Faniryhmien tarrat ja niiden liimailu

Nämä ansaitsee mielestäni oman ketjun, ettei näistä puhuta muualla. Ylläpito laittakoot roskiin, jos tarvitsee tai sitten nimeää uudelleen.

11 tykkäystä

Mun mielestä voisi ainakin nimetä uudelleen, tämä nyt ilmeisesti sarkastinen otsikko ei välttämättä ole selvää sarkasmia kaikille. “Jääkiekkotarrat ja niiden liimailu” vaikkapa.

4 tykkäystä

https://tappara.co/t/ilveksen-kannattajat-ja-fanitoiminta/4540/2478
https://tappara.co/t/ilveksen-kannattajat-ja-fanitoiminta/4540/2477

Mikäli @Jussip95 haluat edioita aloituspostausta noiden viestien sisällöllä niin löytyvät helposti jos tämä ketju joskus kasvaa isoksi.

1 tykkäys

Melkein voisi laajentaa tämän ketjun aiheen ja otsikon koskemaan tarrojen lisäksi myös muuta kannattajakulttuuriin kuuluvaa joka usein yleisessä keskustelussa mielletään jonkin sortin häiriökäyttäytymiseksi ja niistä asioista voisi jakaa näkemyksiä sitten täällä. Jäisi tuo häiriökäyttäytymisen ketju sitten keskustelulle vain kiistattomasta häiriökäytöksestä kannattajien keskuudessa kuten tappeluista jne.

Mutta peukkua sille että tällainen avattiin kun asia kuitenkin tasaisin väliajoin nousee esille keskusteluissa. :+1:

Taas on joku urpo liimannut Ilves tarroja lyhtypylväisiin Pyynikillä. En tiedä kuinka laajalla alueella on kuljettu. Eikö mennyt jakeluun 1-2 vuotta sitten, kun Ipan organisaatiokin dumasi nämä. Aamulehteä myöten Jalo joutui näitä selittelemään. Huhuhuh…

Eiköhän noita ihan ympäri kaupunkia ja lähikuntia käydä lätkimässä.

4 tykkäystä

Leinolassa ja Linnainmaalla on tolpat myös lätkitty täyteen kookasta Ilves-tarraa ja näitä on jopa useita erilaisia ja erilaisilla teksteillä.
Taannoin Jodelissa (=anonyymi sosiaalisen median alusta) joku reppana ihan tosissaan kyseli, että mihin näitä tarroja kannattaisi käydä laittelemassa. Kyseistä reppanaa kehoitettiin kyllä yhteisön toimesta olemaan hölmöilemättä, mutta tuskin kehoitteet tehosivat.

7 tykkäystä

Tarrat todella jees, hyvä :+1:

Montako kertaa tämä keskustelu aiotaan käydä? Tarrojen liimailu ei tule loppumaan tämän ansiosta. Ja kyllä, olen itsekin tarroja liimannut ja tulen jatkossakin liimaamaan. Sellainen reppana minä olen.

Ps. kyllä noita tarroja löytyy sinioransseinakin.

20 tykkäystä

Olet ympäristön paskaaja. Tsemppiä elämään.

52 tykkäystä

Tämä on kyllä totta.

Jos joku haluaa keskustella tästä niin kelatkoon keskustelua ylöspäin. Sieltä löytyy tästä aiheesta.

Ja kyllä, noita löytyy myös Tapparan puolelta. Löytyy myös HIFK:n Rapperswillen, Davosin ja EV Zugin tarroja. Tälle :+1:

8 tykkäystä

Ihan oikeasti, aikaisemmin joitain viestejä pidin ihan tolkkuihmisen viesteinä, mutta nyt kiitos ja näkemiin

14 tykkäystä

Minusta tuossa oli ihan pointtia. Kärjistystä totta kai mutta aivan turhaa käydä tätä keskustelua sataan kertaan uudestaan, varsinkaan Ilveksen kannattajien ketjussa kun myös Sinioranssien tarroja näkee katukuvassa jatkuvasti enemmän ympäri kaupunkia.

7 tykkäystä

Kuka niitä tarroja kattelee? Toiset tarrojen liimailijat kuten tussitagaajat toisiaan?

2 tykkäystä

Tästä keskustelusta päätellen niitä katselee aika monikin kuka on melko jyrkästikin niitä vastaan…

Mieluummin minä katukuvassa sinioranssia katselen kuin keltavihreää tai tylsää vihreää roskista.

7 tykkäystä

Kyllä mulle ainakin ne tarrat pistää silmään. Emmä niitä ny lukemaan pysähdy, mutta mieluummin mää keltavihreetä tai sinioranssia tarraa kattelen, kun harmaata tolppaa

8 tykkäystä

Jos toimii lain mukaan kummassakin niin ei ole ongelmaa. Tuolla kaupungilla tarrojen liimailusta saattaa vaan tulla penaltia ja siinä vaiheessa minä olen itsekin sitä vastaan. Oma autoon tai pyörään voi niitä tarroja laittaa niin paljon kuin haluaa (tässäkin toki laki tulee auton kohdalla ottaa huomioon).

Ei mulla kyllä mene jakeluun miksi tästä joutuu aikuisten kanssa keskustelemaan oli seura mikä tahansa.

9 tykkäystä

Älä lähde tähän leikkiin. En minäkään halua leikkiä.
Ei vain kuulu samaan keskusteluun cr kalastus ja paikkojen roskaaminen. Ja ihan väärässä ketjussakin ollaan kaikkikensa.

4 tykkäystä

Lain edessä tarrojen liimailu ja kalastaminen ovat toki melkoisen kaukana toisistaan, siinä olet oikeassa. Luontokappaleille tuskan tuottamisessa on kuitenkin mielestäni tiettyjä ongelmia vaikka se tehtäisiinkin lain puitteissa.

2 tykkäystä

Sovitaan näin. :handshake: Alkaa vain kyllästyttämään, kun samat naamat (molemmilta puolilta) käyvät samat asiat “keskustelun” aikana miljoona kertaa läpi ja sitten sama uusiksi kuukauden kuluttua.

2 tykkäystä

Mä vedän sulle ilves tarran otsaan kauden alussa ja väkäsettömän koukun poskeen. Kumpi sattuu enemmän? :sweat_smile:

6 tykkäystä