaan todistusaineistoa tuosta ylistetystä hauskuudesta! Valokuvia ja elävää kuvaa kehiin!

4 tykkäystä

Mikä siitä nyt niin huikeen teki?

E. Näköjään Veli Krobander tuota myös kyseli. :smiley:

1 tykkäys

Alakuun olin varannu väärän bussin, loppuun myöhästyin junasta ja kotona maanantaina tili punasella😄 mut siinä välissä hyvinkin hauskaa!

6 tykkäystä

Nyt kun aikaa ja motia vihdoin ja viimein siunaantui ajattelin kirjoittaa pienen kertomuksen viime viikonlopun tapahtumista! :smile:

Perjantain koulupäivä meni odotellessa illan peliä. Kun olin talsimassa koulusta kotio sain viestin, että voisin noutaa puhelimeni huollosta ennen peliä! Voi sitä riemua että sain taas kaikki someni kunnon käyttöön, kun Lumialla ne eivät oikein toimi… No vihdoin koitti aika että pääsin tallustelemaan sisälle halliin. Tapasin pelissä ensimmäistä kertaa HIFK-tuttuni mutta mikä tärkeintä Tappara nappasi täydet kolme pistettä mukaansa! Siitä oli hyvä jatkaa huomiseen peliin.

Herätys koitti kahdeksan maissa, normaalit aamutoimet ja olin valmis lähtemään ryöstämään Helsingin! Bussin numero sopi loistavasti pelipaitani numeron kanssa: 3. :slight_smile: Matkaa taitettiin ja tunnelma kohosi mielessäni yhä ylemmäksi ja ylemmäksi mitä lähemmäksi Nordista tultiin. Muun bussin tunnelmista en osaa sanoa, sen verta keskittyneenä valmistuin illan peliin napit korvilla. :smile:

Nordis tuli näkyviin ja jännistyskin purskahti pintaan. Kohta mentäisiin. Noin 10min kävelymatkalla hallille ehti vielä miettiä asioita ennen matkan pääepistolaa. Päästyäni Nordikselle sisään ja tutkittuani sitä hetken heräsi ihmetyksen ja pienen vitutuksen tunnekin. Hallihan oli tehty joillekin hobiteille! Osissa käytävistä joutui ajoittain varomaan päätään, mutta kaikista pahimpia olivat sisäänkäynnit katsomoon. Olen vähän alta 190cm mutta mun piti “silti” kumartua päästäkseni katsomoon! Ei hyvänen aika… katsomonaukoista mahtui juuri ja juuri kaksi yhtä aikaa… Onneksi siellä missä oli mun paikka oli myös vähän isommat sisääntuloaukot. Ihan ylhäältä ei tosin kuullut kuulutuksia ja katsomossa sai varoa ettei kompastu tai lyö päätään vaijereihin… Kaiteisiin nojaaminenkin oli vaikeaa, kun ne olivat jossain polvien tietämillä. Menin lopulta istumaan yläkatsomoiden keskiosaan.

Itse peli ei noussut kovin kummoiseksi mutta olihan se hienoa huutaa kaksi kertaa täysiä “VELLUUUUUUUUUUUU!!” Varsinkin voittomaalia oli varsin makoista juhlia. :smile: Lähtiessä hallilta pihalla oli muutama maija ja kävelymatkan varrella tuli vastaan kolme ratsupoliisiakin. Bussin startatessa kohti satamaa laitoin kuulokkeista pauhaamaan Live Is Life ja aloin syömään eväsleipääni. Siinä vaiheessa kropassa lainehtivat kylmät väreet. Tajusin kuinka onnellinen saan olla että olen Tapparan kannattaja! Tappara on hallitseva Suomen mestari, Tappara on dominoinnut Liigaa tällä kaudella, lähden nyt voitetun ottelun jälkeen laivalle yhdessä Joukkueen ja muiden kannattajien kanssa sekä lauantainmakkaralla höystetty eväsleipä maistuu aivan saamarin hyvältä! Mikäs siinä ollessa! :"D

Laivan peräkannella oli upea miettiä tuulen humistessa korvissa mitä kaikkea on kokenut Tapparan kanssa ja mihin kaikkialle olen Tapparan mukana päätynyt. Mutta ennen kaikkea mitä tulen vielä kokemaan ja mihin vielä matkustan Tapparan kanssa. Nyt suuntana on Tallinna. Laivalla aika menikin pitkälti laivaa ja tätä forkkaa tutkiessa.

Hotellissa järjestetty juhlatilaisuus oli ihan mukavaa ajanvietettä. Osallistuipa ajanviennin luontiin mun pipo ja hanskatkin. #fanituoteralli Mutta kyllä sitä kuitenkin jo kaipaili seuraavaa pelipäivää.

Aamiainen oli erittäin maistuva ja kävelyreissu hotellin lähimaastossa mielenkiintoinen. Laiva- ja bussimatka menivätkin fiilistellessä kaikenlaista Tapparaan liittyvään. Varsinkin sitä että kävi miten hyvänsä elämässä, mä tiedän etten ole koskaan yksin. Mulla on aina Tappara. :blue_heart: Kotiin päästyä oli hetken aikaa olo kovin tyhjä mutta onneksi seuraava peli olisi joo tiistaina! :smile:

Kiitos kaikille matkaan osallistuneille upeasta matkasta! :slight_smile:

19 tykkäystä